Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

nierowna praca silnika 2.0 td


Gość murzynek2519

Rekomendowane odpowiedzi

Gość murzynek2519

witam mam pytanko autko pali bez problemu na zimnym silniku chodzi tak jak powinno natomiast po zagrzaniu silnik pracuje bardzo nierowno jakby go mialo wyrwac dochodza jakies dziwne metaliczne stuki chwile chodzi normalnie potem szarpniecie i tak caly czas a na zimny wszystko ok! nie gasnie obroty nie faluja jak mu dodam delikatne gazu wszystko jest ok natomiast przy obrotach 800 jest lipa mial ktos podobny problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość murzynek2519

Najpierw zrób auto diagnostykę auta według FAQ.Pozdro

zrobiona wyskakuje 21

 

Sprawdz najpierw czujnik temp silnika .

w ktorym miejscu on jest i jak go sprawdzic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw usun ten blad nr21. Czyli standard filtr paliwa , moze byc zapowietrzony, wyczyscic sitka oba w pompie. Przy okazji zrobic pomiar zaworu czasu kata wtrysku(ten na dole pompy wtryskowej) .sprawdzic jego kable czy nie sa poprzecierane i nie dotykaja gdzies do masy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość murzynek2519

Najpierw usun ten blad nr21. Czyli standard filtr paliwa , moze byc zapowietrzony, wyczyscic sitka oba w pompie. Przy okazji zrobic pomiar zaworu czasu kata wtrysku(ten na dole pompy wtryskowej) .sprawdzic jego kable czy nie sa poprzecierane i nie dotykaja gdzies do masy.

kolego gdzie znajduje sie to drugie sitko to przy filtrze patrzylem czyste jest aha i po rozlaczeniu tej wtyczki przy pompie co idzie na dol pompy jest lepiej tam jest tez jakis nastawnik pod spodem pompy????
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam k0lego. W mojej NYSCE występował identyczny błąd. Powiem ci krótko kombinowałem na wszystkie sposoby wszystkie porady. Lipa!!!!! Nic nie pomogło! pomógł mechanik z Gdyni NASTAWNIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! na pompie.... W moim przypadku wyniosło mnie to 2300zł ale wymieniałem rozrząd łącznie z kołami na wale i pompa razem z wtryskami była na przeglądzie i regulacji więc Ciebie wyniesie ta impreza dużo mniej pozdrawiam :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

POd spodem pompy wtryskowej nie ma zadnego nastawnika tylko jest zawor czasu kata wtrysku . Kolo tej okraglej wtyczki od pompy wtryskowej jest wtyczka plaska na 3 piny (wlasnie od tego zaworu ) i po kablach dojdziesz do tego zaworu .Jak odkrecisz ten zawor tam tez znajduje sie sitko ktore jesli jest brudne moze powodowac blad 21 a takze takie nierowne obroty. Nie jest go latwo wykrecic . Zapytaj Maciek 90 on go wykrecal i CI dokladnie wytlumaczy jak to zrobic.

Tylko jeszcze raz powtarzam . Musisz naprawde dobrze odpowietrzyc uklad paliwowy bo sie beda takie cyrki dzialy. Jesli jestes pewny ze uklad masz dobrze odpowietrzony i sitka sa poczyszczone to trzeba sie zabrac za sam zawor . On moze tez powodowac takie objawy . Jesli umiesz poslugiwac sie miernikiem uniersalnym (nie kazdy musi ale wtedy musi za to zaplacic ) trzeba zobaczyc czy do zaworu (w zaleznosci od tego jak jest obrocona wtyczka ) dochodzi do niego napiecie akumulatora. Bedzie to albo 1 albo 3 pin. Napisalem Ci wczesniej ze wtyczka od zaworu ma 3 piny

Teraz sciagasz wtyczke z zaworu i na wtyczce od samego zaworu (bez wlaczonego zaplonu ) badasz opor tego zaworu . W zaleznosci od tego na ktorym znalazles napiecie to opor mierzysz (jesli na 1 pinie ) to opor mierzysz pomiedzy 1 i 2 i analogicznie jesli na 3 to opor pomiedzy 2 i 3 pinem. Ma byc w przyblizeniu 15 omow w temp 25 stopni na dworze.Pisz o efektach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość murzynek2519

POd spodem pompy wtryskowej nie ma zadnego nastawnika tylko jest zawor czasu kata wtrysku . Kolo tej okraglej wtyczki od pompy wtryskowej jest wtyczka plaska na 3 piny (wlasnie od tego zaworu ) i po kablach dojdziesz do tego zaworu .Jak odkrecisz ten zawor tam tez znajduje sie sitko ktore jesli jest brudne moze powodowac blad 21 a takze takie nierowne obroty. Nie jest go latwo wykrecic . Zapytaj Maciek 90 on go wykrecal i CI dokladnie wytlumaczy jak to zrobic.

Tylko jeszcze raz powtarzam . Musisz naprawde dobrze odpowietrzyc uklad paliwowy bo sie beda takie cyrki dzialy. Jesli jestes pewny ze uklad masz dobrze odpowietrzony i sitka sa poczyszczone to trzeba sie zabrac za sam zawor . On moze tez powodowac takie objawy . Jesli umiesz poslugiwac sie miernikiem uniersalnym (nie kazdy musi ale wtedy musi za to zaplacic ) trzeba zobaczyc czy do zaworu (w zaleznosci od tego jak jest obrocona wtyczka ) dochodzi do niego napiecie akumulatora. Bedzie to albo 1 albo 3 pin. Napisalem Ci wczesniej ze wtyczka od zaworu ma 3 piny

Teraz sciagasz wtyczke z zaworu i na wtyczce od samego zaworu (bez wlaczonego zaplonu ) badasz opor tego zaworu . W zaleznosci od tego na ktorym znalazles napiecie to opor mierzysz (jesli na 1 pinie ) to opor mierzysz pomiedzy 1 i 2 i analogicznie jesli na 3 to opor pomiedzy 2 i 3 pinem. Ma byc w przyblizeniu 15 omow w temp 25 stopni na dworze.Pisz o efektach

dzieki za podpowiedz pozniej to sprawdze a mam takie pytanko jeszcze ile tam powinno byc podlaczonych kabli do tej wtyczki ja mam dwa podlaczone a trzeci jest uciety przy wtyczce tak powinno byc???

 

dzieki za podpowiedz pozniej to sprawdze a mam takie pytanko jeszcze ile tam powinno byc podlaczonych kabli do tej wtyczki ja mam dwa podlaczone a trzeci jest uciety przy wtyczce tak powinno byc???

bylem sprawdzilem odlaczylem wtyczke sprawdzilem po rozlaczeniu na tej wtyczce od strony pompy na tych wystajacych bolcach i wydaje mi sie ze jak dobrze wszystko porobilem to teraz przy temperaturze 5 stopni wyszlo mi 14.5 wiec chyba nie jest zle

 

POd spodem pompy wtryskowej nie ma zadnego nastawnika tylko jest zawor czasu kata wtrysku . Kolo tej okraglej wtyczki od pompy wtryskowej jest wtyczka plaska na 3 piny (wlasnie od tego zaworu ) i po kablach dojdziesz do tego zaworu .Jak odkrecisz ten zawor tam tez znajduje sie sitko ktore jesli jest brudne moze powodowac blad 21 a takze takie nierowne obroty. Nie jest go latwo wykrecic . Zapytaj Maciek 90 on go wykrecal i CI dokladnie wytlumaczy jak to zrobic.

Tylko jeszcze raz powtarzam . Musisz naprawde dobrze odpowietrzyc uklad paliwowy bo sie beda takie cyrki dzialy. Jesli jestes pewny ze uklad masz dobrze odpowietrzony i sitka sa poczyszczone to trzeba sie zabrac za sam zawor . On moze tez powodowac takie objawy . Jesli umiesz poslugiwac sie miernikiem uniersalnym (nie kazdy musi ale wtedy musi za to zaplacic ) trzeba zobaczyc czy do zaworu (w zaleznosci od tego jak jest obrocona wtyczka ) dochodzi do niego napiecie akumulatora. Bedzie to albo 1 albo 3 pin. Napisalem Ci wczesniej ze wtyczka od zaworu ma 3 piny

Teraz sciagasz wtyczke z zaworu i na wtyczce od samego zaworu (bez wlaczonego zaplonu ) badasz opor tego zaworu . W zaleznosci od tego na ktorym znalazles napiecie to opor mierzysz (jesli na 1 pinie ) to opor mierzysz pomiedzy 1 i 2 i analogicznie jesli na 3 to opor pomiedzy 2 i 3 pinem. Ma byc w przyblizeniu 15 omow w temp 25 stopni na dworze.Pisz o efektach

jak jest wpieta ta wtyczka to cos rzezi jak ja odepne to przestaje silnik dalej nie chodzi tak jak powinien ale nie ma tego rzezenia i tak jakby sie normowala jego praca chodzi plynniej bez przeskokow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...