Gość P11Grzesiek Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 (edytowane) Witam. Mam taki problem od jakiegoś czasu że mój samochód strasznie dławi i dużo mega pali... Mam primerke 1.6 101KM 2001r niestety nie znam oznaczenia silnika bo nigdy nie miałem potrzeby się orientować. Co może być przyczyna tego ? Dodam iż świeci mi się silnik gdy jadę na komputer wyskakuje mi błąd "zbyt uboga mieszanka" podejrzewam sondę lambdę. ale chce się w jakiś sposób upewnić jak sprawdzić co to może dokładnie być ? od 2 dni auto zaczęło się wkręcać do 4,5 tyś obrotów tylko jak doda się gazu w podłogę a jak się dodaje powoli to się wkręci nawet do odcinki.. Dodaje obrazek silnika który jest jak mój... Edytowane 7 Grudnia 2011 przez P11Grzesiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 prawdopodobnie sonda do wymiany, dobrze by było jeszcze zmierzyć przepływkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość P11Grzesiek Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Zaraz nagram filmik jak to wygląda. A w nich nie były czasem dwie sondy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 II sonda jest za KATEM i nie ma wpływu na mieszankę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość P11Grzesiek Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Okej tutaj jest filmik tylko youtube go przetwarza jeszcze. a do czego II Sonda służy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 II lambada sprawdza sprawność KAT-a i moze tez się zaświecić jak zalejesz syfiaste paliwo itp. ogólnie nie przejmujemy się nią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość P11Grzesiek Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 (edytowane) i jak dał coś filmik ? A może być tak że przez odłączenie lambdy tej pierwszej złapał błąd i teraz go dławi ? Kod silnika: QG16DE Edytowane 7 Grudnia 2011 przez P11Grzesiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 z tego co widać to problemem jest przepływka i lambda, próbowałeś kasować błąd?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość P11Grzesiek Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 skasowane i nie świeci sie check już a dalej dławi ale to chyba przez to że odłączyłem i jeździłem chwile bez sondy i później bez przepływki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 jak odepniesz przepływkę to takie są objawy, i powinien wyskoczyć błąd na desce, mam starą sondę od mojego 2.0, jak zmieniałem była sprawna jeszcze, jak chcesz to mogę podesłać na testy, to sobei zmienisz i zobaczysz czy coś się zmieniło do tego też gdzieś leży przepływka, która była tez sprawna na granicy, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość P11Grzesiek Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 no okej to przesłać ci jakaś kasę na konto ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 ale po co??, podeślę do sprawdzenia jak zadziała to wtedy pogadamy, tylko to jest od 2.0 ale do sprawdzenia powinno być OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lancer901 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 moj sie niedawno dlawil przy 1300 do 1500obr/min , po przekatowaniu na odcinku okolo 3km przestalo, mialem nowa sonde przy kacie, za katem stara. dodam jeszcze ze ten problem zaczal sie jak zmienilem wartosc na potencjometrze przepustnicy, nie wiem do dzis po co ten wartosciomierz przy przepustnicy.to tak zwane nie dodarcie sondy przy warjacji 1300-1500 obr/min??? gdzies to slyszalem, a co do tematu to mialem tez tak samo tylko ze moj sie kiedys wcale nie wkrecal do 2 tys obr, padla przeplywka... po wymianie wszystko ok. pamietam to do dzis jak wracalem z dzialki 100km przy predkosci 50 km/h max ;p masakra, przeplywka za 200zl na allegro, chodzi do dzis, zrobila juz okolo 8tys km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość P11Grzesiek Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 a ty masz ten sam silnik ? 'DINO' Wymieniłem na twoją przepływomierz i teraz jakoś normalnie jedzie te auto ale moja sonda jest sprawna bo sprawdzałem ja wczoraj i dziś sobie też założyłem twoją i jest tak samo tyle ze na twojej przepływce o 50% więcej mocy ;D ile chciałbyś za ta przepływke ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 no to gitt lubię jasne pełne z pianką jestem pod wrażeniem naszej poczty, tak szybko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość P11Grzesiek Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 osobiście czy można wysłać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.