ROGOS Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 witam zbierznosc ustawiona , dolne tujeje wymienione, a opony po 2 latach od nowosci do wymiany !!!!!!!!!!!! tez tak macie ? to normalne w tych autach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 bo zbieżność nie jest tu najważniejsza, niech ci pełną geometrie zrobią zwłaszcza pochylenie koła sprawdzą, nie ma czegoś takiego ten typ tak ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 (edytowane) ...zwłaszcza pochylenie koła sprawdzą,... Ot co . Edytowane 3 Grudnia 2011 przez Whitie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 eee ? coś nie tak napisałem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Nie to ja mieałem jakiś problem. Chciałem przyznac Ci rację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Pomierzyłem zbieżność. Kąt pochylenia koła 0, natomiast zbieżność +42 więc to było zapewne przyczyną cięcia opony po zewnątrz. Wg. manuala zbieżność ma wynosić 18 +/- 5, ustawiono mi na +12. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Jak tnie opony od zewnątrz to masz zbyt dużą zbieżność, jak tnie od środka to zbyt duża rozbieżność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Jak tnie opony od zewnątrz to masz zbyt dużą zbieżność, jak tnie od środka to zbyt duża rozbieżność Za zdzieranie opony z zewnątrz lub zewnątrz przedewszystkim odpowiadają kąty pochylenia koła. Ujemny zdziera od wewnątrz, dodatni ką od zewnątrz. Zbieżność jak jest źle ustawiona, to generalnie zdziera cąłą powierzchnie z predyspozycją tak jak kolega napisał, zakładając oczywiście, że kąty są dobrze ustawione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 to tutaj się z kolega nie zgodzę jak masz żle ustawioną zbieżność to oponę tnie od środka albo od zewnątrz, nigdy całą powierzchnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Jak już napisałem kąty były na zero natomiast prawe koło chciało skręcać w lewo a lewe w prawo ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 to miałeś zbyt duzą zbieżność i cieło opony po zewnątrz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 to tutaj się z kolega nie zgodzę jak masz żle ustawioną zbieżność to oponę tnie od środka albo od zewnątrz, nigdy całą powierzchnie No dobrze kolego. Czy według Ciebie jeśli koła bede 3 stopnie w plusie to będzie zdzierało tylko zewnętrzaną część opony? Według mojej wiedzy nie. Owszem zewnętrzna część opony będzie bardziej narażona na zużycie ale generalnie cała opona szybciej się zużyje niż przy prawidłowo ustawionej zbieżności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 (edytowane) trzeba ustawić kąt pochylenia swożnia zwrotnicy i zrobić zbierzność!!!!! to by było na tyle przyjacielu Edytowane 14 Stycznia 2013 przez ceniakenzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 Po pierwsze Kolego kąt, nie kont. Po drugie ja mówie o zbieżności zakładając, że inne kąty sa dobrze ustawione. Napisałem 3 stopnie zbieżność plusie a nic nie wspominałem o kącie pochylenia sworznia zwrotnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.