Gość Trol26 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 (edytowane) Witam wszystkich. Nabyłem jakiś miesiąc temu patrola 1999r. 2,8td. autko fajne wszystko fajnie jednak ostatnio pojawił mi sie problem z zapalaniem silnika, muszę czekać aż zgaśnie kontrolka od świec żarowych oraz AIR BAG wtedy czasem załapie jak silnik jest zimny jednak kiedy się zagrzeje musze powtórzyć to samo dwa lub trzy razy i dość długo kręcić rozrusznikiem....(nie ma reguły czy na zewnątrz temperatura jest na minus czy na plus) czy ktoś z państwa wie co może być tego objawem? Czy poprostu świece żarowe są do wymiany? Z góry dzięki za odp.... pozdrawiam... Edytowane 22 Grudnia 2011 przez Trol26 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 troche cię zmartwie pompa wtryskowa do wymiany lub regeneracji (co nie polecam bo mnie taka zabawa pociągneła ok 4tyś) jest pare rozwiązań np. wymienić na pompe z y60 tania i nie ma elektroniki , silnik chodzi tak samo , no tylko zpala zawsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Smyku Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 troche cię zmartwie pompa wtryskowa do wymiany lub regeneracji (co nie polecam bo mnie taka zabawa pociągneła ok 4tyś) jest pare rozwiązań np. wymienić na pompe z y60 tania i nie ma elektroniki , silnik chodzi tak samo , no tylko zpala zawsze Owszem, ale mogą być również drobniejsze przyczyny, jak auto będzie przejazdem w Krk to zapraszam coś poradzimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 22 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 jak na zimno lepiej zapala niż na ciepło , to możemy obstawiać zakłady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trol26 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Witam ponowni. Dziś zaczeły falować mi obroty i auto gaśnie mi na każdych światłach nie wiem co ja mam z tym samochodem zrobić..... objawy są takie jak na linku który zamieściłem na you tube Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 to sprawdz jeszcze filtry paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trol26 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 filtr paliwa i powietrza sprawdziłem są czyste i to samo.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 ale wymieniłeś filtry? bo inaczej ciężko sprawdzić czy jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 objawy są takie jak na linku który zamieściłem na you tube Kiedy jeździsz z napędem 4x4 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trol26 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Witam panowie i panie:) Problem mojego tralko sam sie rozwiązał wystarczyło zatankować lepszą jakość paliwa i wszystko gra:) tankuję paliwo na shellu i wszystko jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 to co tam lałeś poprzednio?? olej z biedronki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trol26 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 (edytowane) nie no nie:) tankowałem na ob A kiedyś wcześniej słyszałem ze dolewają tam oleju opałowego do dizla. Nie wiem jak tam na innych ob ale tu gdzie mieszkam ponoć robią taki numer. Edytowane 4 Stycznia 2012 przez Trol26 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 ja nigdy z opałem nie próbowałem ale słysałem że idzie lepiej niż na on , zapiekające się wtryskiwaczet skutek uboczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 a taki pytanie czemu podświetlenie zegarów działa tylko wtedy gdy silnik pracuje ,,,///////// rozumiem ze też światła gasną,,,,bo na włączonych kontrolkach też coś nie tak czy ten model tak ma ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trol26 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 yyyyy ten model chyba tak ma:) kolega ma tak samo w swoim i też ma model 99:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katrinka75 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Witam panowie i panie:) Problem mojego tralko sam sie rozwiązał wystarczyło zatankować lepszą jakość paliwa i wszystko gra:) tankuję paliwo na shellu i wszystko jest ok. Cześć kolego, nie ciesz się tak przedwcześnie, bo jak ci Patrolek dał sygnały to teraz trzeba szybko o niego zadbać, bo następnym razem pompa wtrysku do wymiany i inne elementy też to jest łańcuszek. Sama zmiana jakości paliwa nie wystarczy, to chwilowa poprawa. Trzeba wymienić filtr paliwa, przeczyścić pompę wtrysku preparatem np. LiquMoli, obczyścić wtryski i potem dodawać do paliwa dodatki czyszczące (przynajmniej przez kilka tankowań, ja leje cały czas). Na początek możesz jeszcze wlać mu na pusto przed tankowaniem preparat tej samej firmy czyszczący wtryski i pompę liquimoly chyba nr 2666 do baku i przegazować go na postoju, potem zatankować i też przygazówki porobić. Ale to po wymianie filtra paliwa - (też możesz go zalać tym preparatem), bo może obecny jest zasyfiały, a tego możesz nie widzieć gołym okiem. Inaczej ci pompa padnie i d*pa będzie. Mój przeżył podobną sytuację i ma się dobrze rok temu też falował na obrotach i gasł. Po zabiegach „czyszczenia” od tamtej pory nie mam z nim problemów. Chodzi jak zegareczek i wkręca na obroty do 4,5tyś. nie gaśnie i nie robi mi numerów Jak się ma Patrola to trzeba o niego dbać, a odda fajną jazdą . nie lej mu syfu do baku Parchy tego nie lubią Pozdro, K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 kolegoo ty masz 3.0 di raczej inna bajka w 2.8 jest taka przypadłośc pomp że jak są zużyte to auto0 nie zapala i co najlepsze rozgrzane , temat przerabiałem i troche więcej zapłaciłem bo na pompiarza trafiłem ujowego i napewno w tej materi nie pomoże czyszczenie wtrysków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katrinka75 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 (edytowane) Kolegoo.... ja jestem dziewczynką A tak poza tym drobnym niuansem, uważam że należy szukać w pierwszej kolejności innych rozwiązan, niż robienie sobie wiru w kieszeni. Może to co napisałam na podstawie moich doświadczeń pomoże temu albo innemu koledze. Hejka Edytowane 5 Stycznia 2012 przez Katrinka75 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fizolow Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 problem jest taki ze nowe modele sa uczulone na bio diesla!!!nawet!! wiec polecam zmiane filtra wyczyszczenie sitka w pompie na srobie dolotowej!! zalozenie dodatkowego filterka na powrocie do zbiornika.i po klopocie;-) nie lac nic jak v pover lub supre diesla.tylko te lepszej jakosci pali i smiga bez zastrzezen.przerabialem ten temat i osiagnolem sukces.stare td jada na wszystkim!!! te z pompa z elektronika nawet na bio dieslu sa slabsze i wariuja.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Kolegoo.... ja jestem dziewczynką ot i przegapiłem , ale zemnie gapa z samochodami dużo jest problemów przez mechaniorów , brak wiedzy a się biorą i zgadują i wtedy jak napisałaś zaczyna się wir w kieszeni klijęta większość mówi ,że w patrolu 3.0 jest nienaprawialne , eeee.... dlaczego wszystko zrobimy będzie jak nowy i jest wątek ile to kosztował jak nowy i kolega został z dylematem jeździć czy sprzedać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.