Gość BartekD Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Cześć, zamawiał może ktoś w Pospringu sprężyny do Patrola? Proszę o opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Smyku Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 To będzie zależeć od tego jaką sobie zamówisz taką CI zrobią. W jednym aucie mamy takie właściciel jest bardzo zadowolony:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BartekD Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 (edytowane) To będzie zależeć od tego jaką sobie zamówisz taką CI zrobią. W jednym aucie mamy takie właściciel jest bardzo zadowolony:) Właściciel zadowolony ponieważ chwali swoje, czy zadowolony bo dobrze robią? Jak to wygląda cenowo? Edytowane 10 Grudnia 2011 przez BartekD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Smyku Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Niby robią bo już 2 kpl sobie zamówił do innego auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BartekD Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 (edytowane) Dzięki, nie wiesz jakie amory włożył? I jak długie sprężyny zamawiał? Edytowane 10 Grudnia 2011 przez BartekD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Ja bym odpuścił ... masz na naszym rynku 2 producentów Australijskich Dobinsons i Lovells OME robią w Chinach z gównolitu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Smyku Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 (edytowane) Ja bym odpuścił ... masz na naszym rynku 2 producentów Australijskich Dobinsons i Lovells OME robią w Chinach z gównolitu Masz racje ale za to masz możliwość zrobienia sprężyny takiej jaką chcesz. Dzięki, nie wiesz jakie amory włożył? I jak długie sprężyny zamawiał? chyba włożył tam dobinsonsy Edytowane 11 Grudnia 2011 przez Smyku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 według mnie cały zestaw lepiej kupić , wiadomo że ktoś to liczył , a cena nawet przystępna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Masz racje ale za to masz możliwość zrobienia sprężyny takiej jaką chcesz. Zarówno w Dobinsonsie jak i w Lovells też możesz dobrać charakterystykę pracy sprężyny Jednak Australijczycy mają lekko większe doświadczenie w zawieszeniach niż Polska firma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Smyku Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Zarówno w Dobinsonsie jak i w Lovells też możesz dobrać charakterystykę pracy sprężyny Jednak Australijczycy mają lekko większe doświadczenie w zawieszeniach niż Polska firma Oczywiście że masz racje bo rynek jest tam ogromny, ale u Nas nie brakuje ludzi z Fantazją którzy chcą mieć po swojemu, Nie mówię że robią źle bo kto wie może akurat zrobią sobie lepsze. Pytanie było o opinie na temat Polskich i do tego się odniosłem. A to czy są lepsze czy nie ocenę pozostawiam właścicielom. A weryfikacja jest dość ciężka bo nie ma dwuch identycznych aut i dwuch identycznych kierowców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BartekD Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Zarówno w Dobinsonsie jak i w Lovells też możesz dobrać charakterystykę pracy sprężyny Jednak Australijczycy mają lekko większe doświadczenie w zawieszeniach niż Polska firma Tak zgadza się, jest parę twardości, ale jest to masówka. Moim zamiarem jest dobranie sprężyn pod specyfikę mojego Patrola, który nie jest typowy. Może jakaś podpowiedź? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Moim zamiarem jest dobranie sprężyn pod specyfikę mojego Patrola, który nie jest typowy. a co masz nietypowego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BartekD Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Każdy Patrol jest inny, w przypadku mojego głównie chodzi mi o wagę silnika 4,2. W krótkiej budzie mało ich jest. Jak warzyłem go przed założeniem kurnika i oświetlenia to wyszło jakieś 2200 kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Każdy Patrol jest inny, w przypadku mojego głównie chodzi mi o wagę silnika 4,2. W krótkiej budzie mało ich jest. Jak warzyłem go przed założeniem kurnika i oświetlenia to wyszło jakieś 2200 kg. a widzisz i tu zaskoczenie dobinson ma sprężyny pod 4.2, ja mam taki zestaw i jest super czytaj: kiedyś pojechałem z kolegami patrolem w teren .Wszyscy lecieli 110 może 120 po polnych drogach ja za nimi nie dawałem rade bo bym przedachował pomyślałem debile i tyle , następnie kupiłem tb4.2 +4" polspring amory old man emu i po tych samych drogach dalej zostawałem , polem mnie wyprzedzali (no drobny szczeguł były założone springi i amory i nic więcej ),no jak zaczynało się głębsze błotko to ja już mogłem ich pchać ale auto prowadziło się strasznie , teraz wszystko przerobiłem , most przestawinny , skrzynia opuszczona i jeszce nie wiem jak wyszło bo u mechaniora utkną na elektryke. Do td4.2 t kupiłem zestaw dobinsons +2" założyłem i prowadzi się idealnie po tych polnych drogach latałem 150 i było ok i według mnie bezpiecznie i jak niemiał porównania to bym mówił że nie da się jechać tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BartekD Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Dobinson robi zestawy dedykowane do krótkiego 4,2? Do longa znalazłem, ale do krótkiego nie widziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 już nie pamiętam dokładnie jakie mam , napewno dedykowane pod 4.2 ewentualnie z longa są ciut twardsze jak szukasz proesjonalnych amorów to koni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BartekD Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 W rajdach nie będę jeździł, więc koni odpada. Przejrzałem katalog Dobinsona i nie ma zawieszenia dedykowanego do krótkiego 4,2. Może lepiej byłoby założyć przód od longa 4,2 a tył od krótkiego. Co o tym myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 o właśnie mi chyba taki komplet zrobili i stoi ładnie na polspringu to według mnie tył jest za wysoki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość UDRiL Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Witam wszystkich Mam zamiar doinwestować trochę swoje kochane autko y60 krótki 94r. Co sądzicie o zawieszeniu http://allegro.pl/zestaw-zawieszenia-patrol-gr-y60-y61-3d-4-i2363115016.html Czy za te pieniądze możecie mi polecić coś innego "lepszego". Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 ilu użytkowników tyle opini jeżeli chodzi o firme ale czy jesteś pewien że +4 cale chcesz ? przy lifcie 2" wystarczy założyc zakupiony zestaw i tylko cieszyć się jazdą a już przy dalszym liftowaniu dochodzą panchardy , dropoxy, łączniki stabilizatorów to tak na szybko co pamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 4" to za***iście dużo jest.... w patrolu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 4" to za***iście dużo jest.... w patrolu bez przesady , troszke pracy i kosztów i da się normalnie jeździć zakładając 2" to sprawa ogranicza się do wymiany amorów i srringów dalej jak ktoś troche sam potrafi to do przełknięcia ale jak wszystko warsztat to koszta rosną masakrycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość UDRiL Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Z tego co się orientowałem to skrzynie trzeba opuścić i zastosować dropboxy wahaczy w celu ustawienia kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy. Jeszcze tuleje mimośrodowe wahaczy mocowanych przy moście. Warsztat i narzędzia mam własne więc odpadają koszty wynajęcia warsztatu, mechanikiem jestem z racji bycia rolnikiem:) powinienem sobie poradzić z patrolkiem. Co jeszcze trzeba zrobić żeby autko poniesine o te 10cm śmigało bez problemów? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość max233 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Witam jak sie nie myle to jeszcze przewody od hamulow . skrzyni nie trzeba opuszczac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Smyku Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opuszczenie skrzyni to zależy.... przewody hamulcowe, odpowietrzenia, przewody od blokady, jak krótkie auto fajnie jest włożyć podwujny krzyżak żeby wału nie zabić za szybko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.