Gramek Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Czy ktoś może próbował zastosować zamiast seryjnych końcówek drążka kierowniczego takiego patentu "końcówkę łącznika " ? Jest o wiele mocniejszy tylko zastanawiam się jakie luzy będą w układzie kierowniczym. Może ktoś miał styczność to proszę o opinie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudi4all Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Ogólnie niezły patent...:) ale czy nie będzie to miało wpływu na geometrię koła i czy sposób montażu nie wpłynie na trwałość całego drążka kierowniczego??? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gramek Opublikowano 14 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 yo. Ogólnie to już chłopaki w jeepach stosują te koncówki do track baru i jest w porządku. Zobaczymy jak zrobię bo wkurza mnie co wyprawa to wygięta końcowka. Mam juz pomysł na montowanie muszę dotoczyć sworznie z jednej strony stożek taki jak w seryjnej końcówce a z drugiej na nakrętkę z zawleczką żeby skręcić jarzmo kuliste nowej koncowki jeszcze chce dodac do jażma tuleje mosiężną żeby dodatkowo zwiękrzyć możliwość ruchu okrężnego przy samym jarzmie jak zrobie jedne strone zrobie fotki. Jeżeli patent się nie sprawdzi to już bedzie wiadomo jak nie robić;-) Pozdrawiam Znalazłem w necie chłopaki w Hiszpanii tak mają zrobione także system sprawdzony wiec przeróbka pójdzie teraz pełną parą. Foto relacja niedługo. ;-) Jak ktoś jeździ w cięższym terenie... to zapewne wie po co taka modyfikacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.