Gość tomek85fcb Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Witam Pytanie jak w temacie, czy w Primerze P11.144 2000r. ustawia się zbieżność tylnych kół ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Jest nieregulowana . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 mylisz sie ustawia się poczytaj, ale jak nie jest po wypadku to sie nie ustawia fabrycznie jest ustawiona tam są takie podkładki i nimi się ustawia .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Facet! A gdzie Ty te podkładki byś włożył gdybyś ustawiał zbieżność tylnych kół??? Lewe koło z prawym jest połączone dosyć konkretnych gabarytów stalowym profilem i tam nie ma gdzie włożyć podkładek. To w P10 są niezależne wahacze i tam można kombinować. W P11 już się nie da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 W P11 z tyłu jest belka ,wiec zbieżności już nie zrobisz . Jak jest jakiś problem zbieżnością trzeba zmienić belkę na inną używaną bo remont raczej odpada to nie francuz . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.