slomka1234 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Witam Mam pytanie W moim nowym silniku ciśnienie na cylindrach wynosi około 26 (atmosfer) czy co takiego czy jest to wartość w normie czy raczej oznacza koniec silnika?? Silnik nie kopci pali równo i znacznie mniej niz wcześniejszy w którym padła panewka. P11 2.0 td Pozdrawiam Piotrek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Raczej to cisnienie oznacza koniec silnika gdyz minimalne cisnienie dla tego silnika wynosi 24,5 atm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slomka1234 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Dzięki za pocieszenie Więc kupno anglika nie zawsze jest opłacalne. A jest możliwość że pierścienie są zapieczone?? Nie wiem ile ten silnik miał przerwy i jak długo stał. Przebieg podobno około 100tys.km Może zalać go minerałem?? Jest opcja że wzrośnie to ciśnienie?? Ile czasu da rade jeszcze pośmigać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Dzięki za pocieszenie Więc kupno anglika nie zawsze jest opłacalne. A jest możliwość że pierścienie są zapieczone?? Nie wiem ile ten silnik miał przerwy i jak długo stał. Przebieg podobno około 100tys.km Może zalać go minerałem?? Jest opcja że wzrośnie to ciśnienie?? Ile czasu da rade jeszcze pośmigać?? sprawdziłem wiec kolega dobrze pisał bo mi sie wydawało że jest ok ,,, u mnie w kiazce jest podane dla silnika CD20 stopien sprezania 22 a cisniene sprezania przy 200 obrotach na min nominalne 3,14 MPa minimalne 2,45 MPa dopuszczalna roznica miedzy cilndrami 0,49 wiec jeszcze nie jest tak zle można by sprawdzić pierscienie przez nalanie odrobinki oleju do gara i sprawdzenie jak wyraźnie podskoczy to wiesz żę zmiana pierścieni pewnie by pomogła ,,, choć ruszanie głowicy jest ryzykowne ,,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slomka1234 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 mam jeszcze rozruch na nim więc rwanie głowicy nie wchodzi w grę poza tym nie mam już kasy Co radzicie?? pierścienie nie puszczą?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość leszekb Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 puszczą tylko nie trzeba oszczędzać silnika mam podobnie z ciężarówką gdy jest niepalona po zimie a zobaczysz wzrost mocy nie wiadomo skąd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slomka1234 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 leszkub obyś miał rację straciłem 3 tyg urlopu na znalezienie mechanika, silnika i cały remont. mało tego dzień przed powrotem do Poz. odwiedziłem jeszcze szrot {gdzie kupiłem silnik} i masz babo hydrant błotnik, klapa bagażnika, zderzak lampy itd. Jeszcze trochę a przerzucę się na jakiegoś opla czy vw p.s. wcześniej honda civic coupe 1.6 125km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.