Gość deraa Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 witam moja nysa p11 2.0 td kombi 99r. ciężko zaczęła odpalać na zimnym silniku a na ciepłym zapala od strzału po sprawdzeniu ciśnienia na 2 i 3 cylindrze mam niższe cisnienie niż na 1 i 4 mechanik powiedzial że to niestety pierścienie do wymiany noi tu za same części popłyne na 600 zł nielicząc robocizny ale kolega mi powiedział że w golfie 1,9 tdi prubował taki specyfik i pomogło nazywa sie modyfikator plus używał ktoś??? warto zaryzykować? http://www.modifikator.pl/home-modyfikator-plus-ochrona-samochodu-silnika-modifikator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Czy duza jest roznica cisnien na poszczegolnych cylindrach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deraa Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 na pierwszym 3 na drugim 2,3 na trzecim 2,3 na czwartym 3 ta tyle co pamietam choć możliwe że na trzecim miałem chyba 2,4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Z tego co podales to na 2 i 3 cylindrze masz wartosci ponizej minimum. . To moga byc zuzyte pierscienie . Rownie dobrze te pomiary moga wskazywac na uszkodzona uszczelke pod glowice . Moglo nastapic przebicie uszczelki miedzy cylindrami. Wskazywaloby na to rowne cisnienie sprezania miedzy 2 i 3 cylindrem. Tak na marginesie to podales cisnienie sprezania mierzone w MPa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deraa Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 nowłaśnie pierścienie do wymiany więc niewiem czy ten specyfik by coś dał a uszczelka od nowości ma z poł roku to chyba już niestrzeliła co??? czy tak często strzelaja te uszczelki?? mechanik mi powiedzial że to pierścienie a jak zapytalem a może głowica znow pękła? to mi powiedzial że to te pierścienie bo jak by strzeliła głowica to by sie gotował co wlaśnie niedokońca mi sie wydaje prawdziwe bo to przecież chyba zalezy w jakim miejscu pęknie tak mi sie wydaje pozatym wali mi olej na lączeniu głowicy z kolektorem wydechowym i mówil mech że to też od tych pierścieni ale niewiem ile w tym prawdy bo aż tak sie nieznam chodzi tylko czy ten specyfik warto aby zime przekulać a puźniej to już chyba cały silnik zmienie na jakiś używany o ile będe miał pewność że nie dobity a może ktoś na forum by chciał sprzedać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 U mnie tez ten co sprzedawal auto myslal ze cieknie z kolektora i juz przecinakiem dociagal sruby na kolektorze bo byly zlane olejem a to ciekla uszczelka klawiatury. Wiec sprawdz dobrze czy to czasmi nie cieknie uszczelka. Przy takim zuzyciu pierscieni tlokowych to powinienien kopcic na niebiesko bo spala olej . A jak silnik kopci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarcoon Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Nie wierz w cuda jakiś tam płyn nie naprawi silnika. Pewnie nie zaszkodzi chociaż też pewności nie ma. Szkoda pieniędzy, lepiej to naprawić jak należy, a nie lepić jakimś świństwem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Miedzy środkowymi cylindrami nie ma płaszcza wodnego , i gdy wydmucha miedzy nimi uszczelkę to nie bedzie gotować i wywalać płynu. Najlepiej gdyby oprócz próby spreżania z próbą olejową poprostu nabijać do środkowych cylindrów sprężone powietrze, i następnie nasłuchiwać czy ucieka odmą czy chłodnicą czy do sąsiedniego cylindra czyli odkręconym wtryskiwaczem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lancer901 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 jakie sa objawy zmniejszonego cisnienia na cylindrach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deraa Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 PrzemekFF u mnie objawy były takie że coraz gorzej odpala na zimnym silniku na ciepłym pali od strzala Krzysiek 1958 to napewno nie uszczelka pod pokrywą zaworów noi niestety kopci a przy odpaleniu na zimnym silniku chmura dymu pujdzie i puźniej już malutko ale kopci prawie nic ale to prawdopodobnie od wtrysków bo 2 mam do wymiany jeden przerywa a drugi przecieka niestety:( a to napewno nie uszczelka od pokrywy ten zaciek bo zaciek jet od kolektora w dół wyraźnie widać bo mialem myty silnik tylko powiedzcie mi jedno czy te pierścienie mogły sie rozwalić tak nagle???? że raz podchodze do samochodu i ciężko zapala?a dzień szybciej bez problemu zapalał? witam dziś rano wlałem modifikator plus 180ml. za 180zł noi tak wlałem o 18ml mniej ponieważ dawka 180ml.jest na 5l. oleju a umnie według instrukcji miaści sie 4,5l. o efektach powiem więcej jak przetestuje jazde rużnego typu:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 witam dziś rano wlałem modifikator plus 180ml. za 180zł noi tak wlałem o 18ml mniej ponieważ dawka 180ml.jest na 5l. oleju a umnie według instrukcji miaści sie 4,5l. o efektach powiem więcej jak przetestuje jazde rużnego typu:) jeśli masz stan oleju na max. to jest 5l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deraa Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 noto może doleje ale z obserwacji wyszło następująco : -rozruch silnika po nocy ciut lepiej tyle że odpala za 2 razem a odpalał za 3 noi inny dźwięk przy odpalaniu tzn jak sie przysłuchać to jakby lżejszy start miał tak mi sie wydaje niema aż takiego suchego startu faktycznie czyli w jakimś tam stopniu może pomogło ale cud to niejest -spalanie wcale niespadło -silnik ciszej pracuje faktycznie -koni może ciutek może odmlodziło bo troche lepiej sie zbiera choć na hamowni niebyłem takie moje odczucie (koni więcej może ze 2 albo 5 takich ponny bo wuścigowe one niesą ) -mniej kopci głównie zauważyłem przy gwałtownym depnięcu gazu tyle co sam zaobserwowałem więc podsumowując niby coś tam może działa ale bardzo niewiele daje ten produkt za taką cene fakt może pierścieni mi nienaprawi nobo wiadomo czarów niema ale spodziewałem sie lepszych rezultatów bo niewielką naprawde rużnice można odczuć może i fakt zamało dolałem sprubuje jeszcze dolać i zobacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 wczoraj wlałeś, a dziś już opisujesz super efekty ?? pojeździj ze dwa miesiące żeby móc trochę więcej powiedzieć, bo tak to ja nie wierzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 No ja bym sie nie skuił na taki wynalazek za taka kase. Ja mam wrażenie że jak wymieniłem olej i filtry paliwa i powietrza to jak by tez miał wieksza moc. No i odwiedzić pompiarza. A w twoim przypadku to pewnie remont silnika zostaje tzn pierscieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deraa Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 tak wiem remont silnika albo wymiana więc stwierdziłem że nic nieryzykuje i wlałem oczywiście będe pisal na bierząco zmiany a powiem właśnie tak jak zmieni sie olej i filtry to wlaśnie tak chodzi na tym specyfiku tak dla porównania ale napisze za 2 miesiące jeszcze co wyszło z tego a tak pozatym nieopisuje super efektów właśnie (???) przynajmniej tak mi sie sie wydaje albo ja jakiś nienormalny jestem albo kolego nieprzeczytałeś wszystkiego bo przynajmniej dlamnie to niesą efekty jakich sie spodziewałem co wlaśnie tam napisałem przynajmniej narazie chyba jakiś czar spadnie na mój samochód i sie odmieni po czasie w zabardzo niewierze tak jak w świętego mikolaja coś mi sie z treścią krzaczy sorki problemy z kompem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 noto może doleje ale z obserwacji wyszło następująco : -rozruch silnika po nocy ciut lepiej (...) inny dźwięk przy odpalaniu tzn jak sie przysłuchać to jakby lżejszy start miał tak mi sie wydaje niema aż takiego suchego startu (...) -silnik ciszej pracuje faktycznie -koni może ciutek może odmlodziło bo troche lepiej sie zbiera (...) -mniej kopci głównie zauważyłem przy gwałtownym depnięcu gazu (...) nie twierdzę że kłamiesz, tylko że ja po zaślepieniu EGR-a też zacząłem widzieć same plusy i poprawę osiągów, ale po dłuższym okresie wyszło że jest jak było, tylko sama świadomość że syf z wydechu nie wraca do silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deraa Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 silnik ciut rzwawszy ale przy odpalaniu to samo co było także zbieram na remont silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Poczytałem w prasie o tym cena podobna do tego co kolegfa stosował tylko że to do paliwa ON. Tak wklejam link może kogoś zainteresuje Co o tym myślicie ? http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=envirox%20cena&source=web&cd=8&ved=0CF0QFjAH&url=http%3A%2F%2Fallegro.pl%2Fenvirox-oszczednosc-paliwa-5-12-diesel-i2356589614.html&ei=9D33T-atOcTHtAa2ucyrBQ&usg=AFQjCNH2CK-UjEmUK-vm5t3d5ml1NZfgvA&cad=rja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Nie wierzcie w te specyfiki, pisze jasno " wynik przy nowym silniku, lub silniku oczyszczonym z nagaru przez środki chemiczne" oczyście silnik z nagaru po 200tys km rozszczelnicie go i silnik do roboty, po za tym dawkowanie dawki paliwa każdy ma pod prawą nogą, nie wierzę że zmienicie upodobania jazdy jako kierowcy, jak trzeba jechać żwawo i tak się wciska pedał, a dawka wtedy będzie taka sama jak na czystym ON czy ON+modyfikator.... strata pieniędzy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deraa Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 w maździe (kiedyś mialem) prubowalem ceramizera do paliwa wyszlo że wielka ściema w nissanie choć chcialem widzieć efekty niema może minimalne nieodczuwalne więcej niebęde nic takiego stosował szkoda kasy pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.