gaco12 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Witam Mam taki problem Samochód poyżej 3 tys obrotówzaczyna strzelac raczej kichac w tłumiku kiedy nie przekrocze 3000 obr jest ok, ale jak już minę tą granice to kicha po każdym ujęciu gazu. Wyczytałem o wariatorze, jest tam takie ustrojstwo, tylko nigdzie nie mogę znaleźć jakie są objazy uszkodzonego wariatora. Patrzyłem na diagnostyce przez kabel elm żadnych błedów nie ma Samochód chodzi równo Czy jest możliwe, że elektrozawór w wariatorze nie odbija przez co przyspiesza wałek ssący nawet na niskich obrotach co powoduje podawanie większej dawki paliwa, silnik tego nie przepala i strzela w wydechu. Mój samochód to Nissan Almera n16 1.8 16v Czy to może byc wariator lub cos innego Prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 A kable i świece kiedy zmieniałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaco12 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Patrzyłem dzisiaj swiece to 2 były nie bardzo najpierw bede musiał chyba zmienic swiece A może to byc powodem tego strzelania kichania że dałem mu ostatnio buta i wysokie miał obroty A może to byc tez problem z zapłonem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Najpierw zacznij od zmiany świec i przewodów, skoro są już "nie bardzo" to znaczy, że już wyzionęły ducha ze starości, albo coś powoduje, że się takie robią. Wysokie obroty nic tu do gadania nie mają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaco12 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 ok jutro kupie swiece i dam znac witam zmieniłem swiece na nowe i został ten sam problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 A jak ma się sprawa z kablami WN? I wrzuć zdjęcie starych świec, albo napisz, jaki miały kolor. Po tym można sporo wywnioskować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaco12 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 pierwsza swieca miała góre czarna 2 troche mniej była czarna a 3 i4 była dobra kable sa dobre bo nie maja przebicia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Tutaj masz ładnie zobrazowane, jaki kolor świecy o czym świadczy: http://www.motocykl-online.pl/artykuly/swiece_zaplonowe Nie ważne, że tam jest o tematyce motocyklowej, chodzi o motocykle 4T, które mają takie same silniki, jak w samochodach (kwestia gaźnika w niektórych moto, ale mniejsza z tym). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaco12 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 ok thx za artykuł tylko nie wien jak ten mój problem rozwiązać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykr1 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Almera 03r, 1.8 benz i kable wysokiego napiecia?? tam sa cewki zaplonowe bezposrednio na swiecach, a wracajac do usterki to przy podobnej przypadlosci w mojej almerce to byl po prostu przeplywomiez. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaco12 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 do 3 tys obrotów nie strzela ale jak da sie mu juz powyzej 3 tys i obroty beda spadały na biegu jałowym(na luzie) to strzeli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.