Gość pawel615 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Jestem posiadaczem juka ale nie man on podgrzewanych lusterek, chcialbym takowezamontowac, czy okablowanie jest juz w drzwich czy trzeba ciagnac nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxyy777e Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Juk chyba w standardzie ma grzane lusterka, ja w wersji Acenta posiadam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyboy Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 niekoniecznie u nas w acencie nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baginek Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 a jeśli są to jak je się "włącza"?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Komandor Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 W prawie każdym aucie włącza się razem z ogrzewaniem tylnej szyby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cygan33 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Co do tego standardu to nie do końca jestem przekonany, przeglądając specyfikacje wyposażenia poszczególnych wersji ani na stronie firmowej ani w ogłoszeniach nic nie wspominają o ogrzewanych lusterkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProceSS Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 ja mam Tekna i nie ma podgrzewanych lusterek (uk), nissan dal bardzo ciala ... (podobno tylko w niektorych ZIMNYCH krajach sa montowane) - nie pytajcie ktore to zimne kraje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Isobel Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Ja podobnie ja kolega xxyy777e mam wersje Acenta z pakietami Dynamic + Sport, więc może to kwestia któregos z tych pakietów właśnie? Bo u mnie ogrzewanie lusterek włącza się wraz z ogrzewaniem tylnej szyby... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyboy Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 winowającą może byc pakiet sport, w dynamiku pogrzewania brak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin7022 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 WITAM KOLEDZY ŻADEN NISSAN JUKE NIE MIAŁ PODGRZEWANYCH LUSTEREK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho59 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 (edytowane) Potwierdzam wg danych serwisu żadna opcja wyposażenia nie ma podgrzewania lusterek. Szkoda że sprzedawcy nie chcieli o tym informować choć z drugiej strony na ich miejscu chyba wstydziłbym się powiedzieć że w XXI wieku samochód za siedemdziesiąt kilka tysięcy nie ma takiego wyposażenia- żenada. Może powinniśmy się cieszyć że mamy podgrzewaną szybę?? Osobiście kupując to auto chyba nawet nie pytałem się o takie wymyślne rzeczy bo to oczywista oczywistość że przy elektrycznie ustawianych i składanych lustrach podgrzewanie powinno się znaleźć. Ciekawe że w instrukcji obsługi taka opcja istnieje!! Edytowane 21 Grudnia 2011 przez krzycho59 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość afrowawa Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Ja jestem na etapie zakupu żuka i rzeczywiście żadna wersja nie ma podgrzewanych lusterek, pytałem wczoraj w salonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProceSS Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 hahahahahahaaaa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Isobel Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 no dobra, to dlaczego u mnie po włączeniu ogrzewania tylnej szyby, na zamarznietych lusterkach pojawiają się po chwili dwa suche kółka na środku ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cygan33 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Mata grzewcza jeśli jest to na całej powierzchni lustra a nie punktowo ,jeśli ktoś ma zacięcie można dokupić na aledrogo samą mate grzewczą i założyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartoszN Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 do tej pory żaden egzemplarz modelu JUKE nie posiadał podgrzewanych lusterek - szkła lustra były wykonane w specjalnej technologi która miała zapobiegać zamarzaniu - ale widocznie w Europie to sie nie sprawdziło i od roku 2012 w wersji Tekna + pakiet komfort są już podgrzewane lusterka - więc jakby co to będzie można zakupić oryginalne podgrzewane lustra i pozostanie tylko je podłączyć ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho59 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 (edytowane) Witam, z podłączeniem luster podgrzewanych elektrycznie to nie jest sprawa tylko zakupu nowych wkładów. Problem jest że w naszych wersjach nie ma kabli do grzania- instalacja kończy się na drzwiach pod lusterkiem. Dołożenie kabli jest o tyle problemem że nie ma miejsca na przeprowadzenie dodatkowych przewodów. Fabryczna wiązka jest z otuliną, osłoną a przeprowadzenie kabli jest dość specyficzne- kable biegną przez tak jakby syfon. Bez demontażu wtyczki, wyciągnięcia wszystkich kabli i położenia dodatkowych w całej wiązce ( już bez osłony która szczerze mówiąc jest o tyle niepotrzebna że kable nie przechodzą przez żadny elementy które się obracają) nie ma szans żeby to zrobić. Osobiście to przerabiałem i już się cieszę podgrzewanymi lustrami i przy tej pogodzie bardzo sobie to chwalę. Pozdrawiam Tak przy okazji gdyby ktoś potrzebował oryginalne wkłady do luster prawa i lewa strona (niepodgrzewane) odstąpię za 50 % ceny. Edytowane 18 Stycznia 2012 przez krzycho59 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel615 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Witam, z podłączeniem luster podgrzewanych elektrycznie to nie jest sprawa tylko zakupu nowych wkładów. Problem jest że w naszych wersjach nie ma kabli do grzania- instalacja kończy się na drzwiach pod lusterkiem. Dołożenie kabli jest o tyle problemem że nie ma miejsca na przeprowadzenie dodatkowych przewodów. Fabryczna wiązka jest z otuliną, osłoną a przeprowadzenie kabli jest dość specyficzne- kable biegną przez tak jakby syfon. Bez demontażu wtyczki, wyciągnięcia wszystkich kabli i położenia dodatkowych w całej wiązce ( już bez osłony która szczerze mówiąc jest o tyle niepotrzebna że kable nie przechodzą przez żadny elementy które się obracają) nie ma szans żeby to zrobić. Osobiście to przerabiałem i już się cieszę podgrzewanymi lustrami i przy tej pogodzie bardzo sobie to chwalę. Pozdrawiam Tak przy okazji gdyby ktoś potrzebował oryginalne wkłady do luster prawa i lewa strona (niepodgrzewane) odstąpię za 50 % ceny. witam jak rozumiem to ewentualne przewody do podlaczenia podgrzewania lusterek sa już w drzwiach i jest tylko kwestia wkładów i czego jeszcze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho59 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 (edytowane) Instalacja podgrzewania jest pociągnięta do wtyczki znajdującej się na drzwiach pod lusterkiem- potrzebne jest wpięcie do instalacji kabli od wkładu grzejnego do kostki- tych przewodów fabrycznie nie ma i trzeba je dołożyć do istniejącej wiązki ( w fabrycznej wiązce w lusterku jest 5 przewodów- 2 od składania i 3 od regulacji luster a do kostki dochodzi 7 kabelków z tego czarny i szary o ile pamietam to przewody od grzania lusterek). Na przeprowadzone przez lusterko przewody trzeba założyć piny i wpiąć je do wtyczki a z drugiej strony założyc konektory i zapiąć na wkładzie grzejnym. Tak jak wcześniej pisałem największym problemem jest przeciągnięci przewodów przez lusterko z podłączeniem elektrycznym każdy elektryk poradzi sobie w 20 minut. Dołożenie przewodów i przeprowadzenie ich przez lusterko to już większy problem- niestety nie obejdzie się bez demontażu i rozcięcia oryginalnej wiązki. Edytowane 19 Stycznia 2012 przez krzycho59 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel615 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Instalacja podgrzewania jest pociągnięta do wtyczki znajdującej się na drzwiach pod lusterkiem- potrzebne jest wpięcie do instalacji kabli od wkładu grzejnego do kostki- tych przewodów fabrycznie nie ma i trzeba je dołożyć do istniejącej wiązki ( w fabrycznej wiązce w lusterku jest 5 przewodów- 2 od składania i 3 od regulacji luster a do kostki dochodzi 7 kabelków z tego czarny i szary o ile pamietam to przewody od grzania lusterek). Na przeprowadzone przez lusterko przewody trzeba założyć piny i wpiąć je do wtyczki a z drugiej strony założyc konektory i zapiąć na wkładzie grzejnym. Tak jak wcześniej pisałem największym problemem jest przeciągnięci przewodów przez lusterko z podłączeniem elektrycznym każdy elektryk poradzi sobie w 20 minut. Dołożenie przewodów i przeprowadzenie ich przez lusterko to już większy problem- niestety nie obejdzie się bez demontażu i rozcięcia oryginalnej wiązki. dziekuje za instrukcje i będe próbował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuka Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Instalacja podgrzewania jest pociągnięta do wtyczki znajdującej się na drzwiach pod lusterkiem- potrzebne jest wpięcie do instalacji kabli od wkładu grzejnego do kostki- tych przewodów fabrycznie nie ma i trzeba je dołożyć do istniejącej wiązki ( w fabrycznej wiązce w lusterku jest 5 przewodów- 2 od składania i 3 od regulacji luster a do kostki dochodzi 7 kabelków z tego czarny i szary o ile pamietam to przewody od grzania lusterek). Na przeprowadzone przez lusterko przewody trzeba założyć piny i wpiąć je do wtyczki a z drugiej strony założyc konektory i zapiąć na wkładzie grzejnym. Tak jak wcześniej pisałem największym problemem jest przeciągnięci przewodów przez lusterko z podłączeniem elektrycznym każdy elektryk poradzi sobie w 20 minut. Dołożenie przewodów i przeprowadzenie ich przez lusterko to już większy problem- niestety nie obejdzie się bez demontażu i rozcięcia oryginalnej wiązki. Oto twój post - piszesz że do kostki dochodzi 7 kabelków a wychodzi 5 (dwa do składania i trzy do regulacji), teraz piszesz o pięciu dochodzących i trzech wychodzących. Rozumiem że możesz nie pamiętać dokładnie bo to już prawie dwa lata minęło od Twojej instalacji , może jednak przypomnisz sobie jak to powinno być? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho59 Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 (edytowane) Oto twój post - piszesz że do kostki dochodzi 7 kabelków a wychodzi 5 (dwa do składania i trzy do regulacji), teraz piszesz o pięciu dochodzących i trzech wychodzących. Rozumiem że możesz nie pamiętać dokładnie bo to już prawie dwa lata minęło od Twojej instalacji , może jednak przypomnisz sobie jak to powinno być? Pozdrawiam. Tak, tak-Masz rację faktycznie tak pisałem i pwiem szczerze teraz zgłupiałem.Pomyślałem i to może być prawda, pisałem zaraz po zrobieniu i tak na logikę można by stwierdzić że jest to prawda bo powinny być w sumie silniki dwa czyli 2+3 żyły ale zabij mnie, fotografii nie robiłem a moja pamięć jest zawodna. Teraz już niewiem sam. Najlepiej zrzucić boczek i oblukać.Co nie zmienia faktu że trzeba dwa dołożyć jeżeli nie masz podgrzewanych. Niektóre modele nie maja składanych i może wtedy są trzy żyły? Na pewno jeżeli nie masz grzanych luster to nie zostawili przewodów, chyba że nie masz składanych a masz 5 kabli wtedy można dwie żyły wykorzystać. A ja mam nauczkę żeby wszystko fotografować a wtedy nie ma problemów. Przepraszam jeżeli wprowadziłem w błąd ale myślę że jeżeli będziesz wymieniał wkłady na grzane to i tak boczki musisz zrzucić. Na Twoim miejscu przyjąłbym 7 dochodzących i 5 wychodzących. W tym wątku http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/71435-uzytkownicy-juke-na-forum-luzne-dyskusje/page-24 dareken niby potwierdza że są trzy kable ale on ma wersję accenta i nie wiem czy ma składane. Pozdrawiam Edytowane 5 Października 2013 przez krzycho59 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareken Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 (edytowane) Tak u mnie jest ACENTA i niema ani składanych ani podgrzewanych , i są 3 żyły , Witajcie podłączam się pod temat bo gdzieś już go czytałem, ale jestem aktualnie na planowaniu montażu zobaczymy czy da się przeprowadzić dodatkowo 2 przewody , w najbliższych dniach będę coś próbował podłączać.. Edytowane 5 Października 2013 przez dareken Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuka Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Tak u mnie jest ACENTA i niema ani składanych ani podgrzewanych , i są 3 żyły , Witajcie podłączam się pod temat bo gdzieś już go czytałem, ale jestem aktualnie na planowaniu montażu zobaczymy czy da się przeprowadzić dodatkowo 2 przewody , w najbliższych dniach będę coś próbował podłączać.. Mam również Acentę bez składanych i podgrzewanych lusterek i jestem zainteresowany tym tematem, jestem ciekawy czy Tobie udało się przeciągnąć dodatkowe przewody? Czy może zrezygnowałeś z tej tak potrzebnej w zimie funkcji podgrzewania lusterek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Koledzy,macie składane lusterka,właśnie nabyłem od Juke przełącznik na którym zamiast open jest auto,czy u Was po wyłączeniu zapłonu,ew.po zazbrojeniu zamka lustra skladają się samoczynnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.