Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Silnik trzęsie na wolnych obrotach.


gafek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Los zafundował mi crash test mojej Primery P12. Oprócz blach, do wymiany chłodnice, termostat, turbina. Wczoraj odebrałem samochód, ale niepokoi mnie to, że silnik trzęsie się na wolnych obrotach. Także podczas zapalania i gaszenia silnika wyczuwalny jest silny wstrząs (całe auto chodzi). Mechanik twierdzi, że nie wie co jest. W czasie naprawy cały silnik został wyjęty z komory silnika. Wymieniane były wszystkie poduszki silnika oraz wózek silnika, paski, przewody klimy. Wyczytałem na forum, że takie objawy mogą się pojawić kiedy jest problem z kołem dwumasowym. Mechanik rozbierał przy mnie sprzęgło - tak profilaktycznie, aby ocenić jego stan. Oglądał też koło dwumasowe, które podobno jest ok. Czy mógł coś zchrzanić przy zakładaniu tego koła z powrotem ? Przed wypadkiem wszystko chodziło cacy.

 

Proszę o podpowiedzi.

 

Pozdrawiam !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego nie napisałeś....ale przypuszczam, że samochodem dojechałeś do mechanika. Przypuszczam również że robiłeś naprawę z ubezpieczenia.

Więc samochód zostawiasz, a odbierasz po całkowitej naprawie. Jeśli są problemy, to wzywasz Pana z ubezpieczeń, aby sprawdził czy samochodzik tak powinien chodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź kolego przewody przy wtyczkach wtrysków , przy składaniu może któryś został przerwany wewnątrz bez zerwania izolacji , wtedy wszystkie gary nie pracują i silnikiem może telepać. Jak siądzie kolo dwumasowe to na obrotach go też trzepie a jak u ciebie z pracą na obrotach ? Poza tym nie wiesz czy było dolewane paliwo podczas remontu, może tez być przyczyna paliwo.Odżałuj parę zeta i skocz na kompa a ten już ci prawdę powie bez naszego gdybania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wyższych obrotach jest ok. Wystarczy, że włączę klimę - obroty delikatnie idą w górę i autem już nie telepie. Zastanawiają mnie te przewody, silnik był wyjmowany, więc teoretycznie możliwe, że któryś uległ uszkodzeniu. Tym bardziej, że coś się pochrzanilo ze zużyciem paliwa. Przedtem spalanie po mieście 8 - 8,5 litra, przy dość dynamicznej jeździe. Teraz wystarczy lekko mocniej nacisnąć pedał gazu, a wskaźnik zużycia chwilowego już leci na max'a. Skutek - zużycie paliwa po mieście 10-11 l. Czy problemy z wtryskami moga skutkować takimi objawami ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...