Gość marcian11 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Witam. Jestem początkującym forumowiczem. Chciałbym obniżyć swoją primkę. Kupiłem nowe amortyzatory Billsteina B4 i do tego chciałbym zamówić sprężyny MTS technik przód -25mm i tył -15mm. Do tego mam koła 215/40/17. Gdy je zakładam jest bardzo duż aprzerwa między błotnikiem a kołem. Chciałbym ją zmniejszyć aby fajnie się prezentowała lecz nie chciałbym jechać jak w taczce. Co myślicie o takim połączeniu? Czy zostawić oryginalne sprężyny?o ile ją obniżyć? Furę mam nie całe 3 lata i zrobiłem max 35 tys. Uważam, że tak czy tak jak założe nowe amorki polepszy się amortyzacja a nie wiem ile już na tych amorach jeździła. Pozdrawiam forumowiczów! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 no ja miałem p10 z jakimiś twardszymi amorami ,,, i na niskim profilu było kiepsko ,,,,na dziurach ,,,takie kapcie jak masz to już jest pewnie szynobus ,,,,na koleinach zastanów sie czy jak obniżysz opony nie będą przy max skrętach gdzieś ocierać ,,,, może ktoś sie wypowie ,,,co ma ,,,taki zestaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...