Umberto Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Wymieniłem filtr paliwa. Debile zamiast zalać go paliwem, to próbowali zassać palio z baku sprężarką. Kręciłem kilka razy zanim załapał. Teraz pali gorzej- coraz gorzej. A dziś po odpaleniu i przejechaniu 500m brak mocy!!! Zgasiłem i znów odpaliłem i było ok. Ostatnio lałem na BP i środka do czyszczenia wtrysków dodałem... A może wtedy przy kręceniu po wymianie się zapowietrzył i teraz będzie ok?? A jutro czeka mnie trasa 830km... i trochę są styki :/ /edyt może napiszę relację z trasy "nad morzem"--> okolice zakopca: zalane na starcie paliwo zwykłe BP+ dodatek do czyszczenia wtrysków- ten tańszy ze sklepu, później na trasie zalana Verva diesel- liczenie zużycia- spalił 6,4l!!! pięć osób i cały bagażnik gratów- jazda z prędkością średnią 110km. Liczyłem kilka razy czy to możliwe. Na miejscu w górach raz miałem przypadek że zapalił i nie miał mocy. Zgasiłem, znów odpaliłem i było OK. Droga powrotna- w 4,5h na zakopiance zrobione 40km!, i dalej- średnie spalanie 7,4- autostrada ok 150 na blacie- 4 osoby- auto na szóstym biegu od 110 do 150 przyspiesza w kilka sekund. Dojechałem do domu i znów zdarza się- zwykle po krótkiej jeździe i ponownym ruszeniu brak mocy. Czy to możliwe że CR jest zapowietrzony? Jest tam jakiś odpowietrznik? Wybieram się na programowanie pompy i może by coś tam odpowietrzyli... Dziś mi zmienili filtr paliwa na nowy. Stary- filtron- zmieniony był końcem grudnia. Zrobione na nim jakieś 3 tys. i wyglądał strasznie. Zawsze leje na BP lub Orlenie. Dodaje dodatków. Filtr zmieniony na nowy, jechałem od mechaników i auto nie ma tej mocy co powinno. Nie spada (na razie) jak wcześniej do takiej, że max 50 można jechać, ale auto prawie nie przyspiesza- a na pewno robi to bardzo wolno! Niby ciśnienie na listwie OK. Dodali mi specyfiku Castrola do czyszczenia wtrysków. Znów zagwozdka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virilitas Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 ...kurcze miałem podobny przypadek. U m,nie akurat było spowodowane to niskim stanem paliwa zalałem go później bańką 10 L i jazda jak u ciebie. Wyładowałem akumulator....teraz jak już odpalił wszystko wróciło do klasy A... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umberto Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Ja zatankowałem prawie do pełna dzisiaj i bez zmian. Odpala wprawdzie szybciej, ale zaraz jak za pierwszym razem chcę dać gazu to gaśnie. Drugi odpał trwa już ładnych kilka sekund! Na jedynce jakby miał normalną moc- albo to takie wrażenie- a od dwójki już lipa. Poza tym wydaje mi się, że głośniej chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Ja bym jeszcze na Twoim miejscu zaryzykował i wlał Liqui Moly nr. produktu 2666. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oguh Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 sprawdz podgrzewacz paliwa hesli taki jest moze przepyszcza powietrze.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umberto Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Przyczyną braku mocy był zawór dający powietrze do turbiny. (tak mniej więcej:) ) Po wymianie (jakieś 250zł za część) auto zapier..... aż miło:) Natomiast filtr paliwa dołożyli drugi- taki z króćcami wychodzącymi z filtra (nie wiem od jakiego modelu) bo pompka na filtrze jest uszkodzona i możliwe, że pobiera lewe powietrze, bo jeden z któćców był spawany. Także by braku mocy, proponowałbym wszystkim wsadzić filtr paliwa na krótko inny i sprawdzić czy to zadziała, a później dalej szukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeonMP Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Umberto - chodzi ci pewnie o zawór elektryczny sterujący siłownikiem, który steruje zaworem upustowym w turbinie. W takim przypadku (brak mocy - jak widać to nie tylko problem z cisnieniem paliwa) podstawowy test to sprawdzenie czy po przygazowaniu na postoju puchnie i robi się twarda rura gumowa doprowadzająca powietrze za turbiną a przed kolektorem dolotowym. Glówną przyczyną braku cisnienia powietrza jest brak pracy turbiny. Dlaczego nie pracuje turbina? To już kolej na testy i diagnostykę. Umberto niech moc będzie z tobą jak najdłużej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.