Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Sprężyny Pospring


Gość BartekD
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To będzie zależeć od tego jaką sobie zamówisz taką CI zrobią. W jednym aucie mamy takie właściciel jest bardzo zadowolony:)

Właściciel zadowolony ponieważ chwali swoje, czy zadowolony bo dobrze robią? Jak to wygląda cenowo?

Edytowane przez BartekD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym odpuścił ... masz na naszym rynku 2 producentów Australijskich Dobinsons i Lovells

OME robią w Chinach z gównolitu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym odpuścił ... masz na naszym rynku 2 producentów Australijskich Dobinsons i Lovells

OME robią w Chinach z gównolitu

Masz racje ale za to masz możliwość zrobienia sprężyny takiej jaką chcesz.

 

 

Dzięki, nie wiesz jakie amory włożył? I jak długie sprężyny zamawiał?

 

chyba włożył tam dobinsonsy

Edytowane przez Smyku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według mnie cały zestaw lepiej kupić , wiadomo że ktoś to liczył , a cena nawet przystępna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje ale za to masz możliwość zrobienia sprężyny takiej jaką chcesz.

Zarówno w Dobinsonsie jak i w Lovells też możesz dobrać charakterystykę pracy sprężyny

Jednak Australijczycy mają lekko większe doświadczenie w zawieszeniach niż Polska firma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarówno w Dobinsonsie jak i w Lovells też możesz dobrać charakterystykę pracy sprężyny

Jednak Australijczycy mają lekko większe doświadczenie w zawieszeniach niż Polska firma

 

Oczywiście że masz racje bo rynek jest tam ogromny, ale u Nas nie brakuje ludzi z Fantazją którzy chcą mieć po swojemu, Nie mówię że robią źle bo kto wie może akurat zrobią sobie lepsze. Pytanie było o opinie na temat Polskich i do tego się odniosłem. A to czy są lepsze czy nie ocenę pozostawiam właścicielom. A weryfikacja jest dość ciężka bo nie ma dwuch identycznych aut i dwuch identycznych kierowców

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Zarówno w Dobinsonsie jak i w Lovells też możesz dobrać charakterystykę pracy sprężyny

Jednak Australijczycy mają lekko większe doświadczenie w zawieszeniach niż Polska firma

Tak zgadza się, jest parę twardości, ale jest to masówka. Moim zamiarem jest dobranie sprężyn pod specyfikę mojego Patrola, który nie jest typowy. Może jakaś podpowiedź?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zamiarem jest dobranie sprężyn pod specyfikę mojego Patrola, który nie jest typowy.

a co masz nietypowego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy Patrol jest inny, w przypadku mojego głównie chodzi mi o wagę silnika 4,2. W krótkiej budzie mało ich jest. Jak warzyłem go przed założeniem kurnika i oświetlenia to wyszło jakieś 2200 kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy Patrol jest inny, w przypadku mojego głównie chodzi mi o wagę silnika 4,2. W krótkiej budzie mało ich jest. Jak warzyłem go przed założeniem kurnika i oświetlenia to wyszło jakieś 2200 kg.

a widzisz i tu zaskoczenie

dobinson ma sprężyny pod 4.2, ja mam taki zestaw i jest super

czytaj: kiedyś pojechałem z kolegami patrolem w teren .Wszyscy lecieli 110 może 120 po polnych drogach ja za nimi nie dawałem rade bo bym przedachował pomyślałem debile i tyle , następnie kupiłem tb4.2 +4" polspring amory old man emu i po tych samych drogach dalej zostawałem , polem mnie wyprzedzali (no drobny szczeguł były założone springi i amory i nic więcej ),no jak zaczynało się głębsze błotko to ja już mogłem ich pchać ale auto prowadziło się strasznie , teraz wszystko przerobiłem , most przestawinny , skrzynia opuszczona i jeszce nie wiem jak wyszło bo u mechaniora utkną na elektryke.

Do td4.2 t kupiłem zestaw dobinsons +2" założyłem i prowadzi się idealnie po tych polnych drogach latałem 150 i było ok i według mnie bezpiecznie i jak niemiał porównania to bym mówił że nie da się jechać tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już nie pamiętam dokładnie jakie mam , napewno dedykowane pod 4.2

ewentualnie z longa są ciut twardsze

jak szukasz proesjonalnych amorów to koni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W rajdach nie będę jeździł, więc koni odpada. Przejrzałem katalog Dobinsona i nie ma zawieszenia dedykowanego do krótkiego 4,2. Może lepiej byłoby założyć przód od longa 4,2 a tył od krótkiego. Co o tym myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o właśnie mi chyba taki komplet zrobili i stoi ładnie

na polspringu to według mnie tył jest za wysoki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

ilu użytkowników tyle opini jeżeli chodzi o firme

ale czy jesteś pewien że +4 cale chcesz ?

przy lifcie 2" wystarczy założyc zakupiony zestaw i tylko cieszyć się jazdą

a już przy dalszym liftowaniu dochodzą panchardy , dropoxy, łączniki stabilizatorów to tak na szybko co pamiętam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4" to za***iście dużo jest.... w patrolu

bez przesady , troszke pracy i kosztów i da się normalnie jeździć

zakładając 2" to sprawa ogranicza się do wymiany amorów i srringów

dalej jak ktoś troche sam potrafi to do przełknięcia ale jak wszystko warsztat to koszta rosną masakrycznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientowałem to skrzynie trzeba opuścić i zastosować dropboxy wahaczy w celu ustawienia kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy.

Jeszcze tuleje mimośrodowe wahaczy mocowanych przy moście. Warsztat i narzędzia mam własne więc odpadają koszty wynajęcia warsztatu, mechanikiem jestem z racji bycia rolnikiem:) powinienem sobie poradzić z patrolkiem. Co jeszcze trzeba zrobić żeby autko poniesine o te 10cm śmigało bez problemów? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opuszczenie skrzyni to zależy.... przewody hamulcowe, odpowietrzenia, przewody od blokady, jak krótkie auto fajnie jest włożyć podwujny krzyżak żeby wału nie zabić za szybko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...