Gość kazakoff Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Witam, w mojej 2,2 Di od 2 dni nawiew w ogole nie dostarcza cieplego powietrza, leci non stop chlodne, mimo, ze jest nastawione na maxa! Ponadto dzis zauwazylem, ze gdy rozgrzeje mi sie silnik, to zalacza sie wentylator, przy temperaturze na dworze 2 stopnie i jezdzie 15 minut po miescie! Wskaznik na desce od temperatury zaczal przekraczac mi standardowa temp. po rozgrzaniu silnika i zblizal sie do niedozwolonej temperatury. Wtedy zakonczylem jazde. Czy ten brak ogrzewania i przegrzewanie sie silnika sa powiazane? Generlanie, co moze byc przyczyna, co robic, bo zima sie zbliza Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Przyczyna prosta malo plynu w ukladzie chlodniczym, w chlodnicy ma byc pod korek a w zbiorniczku wyrownawczym miedzy min a max, tylko nie otwieraj korka od chlodnicy jak samochod jest nagrzany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Jeśli poziom płynu jest prawidłowy, a układ prawidłowo odpowietrzony to kolejną rzeczą jest termostat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GW_Dex Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 ostatniej zimy miałem identyczny problem; miałem ubytki płynu chłodzącego, dolewałem co rusz, silnik cały uwalony tymże płynem; stwierdziłem nieznaczną dziurkę w chłodnicy w lewym dolnym rogu od strony silnika; wymieniłem chłodnicę, nowy płyn i problem z głowy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazakoff Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 No ja mam chyba to samo, dolalem 2 litry plynu, patrze po 2 dniach, znow spadl poziom tam gdzie korek, bo w wyrownawczym jest ok. A jeszcze takie male pytanie: Dolewa sie plyn wpierw do korka czy do wyrownawczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Glowica albo uszczelka pod glowica. Zobacz czy masz biala maz pod korkiem od wlewu oleju lub czy nie ma sladow oleju w wyrownawczym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazakoff Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 bialej mazi nie ma i raczej to chyba dziura w chlodnicy, bo pod autem mam swiezy wyciek plynu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzech Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Miałem identyczne objawy. U mnie poległa pompa wody - puszczać się zaczęła;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.