borasmax Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 jestem ciekawy dlaczego podczas uruchamiania silnika musze przytrzymac kluczyk dluzej przekrecony i almerka odpala po paru obrotach rozrusznika a nie jak w nowych autach od jednego szybkiego przekrecenia kluczyka tzn na strzal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 jestem ciekawy dlaczego podczas uruchamiania silnika musze przytrzymac kluczyk dluzej przekrecony i almerka odpala po paru obrotach rozrusznika a nie jak w nowych autach od jednego szybkiego przekrecenia kluczyka tzn na strzal Winne mogą być,świece,kable,filtr itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borasmax Opublikowano 21 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 filtr paliwa wymieniony, powietrza tez rozrusznik tez ok. hmm wiec czeka mnie wymiana przewodow zainwestuje w BERU swiece tez, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek197612 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 chyba sie za bardzo czepiasz.nie zauwazylem zeby w nowe auta odpalaly od dotkniecia kluczyka .jak juz to przyspiesz zaplon,kable wn nic nie zmienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borasmax Opublikowano 21 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 troszeczke sie czepiam, ale jest duza roznica czasie w jakim odpala silnik w astrze 2 a mojej almerce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Przede wszystkim - AKUMULATOR. Sprawdź jego parametry, czy dobrze trzyma. Bo to od niego zależy, czy rozrusznik dostanie tego "kopa" na odpalenie silnika. Jak aku już wyeksploatowane to będzie długo kręcił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borasmax Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 aku wymieniony w sierpniu, poczytam o tym przyspieszaniu zaplonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Przeczyść najpierw bieguny w aku i klemy. Czasami potrzebna jest dodatkowa masa z aku. Czytałem w dziale P12, jeden tak zrobił i wszystko było ok. Palił od dotyku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 aku wymieniony w sierpniu, poczytam o tym przyspieszaniu zaplonu Nie zaszkodzi sprawdzić czy jest poprawnie ładowany-naładowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piur69 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Witam, też tak miałem, na początek wymieniłem świece na bosch, okazało się, że auto odzyskało parę koni i jest całkiem żwawe, ale odpalaniu to nie pomogło, jak za pierwszym nie zajarzyło, to naprawdę długo trza było kręcić, przy wilgoci jakby na 3 gary palił, wymieniłem więc przewody tez na bosch, i jest czad, auto się zbiera, pali od strzała, czego chcieć więcej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.