Gość murzynek2519 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 witam mam pytanko autko pali bez problemu na zimnym silniku chodzi tak jak powinno natomiast po zagrzaniu silnik pracuje bardzo nierowno jakby go mialo wyrwac dochodza jakies dziwne metaliczne stuki chwile chodzi normalnie potem szarpniecie i tak caly czas a na zimny wszystko ok! nie gasnie obroty nie faluja jak mu dodam delikatne gazu wszystko jest ok natomiast przy obrotach 800 jest lipa mial ktos podobny problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pueblo Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 Najpierw zrób auto diagnostykę auta według FAQ.Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Sprawdz najpierw czujnik temp silnika . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość murzynek2519 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Najpierw zrób auto diagnostykę auta według FAQ.Pozdro zrobiona wyskakuje 21 Sprawdz najpierw czujnik temp silnika . w ktorym miejscu on jest i jak go sprawdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Najpierw usun ten blad nr21. Czyli standard filtr paliwa , moze byc zapowietrzony, wyczyscic sitka oba w pompie. Przy okazji zrobic pomiar zaworu czasu kata wtrysku(ten na dole pompy wtryskowej) .sprawdzic jego kable czy nie sa poprzecierane i nie dotykaja gdzies do masy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość murzynek2519 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Najpierw usun ten blad nr21. Czyli standard filtr paliwa , moze byc zapowietrzony, wyczyscic sitka oba w pompie. Przy okazji zrobic pomiar zaworu czasu kata wtrysku(ten na dole pompy wtryskowej) .sprawdzic jego kable czy nie sa poprzecierane i nie dotykaja gdzies do masy. kolego gdzie znajduje sie to drugie sitko to przy filtrze patrzylem czyste jest aha i po rozlaczeniu tej wtyczki przy pompie co idzie na dol pompy jest lepiej tam jest tez jakis nastawnik pod spodem pompy???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryl83 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Witam k0lego. W mojej NYSCE występował identyczny błąd. Powiem ci krótko kombinowałem na wszystkie sposoby wszystkie porady. Lipa!!!!! Nic nie pomogło! pomógł mechanik z Gdyni NASTAWNIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! na pompie.... W moim przypadku wyniosło mnie to 2300zł ale wymieniałem rozrząd łącznie z kołami na wale i pompa razem z wtryskami była na przeglądzie i regulacji więc Ciebie wyniesie ta impreza dużo mniej pozdrawiam :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 POd spodem pompy wtryskowej nie ma zadnego nastawnika tylko jest zawor czasu kata wtrysku . Kolo tej okraglej wtyczki od pompy wtryskowej jest wtyczka plaska na 3 piny (wlasnie od tego zaworu ) i po kablach dojdziesz do tego zaworu .Jak odkrecisz ten zawor tam tez znajduje sie sitko ktore jesli jest brudne moze powodowac blad 21 a takze takie nierowne obroty. Nie jest go latwo wykrecic . Zapytaj Maciek 90 on go wykrecal i CI dokladnie wytlumaczy jak to zrobic. Tylko jeszcze raz powtarzam . Musisz naprawde dobrze odpowietrzyc uklad paliwowy bo sie beda takie cyrki dzialy. Jesli jestes pewny ze uklad masz dobrze odpowietrzony i sitka sa poczyszczone to trzeba sie zabrac za sam zawor . On moze tez powodowac takie objawy . Jesli umiesz poslugiwac sie miernikiem uniersalnym (nie kazdy musi ale wtedy musi za to zaplacic ) trzeba zobaczyc czy do zaworu (w zaleznosci od tego jak jest obrocona wtyczka ) dochodzi do niego napiecie akumulatora. Bedzie to albo 1 albo 3 pin. Napisalem Ci wczesniej ze wtyczka od zaworu ma 3 piny Teraz sciagasz wtyczke z zaworu i na wtyczce od samego zaworu (bez wlaczonego zaplonu ) badasz opor tego zaworu . W zaleznosci od tego na ktorym znalazles napiecie to opor mierzysz (jesli na 1 pinie ) to opor mierzysz pomiedzy 1 i 2 i analogicznie jesli na 3 to opor pomiedzy 2 i 3 pinem. Ma byc w przyblizeniu 15 omow w temp 25 stopni na dworze.Pisz o efektach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość murzynek2519 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 POd spodem pompy wtryskowej nie ma zadnego nastawnika tylko jest zawor czasu kata wtrysku . Kolo tej okraglej wtyczki od pompy wtryskowej jest wtyczka plaska na 3 piny (wlasnie od tego zaworu ) i po kablach dojdziesz do tego zaworu .Jak odkrecisz ten zawor tam tez znajduje sie sitko ktore jesli jest brudne moze powodowac blad 21 a takze takie nierowne obroty. Nie jest go latwo wykrecic . Zapytaj Maciek 90 on go wykrecal i CI dokladnie wytlumaczy jak to zrobic. Tylko jeszcze raz powtarzam . Musisz naprawde dobrze odpowietrzyc uklad paliwowy bo sie beda takie cyrki dzialy. Jesli jestes pewny ze uklad masz dobrze odpowietrzony i sitka sa poczyszczone to trzeba sie zabrac za sam zawor . On moze tez powodowac takie objawy . Jesli umiesz poslugiwac sie miernikiem uniersalnym (nie kazdy musi ale wtedy musi za to zaplacic ) trzeba zobaczyc czy do zaworu (w zaleznosci od tego jak jest obrocona wtyczka ) dochodzi do niego napiecie akumulatora. Bedzie to albo 1 albo 3 pin. Napisalem Ci wczesniej ze wtyczka od zaworu ma 3 piny Teraz sciagasz wtyczke z zaworu i na wtyczce od samego zaworu (bez wlaczonego zaplonu ) badasz opor tego zaworu . W zaleznosci od tego na ktorym znalazles napiecie to opor mierzysz (jesli na 1 pinie ) to opor mierzysz pomiedzy 1 i 2 i analogicznie jesli na 3 to opor pomiedzy 2 i 3 pinem. Ma byc w przyblizeniu 15 omow w temp 25 stopni na dworze.Pisz o efektach dzieki za podpowiedz pozniej to sprawdze a mam takie pytanko jeszcze ile tam powinno byc podlaczonych kabli do tej wtyczki ja mam dwa podlaczone a trzeci jest uciety przy wtyczce tak powinno byc??? dzieki za podpowiedz pozniej to sprawdze a mam takie pytanko jeszcze ile tam powinno byc podlaczonych kabli do tej wtyczki ja mam dwa podlaczone a trzeci jest uciety przy wtyczce tak powinno byc??? bylem sprawdzilem odlaczylem wtyczke sprawdzilem po rozlaczeniu na tej wtyczce od strony pompy na tych wystajacych bolcach i wydaje mi sie ze jak dobrze wszystko porobilem to teraz przy temperaturze 5 stopni wyszlo mi 14.5 wiec chyba nie jest zle POd spodem pompy wtryskowej nie ma zadnego nastawnika tylko jest zawor czasu kata wtrysku . Kolo tej okraglej wtyczki od pompy wtryskowej jest wtyczka plaska na 3 piny (wlasnie od tego zaworu ) i po kablach dojdziesz do tego zaworu .Jak odkrecisz ten zawor tam tez znajduje sie sitko ktore jesli jest brudne moze powodowac blad 21 a takze takie nierowne obroty. Nie jest go latwo wykrecic . Zapytaj Maciek 90 on go wykrecal i CI dokladnie wytlumaczy jak to zrobic. Tylko jeszcze raz powtarzam . Musisz naprawde dobrze odpowietrzyc uklad paliwowy bo sie beda takie cyrki dzialy. Jesli jestes pewny ze uklad masz dobrze odpowietrzony i sitka sa poczyszczone to trzeba sie zabrac za sam zawor . On moze tez powodowac takie objawy . Jesli umiesz poslugiwac sie miernikiem uniersalnym (nie kazdy musi ale wtedy musi za to zaplacic ) trzeba zobaczyc czy do zaworu (w zaleznosci od tego jak jest obrocona wtyczka ) dochodzi do niego napiecie akumulatora. Bedzie to albo 1 albo 3 pin. Napisalem Ci wczesniej ze wtyczka od zaworu ma 3 piny Teraz sciagasz wtyczke z zaworu i na wtyczce od samego zaworu (bez wlaczonego zaplonu ) badasz opor tego zaworu . W zaleznosci od tego na ktorym znalazles napiecie to opor mierzysz (jesli na 1 pinie ) to opor mierzysz pomiedzy 1 i 2 i analogicznie jesli na 3 to opor pomiedzy 2 i 3 pinem. Ma byc w przyblizeniu 15 omow w temp 25 stopni na dworze.Pisz o efektach jak jest wpieta ta wtyczka to cos rzezi jak ja odepne to przestaje silnik dalej nie chodzi tak jak powinien ale nie ma tego rzezenia i tak jakby sie normowala jego praca chodzi plynniej bez przeskokow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.