Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Obinażanie Primery GT


Gość marcian11

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marcian11

Witam. Jestem początkującym forumowiczem. Chciałbym obniżyć swoją primkę. Kupiłem nowe amortyzatory Billsteina B4 i do tego chciałbym zamówić sprężyny MTS technik przód -25mm i tył -15mm. Do tego mam koła 215/40/17. Gdy je zakładam jest bardzo duż aprzerwa między błotnikiem a kołem. Chciałbym ją zmniejszyć aby fajnie się prezentowała lecz nie chciałbym jechać jak w taczce. Co myślicie o takim połączeniu? Czy zostawić oryginalne sprężyny?o ile ją obniżyć? Furę mam nie całe 3 lata i zrobiłem max 35 tys. Uważam, że tak czy tak jak założe nowe amorki polepszy się amortyzacja a nie wiem ile już na tych amorach jeździła. Pozdrawiam forumowiczów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja miałem p10 z jakimiś twardszymi amorami ,,, i na niskim profilu było kiepsko ,,,,na dziurach ,,,takie kapcie jak masz to już jest pewnie szynobus ,,,,na koleinach zastanów sie czy jak obniżysz opony nie będą przy max skrętach gdzieś ocierać ,,,, może ktoś sie wypowie ,,,co ma ,,,taki zestaw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcian11

Wcześniej jeździłem było ok lecz po dłuższym czasie z tyłu zaczęło mi przycierać o nadkole gdy wsiało min 3 osoby. Myślę, że może to być kwestia wyrobionych amorów. Fakt na takich laczkach w koleinach trzeba jechać jak jelczem ale na idealnym asfalcie to jest bajka ;)Dowiem się jak założę całość inaczej chyba nie ma szans tego sprawdzić. Czekam aż ktoś napisze co myśli o moim połączeniu. Głównie mi chodzi o te sprężyny bo jak tak poczytałem to opinie są różne jedni, że totalne badziewie a inni że spoko się śmiga. Autem głównie poruszam się po swoim miasteczku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...