Gość jad1014 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Witam .... mam pytanko co lać do układu wspomagania kierownicy, w mojej Almerze n16 22.di 110 km 2000 rok manualna skrzynia biegów. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Doom-x Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Instrukcja podaje, że ma to być płyn układu wspomagania DEXRON III lub ekwiwalent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jad1014 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 ano podaje ... nie przyuważyłem dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość petruś Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 gdzie znajduje się zbiornik płynu do wspomagania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Musisz troszeczkę poznać w końcu swój samochodzik. Proponuję::: otwórz maskę silnika, i odkręcaj po kolei korki z plastikowych zbiorniczków. W jednym będzie płyn biały - to zbiorniczek płynu hamulcowego. [czasami bywa też i zielony płyn, ale żadko] Drugi to płyn czerwony/brązowy - to zbiorniczek układu wspomagania. Inny zbiornik z rurką lub tzw. lejkiem - to zbiornik wyrównawczy do płynu chłodzącego. Czy pomogłem??? Każdy się uczy, a niektórzy całe życie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość petruś Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Ja myślę że każdy się uczy całe życie... Czy pomogłeś to się okaże jak to sprawdzę. Gorzej jak tych płynów będzie tak mało że nie zdołam zobaczyć ich koloru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Biały od czerwonego to rozróżnisz. Gdybyś nie miał płynu hamulcowego, to zapowietrzyłyby się hamulce, płynu do chłodnicy, to by grzał sie silnik. Ja tez często czegos jeszcze u siebie szukam, lub mam coś - co nie wiem do czego służy i nikt nie potrafi mi odpowiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Ja myślę że każdy się uczy całe życie... No patrz, a w temacie o oszczędnej jeździe tak się unosiłeś swoją wiedzą o tym, że silnik podczas jazdy na biegu ZAWSZE pobiera paliwo i nie dałeś sobie przetłumaczyć, na jakiej zasadzie działa układ wtryskowy. A tutaj niespodzianka, nawet nie wiesz, jak sprawdzić podstawowe płyny w samochodzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość petruś Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 No patrz, a w temacie o oszczędnej jeździe tak się unosiłeś swoją wiedzą o tym, że silnik podczas jazdy na biegu ZAWSZE pobiera paliwo i nie dałeś sobie przetłumaczyć, na jakiej zasadzie działa układ wtryskowy. A tutaj niespodzianka, nawet nie wiesz, jak sprawdzić podstawowe płyny w samochodzie No i Sherlocku co z tego wnioskujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał K Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Gdzieś centralnie, przy silniku bez podziałki, nie przezroczysty. Wlew oleju odróżnisz, spryskiwacz do szyb też, hamulcowy okrągły z podziałką, płyn chłodzący z podziałką...no ale do dziś to już uzupełniłeś. Ewentualnie sprawdzisz gdzie wlałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.