Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

kod błędu 87 w p11.144 td


dawid1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Wyświetla mi błąd 87 ( Brake pedal position (BPP) switch I/II – circuit malfunction -

pozycja pedału hamulca (BPP) przełącznik I / II - awaria obwodu)

Przeszukałem forum ale nie wiele w tym temacie, kiedyś ktoś o tym pisał :

 

http://forum.nissank...-blad-numer-87/

 

ale temat zawisł.

 

Nie drążył bym go gdyby nie fakt że czasem zacina mi się pedał gazu a ostatnio

nawet kilka razy dziennie i odczytuję "87"

 

Dzieje się tak tylko po odpaleniu silnika ale nie zawsze.

 

Podczas jazdy i postoju na biegu jałowym jest wszystko ok.

Jak zgaszę silnik i odczekam parę minut albo dłużej to się zacina.

 

Może ktoś wie jaki związek ma czujnik pedału hamulca z pedałem gazu ???

Zauważyłem ostatnio że podczas jazdy jak wcisnę pedał gazu i pedał hamulca

(światło stopu się zapala) to silnik nie reaguje na gaz tylko jak by go odcinał ?

 

mam nadzieję że ktoś posiada wiedzę w tym temacie

pozdrawiam

 

W końcu udało mi się umówić przez znajomego na diagnostykę komputerową w dobrym warsztacie.

Podczas próby połączenia z komputerem (silnik wyłączony) parametry pokazywał w przybliżeniu (temp. silnika itp) - czyli się połączył.

Mechanik uruchamia silnik na podłączonym kompie i o dziwo silnik sam sobie dodał gazu (ok1500 obr i z powrotem 650) gdzie wcześniej zachowywał się na odwrót ???

Nie wiem jakaś zajawka - pytam mechanika czy dodał gazu a on że nie.

Błędów oczywiście nie było i wyłączył silnik.

Odczekaliśmy kilka minut i znowu odpalamy a pedał gazu działa ok smile.png

I znowu odpaliłem silnik żeby się zagrzał i wyłączamy, czekamy, odpalamy i działa ok.

Jeżdżę już drugi tydzień i wszystko ok błędu nie wywala a pedał gazu działa normalnie.

Nie wiem o co chodzi ale sam się naprawił.

Mechanik stwierdził że to wina nastawnika ale dla czego nie wyskakiwał błąd 18, 22, 25 tylko 87 ?

Z jednej strony to fajnie że auto naprawione za darmo a z drugiej strony to w każdej chwili może się powtórzyć i dalej nie wiadomo o co chodzi.

Rozmawiałem z różnymi mechanikami i opinie były różne - nastawnik, komputer świruje, elektronika nie łączy itd. wiadomo każdy musi coś powiedzieć żeby nie było że nic nie wie.

 

Mam takie pytanie bo nie daje mi to spokoju

jak wywołać błędy nastawnika tak żeby niczego nie skopać ?

jak odłączę wtyczkę i odpalę silnik to coś może się przestawić czy po podłączeniu wróci wszystko do normy i sczytam błędy ?

może wyświetli między innymi 87 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys czytalem ze wlasnie jak jest cos nie tak ze swiatlami stopu to silnik przechodzi w stan awaryjny. Moze sprobuj poprawic zarowki od stopu jak znowu wywali CI ten blad . Nie trzeba wywolywac samemu bledow nastawnika skoro nie wywala .Oczywiscie ze jesli sciagniesz wtyczke od pompy to nie zapalisz silnika .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się jak mówisz ale popatrz tu to jest na prawdę dziwne http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/80896-blad-87-p11144-td/

 

Tylko jaki związek mają żarówki stopu z zacinającym się pedałem gazu i błędem 87 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...