Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[p11] prawidłowe cisnienie na cylindrach


slomka1234

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pytanie

W moim nowym silniku ciśnienie na cylindrach wynosi około 26 (atmosfer) czy co takiego

czy jest to wartość w normie czy raczej oznacza koniec silnika??

Silnik nie kopci pali równo i znacznie mniej niz wcześniejszy w którym padła panewka.

P11 2.0 td

Pozdrawiam

Piotrek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej to cisnienie oznacza koniec silnika gdyz minimalne cisnienie dla tego silnika wynosi 24,5 atm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pocieszenie

Więc kupno anglika nie zawsze jest opłacalne.

A jest możliwość że pierścienie są zapieczone??

Nie wiem ile ten silnik miał przerwy i jak długo stał.

Przebieg podobno około 100tys.km

Może zalać go minerałem??

Jest opcja że wzrośnie to ciśnienie??

Ile czasu da rade jeszcze pośmigać??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pocieszenie

Więc kupno anglika nie zawsze jest opłacalne.

A jest możliwość że pierścienie są zapieczone??

Nie wiem ile ten silnik miał przerwy i jak długo stał.

Przebieg podobno około 100tys.km

Może zalać go minerałem??

Jest opcja że wzrośnie to ciśnienie??

Ile czasu da rade jeszcze pośmigać??

 

sprawdziłem wiec kolega dobrze pisał bo mi sie wydawało że jest ok ,,,

 

u mnie w kiazce jest podane dla silnika CD20

stopien sprezania 22

a cisniene sprezania przy 200 obrotach na min

nominalne 3,14 MPa

minimalne 2,45 MPa

dopuszczalna roznica miedzy cilndrami 0,49

 

wiec jeszcze nie jest tak zle można by sprawdzić pierscienie przez nalanie odrobinki oleju do gara i sprawdzenie jak wyraźnie podskoczy to wiesz żę zmiana pierścieni pewnie by pomogła ,,, choć ruszanie głowicy jest ryzykowne ,,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam jeszcze rozruch na nim więc rwanie głowicy nie wchodzi w grę

poza tym nie mam już kasy

Co radzicie??

pierścienie nie puszczą??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

leszkub obyś miał rację

straciłem 3 tyg urlopu na znalezienie mechanika, silnika i cały remont.

mało tego dzień przed powrotem do Poz. odwiedziłem jeszcze szrot {gdzie kupiłem silnik} i masz babo hydrant

błotnik, klapa bagażnika, zderzak lampy itd.

Jeszcze trochę a przerzucę się na jakiegoś opla czy vw

p.s. wcześniej honda civic coupe 1.6 125km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...