Gość krawiec85 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Cześć! Przede wszystkim chciałem się przywitać ze wszystkimi kolegami na forum!!!! Niestety od razu chciałem was prosić o pomoc. Problem z moim samochodem polega na tym, że zawsze rano po odpaleniu musze dodać gazu na maksa żeby samochód w ogóle ruszył. Jednakże auto i tak nie rusza od razu. Najpierw dodaje gazu chwilę w miejscu a potem dopiero na maks i mogę się ruszyć. Później na drodze nie jest lepiej. Jeszcze na biegach I-III powiedzmy, że jest w miarę dobrze chociaż nie jest to tak samo jak było na początku bez wad. Od IV biegu auto w ogóle nie ma mocy. Mimo, że wciskam do dechy to w ogóle nie przyśpiesza a nawet zwalnia! Najwyższa prędkość jaką udało mi się osiągnąć od czasu usterki to 100km/h. I to niestety tylko na III biegu. Po przerzuceniu na wyższy prędkość spada. Mam silnik 1.8 benzyna z instalacją LPG aczkolwiek nie ma różnicy czy jeżdżę na benzynie czy na gazie. W obu przypadkach jest do bani. Cały czas pali się kontrolka „Check Engine”. Gdy podłączyłem auto na komputer w lipcu (przy okazji robienia klimy) elektryk powiedział, że to katalizator i żebym olał bo jest zepsuty ale nic się nie stanie. Tak więc jeździłem i było dobrze. Elektryk wykasował błąd. Teraz gdy podłączam komputer wyskakuje błąd cewki, która wymieniałem jakoś w marcu na chiński zamiennik i myślę, że dlatego wyrzuca błąd. Silnik chodzi równo i którąkolwiek cewkę odłączę to zaczyna wariować dlatego cewki wykluczam. Sonda lambda została wymieniona ponieważ pracowała tylko w zakresie 50-90 mV a powinna bodajże 50-900mV. Druga pracuje w zakresie 50-700mV. Czy ktoś z Was spotkał się z podobnymi objawami? Bardzo proszę żebyście podzielili się ze mną swoimi doświadczeniami. Może uda mi się w końcu to naprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz... Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Cześć! Przede wszystkim chciałem się przywitać ze wszystkimi kolegami na forum!!!! Niestety od razu chciałem was prosić o pomoc. Problem z moim samochodem polega na tym, że zawsze rano po odpaleniu musze dodać gazu na maksa żeby samochód w ogóle ruszył. Jednakże auto i tak nie rusza od razu. Najpierw dodaje gazu chwilę w miejscu a potem dopiero na maks i mogę się ruszyć. Później na drodze nie jest lepiej. Jeszcze na biegach I-III powiedzmy, że jest w miarę dobrze chociaż nie jest to tak samo jak było na początku bez wad. Od IV biegu auto w ogóle nie ma mocy. Mimo, że wciskam do dechy to w ogóle nie przyśpiesza a nawet zwalnia! Najwyższa prędkość jaką udało mi się osiągnąć od czasu usterki to 100km/h. I to niestety tylko na III biegu. Po przerzuceniu na wyższy prędkość spada. Mam silnik 1.8 benzyna z instalacją LPG aczkolwiek nie ma różnicy czy jeżdżę na benzynie czy na gazie. W obu przypadkach jest do bani. Cały czas pali się kontrolka „Check Engine”. Gdy podłączyłem auto na komputer w lipcu (przy okazji robienia klimy) elektryk powiedział, że to katalizator i żebym olał bo jest zepsuty ale nic się nie stanie. Tak więc jeździłem i było dobrze. Elektryk wykasował błąd. Teraz gdy podłączam komputer wyskakuje błąd cewki, która wymieniałem jakoś w marcu na chiński zamiennik i myślę, że dlatego wyrzuca błąd. Silnik chodzi równo i którąkolwiek cewkę odłączę to zaczyna wariować dlatego cewki wykluczam. Sonda lambda została wymieniona ponieważ pracowała tylko w zakresie 50-90 mV a powinna bodajże 50-900mV. Druga pracuje w zakresie 50-700mV. Czy ktoś z Was spotkał się z podobnymi objawami? Bardzo proszę żebyście podzielili się ze mną swoimi doświadczeniami. Może uda mi się w końcu to naprawić. Sprawdziłbym jeszcze na Twoim miejscu przepływomierz.Jest na forum jak pomierzyć i ile powinny wynosić wartości napięć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 no dokładnie przepływka na dzień dobry ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Ja czytałem na forum o podobnym przypadku i rozbiło się o wyciągnięty łańcuch rozrządu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krawiec85 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 Wielkie dzięki! Sprawdzę przepływomierz i dam znać Wesołych świąt!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valdek Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Witam! Kolego krawiec85, czy udalo Ci sie rozwiazac problem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.