Gość marcin_gd Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Witam wszystkich! Mam problem ze swoją primerą p 11 2.0 turbo diesel. Zauważyłem, że jadąc w trasie (po przejechaniu ok. 60 km - kiedy silnik jest dobrze rozgrzany) temperatura gwałtownie wzrasta przy zwiększonych obrotach, gdy przekraczam 100 km/h. Po zatrzymaniu samochodu temperatura szybko spada do prawidłowej ale zdążyłem zauważyć, że przy podniesionej temperaturze włączają się wentylatory, a wąż powrotu wody jest zassany na płasko. Dodam, że wymieniony został już termostat i pompa wody. Nie wiem co dalej z tym zrobić. Proszę o poradę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 czy napewno jest dobrze odpowietrzony układ ?? tą śrubką przy termostacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin_gd Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Kilka razy już ją odkręcałem i za każdym razem po chwili pojawiałam się tam woda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 woda powinna być od razu. a w płynie żadnych śladów oleju nie ma? i czy poziom płynu jest okej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin_gd Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 poziom oleju jest ok, nie ma tam żadnych zmian, płyn jest czysty nowo wymieniony. Jak myślisz, czy to może być popsuty korek od zbiorniczka wyrównawczego wody? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 ja mam w zbiorniczku na górze dziurę (była jak kupiłem auto), i miałem skoki temperatury, z tym że po nagrzaniu auta temp. spadała. po wymianie termostatu i odpowietrzeniu wszystko jest w normie, czy cisnę 150 czy przy -20 (w tamtą zimę) jeżdżę po mieście temp. dochodzi do pewnego miejsca i nawet nie drgnie. a jak odkręcisz chłodnicę na odpalonym silniku co się dzieje? pojawiają się bąble powietrza i czy wyrzuca płyn w górę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin_gd Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 jak odkręcę korek chłodnicy to nic się nie dzieje widać płyn nie rośnie ani nie bombluje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.