skawin Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Witam, dziś po powrocie z pracy żona zakomunikowała mi że coś się stało z pokrętłem dmuchawy, i rzeczywiście leciało tylko ciepłe powietrze natomiast zimnego nie dało się zrobić bo pokretło odskakiwało ze 3 - 4 ząbki i leciało tylko ciepłe. Rozkręciłem, i tak: nic wyrwanego tam nie widze, linka jest cała, przyczepiona do tego białego plastiku ale zauważyłem, że mając dmuchawę na całym ciepłym powietrzu (pokrętło na prawą strone) - linka robi się łukowata (przekręcone v - jak na zdjęciu) i po przekręcaniu na zimne powietrze linka nie wraca do tego przeowdu czarnego (nie chowa sie) tylko wygina sie i dlatego pokrętło sie blokuje. ktoś się z tym spotkał już ? Póki co zrobiłem tak że mam pokrętlo na zimnym powietrzu (cłodzi dobrze) i jak nastawię pokrętło do połowy ciepłe/zimne to jeszcze się linka schowa, więcej ciepłego możebyć już problem. poniżej zdjęcia IMG_3015 - pokretło na zimnym IMG_3022 - pokrętło na ciepłym - widać wygiętą linkę Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 W/g fotek, to wygląda na to, że zacięła się dźwigienka-zawór przy nagrzewnicy, pewnie jest coś tam takiego, tak jak i w innych samochodach. Szukaj końca linki i tam próbuj rozruszać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skawin Opublikowano 20 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Hmm ale jakby sie zacieło to wogule nie mógłbym manewrować pokrętłem - a ja moge nim ruszać ale: 1) jak linka jest mniej wyciągnięta jak na zdjeciu IMG_3015 wszystko działa, zimne powietrze leci 2) jak z punktu wyżej czyli z zimnego powietrza zrobię na ciepłe powietrze jak na IMG_3022 linki wychodzi z tego "pancerza" dużo wiecej, ciepłe powietrze leci, ale sęk w tym że jak teraz chciałbym zrobić zpowrotem na zimne powietrze to linka sie nie cofa (nie wchodzi do tego pancerza) powodując wypływ powietrza zimnego, jak przykładam palec do tej linki, steruje pokrętłem sam na zimne powietrze i ją troche prostuje palcem to wszystko jest jak nalezy, czyli problem musi tkwić w tej lince. Albo żona rano po wejściu do auta za mocno pokrętlem pokręciła i linka sie dziwnie wygieła albo nie wiem co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Jeśli dobrze pamiętam /lecz w innym modelu samochodu/ to pancerz linki był przykręcony-zabezpieczony. Może to zabezpieczenie puściło i po powrocie linki, ona się w pancerzu nie suwa, lecz go wygina? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skawin Opublikowano 20 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 No też tak myśle, jakby ktoś miał jakieś zdjecia tego środka to żeby porównał z moimi Mnie się widzi że coś tu jestnie halo - może ten caly pancerz z linką się odgiąl jak na zdjeciu zaznaczyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Na tej fotce widzę, że linka nie ma siły się cofnąć w pancerzu. Więc tak jak pisałem wyżej, szukaj przyczyny z drugiej strony - na końcu linki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skawin Opublikowano 20 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 mirekg9 dzieki wielkie za zainteresowanie, jutro jak jeszcze zdąże za dnia to bede musiał rozebrać schowek i tam poszperać bo jak mniemam nagrzewnica znajduje się tam co nie? i czy drugi koniec linki powiniem znajdowac sie gdzieś koło filtra kabinowego? albo ten pancerzyk który zaznaczyłem kółkiem na ostatnim zdjęciu odskoczył i linka nie idzie w lini prostej - fajnie jakby ktos zobaczył jak ma to u siebie Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Chyba najszybciej to podejżeć gdzieś na szrocie. Dojście do nagrzewnicy i obudowy jest pewnie paskudne, to nikt nie będzie sprawdzał jak to jest u niego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skawin Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Dziś sie za to zabrałem - póki co działa, naprostowałem troche linkę, z drugiej strony nagrzewnicy wg. mnie jest ok bo linka bez problemu chowa sie w pancerzu regulując ciepło/zimno. Powodem tego prawodopodobnie było zbyt szybkie przekręcenie z ciepłego na zimne lub tez na odwrót i i nagrzewnicy nie zdazyła się zamnkąć/otworzyć Dzieki za rady pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.