Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Po wymianie filtra paliwa znów jazda...


Umberto

Rekomendowane odpowiedzi

Wymieniłem filtr paliwa.

Debile zamiast zalać go paliwem, to próbowali zassać palio z baku sprężarką.

Kręciłem kilka razy zanim załapał.

Teraz pali gorzej- coraz gorzej.

A dziś po odpaleniu i przejechaniu 500m brak mocy!!!

Zgasiłem i znów odpaliłem i było ok.

Ostatnio lałem na BP i środka do czyszczenia wtrysków dodałem...

A może wtedy przy kręceniu po wymianie się zapowietrzył i teraz będzie ok??

A jutro czeka mnie trasa 830km... i trochę są styki :/

 

/edyt

może napiszę relację z trasy "nad morzem"--> okolice zakopca:

zalane na starcie paliwo zwykłe BP+ dodatek do czyszczenia wtrysków- ten tańszy ze sklepu,

później na trasie zalana Verva diesel- liczenie zużycia- spalił 6,4l!!! pięć osób i cały bagażnik gratów- jazda z prędkością średnią 110km.

Liczyłem kilka razy czy to możliwe. Na miejscu w górach raz miałem przypadek że zapalił i nie miał mocy. Zgasiłem, znów odpaliłem i było OK.

Droga powrotna- w 4,5h na zakopiance zrobione 40km!, i dalej- średnie spalanie 7,4- autostrada ok 150 na blacie- 4 osoby- auto na szóstym biegu od 110 do 150 przyspiesza w kilka sekund.

Dojechałem do domu i znów zdarza się- zwykle po krótkiej jeździe i ponownym ruszeniu brak mocy.

Czy to możliwe że CR jest zapowietrzony? Jest tam jakiś odpowietrznik?

Wybieram się na programowanie pompy i może by coś tam odpowietrzyli...

 

Dziś mi zmienili filtr paliwa na nowy.

Stary- filtron- zmieniony był końcem grudnia. Zrobione na nim jakieś 3 tys. i wyglądał strasznie. Zawsze leje na BP lub Orlenie. Dodaje dodatków.

Filtr zmieniony na nowy, jechałem od mechaników i auto nie ma tej mocy co powinno. Nie spada (na razie) jak wcześniej do takiej, że max 50 można jechać, ale auto prawie nie przyspiesza- a na pewno robi to bardzo wolno!

Niby ciśnienie na listwie OK. Dodali mi specyfiku Castrola do czyszczenia wtrysków.

Znów zagwozdka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...kurcze miałem podobny przypadek. U m,nie akurat było spowodowane to niskim stanem paliwa :D zalałem go później bańką 10 L i jazda jak u ciebie. Wyładowałem akumulator....teraz jak już odpalił wszystko wróciło do klasy A...

 

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zatankowałem prawie do pełna dzisiaj i bez zmian. Odpala wprawdzie szybciej, ale zaraz jak za pierwszym razem chcę dać gazu to gaśnie. Drugi odpał trwa już ładnych kilka sekund! Na jedynce jakby miał normalną moc- albo to takie wrażenie- a od dwójki już lipa.

Poza tym wydaje mi się, że głośniej chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyną braku mocy był zawór dający powietrze do turbiny. (tak mniej więcej:) ) Po wymianie (jakieś 250zł za część) auto zapier..... aż miło:)

Natomiast filtr paliwa dołożyli drugi- taki z króćcami wychodzącymi z filtra (nie wiem od jakiego modelu) bo pompka na filtrze jest uszkodzona i możliwe, że pobiera lewe powietrze, bo jeden z któćców był spawany.

Także by braku mocy, proponowałbym wszystkim wsadzić filtr paliwa na krótko inny i sprawdzić czy to zadziała, a później dalej szukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umberto - chodzi ci pewnie o zawór elektryczny sterujący siłownikiem, który steruje zaworem upustowym w turbinie. W takim przypadku (brak mocy - jak widać to nie tylko problem z cisnieniem paliwa) podstawowy test to sprawdzenie czy po przygazowaniu na postoju puchnie i robi się twarda rura gumowa doprowadzająca powietrze za turbiną a przed kolektorem dolotowym. Glówną przyczyną braku cisnienia powietrza jest brak pracy turbiny. Dlaczego nie pracuje turbina? To już kolej na testy i diagnostykę. Umberto niech moc będzie z tobą jak najdłużej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...