Gość gulu666 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Witam. Mam problem zrobiło się zwarcie w kostce stacyjki i nie ma zasilania po przekreceniu kluczyka. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i przekazniki i sa ok. Nie wiem gdzie może być bezpiecznik odpowiedzialny za to?? Proszę o pomoc. Samochod to Primera 1.6 96r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monia88 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 a moze jakis przewod sie przepalil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gulu666 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 To najgorzej by było bo pełno ich idzie. Myśle że jakiś bezpiecznik powinien być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monia88 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 wydaje mi sie ze nie ma innych bezpiecznikow poza puszka obok drzwi kierowcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz... Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 A sprawdzałeś jeszcze te bezpieczniki które są pod maską silnika? Może tam jest któryś przepalony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gulu666 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Tak tez sprawdziłem. Wszystkie sa ok. Godzina na liczniku jest caly czas tylko po przekreceniu kluczyka brak zasilania. Moim zdanie powinno być jakieś zabezpieczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 Pod stacyjką jest stycznik i on lubi się psuć często, mam taki , oddam za piwo i przesyłkę, ale najpierw sprawdź czy to to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawelxc Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 A ja ci powiem ze na 90% jest to uszkodzona/wyrobiona kostka stacyjki. Miałem to samo w swojej p10 sr20di juz 2 razy. Po prostu rozebrałem wszystko ladnie wyczyściłem poskladałem i chodzilo i po 2 dniach znowu sie zepsuło wiec kupiłem kostke na szrocie za jakies marne 10 czy tam 15 zł poskladałem i chodzi do dzisiaj http://nissanklub.pl/index.php/zrob-to-sam/37-nissan-primera-p10/53-naprawa-kostki-stacyjki Prosze tu masz wszystko pieknie opisane co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gulu666 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Juz doszedłem uszkodzony był bezpiecznik pod maską 30A. Ale mam tez drugi problem. Od jakiegoś czasu przestał zapalać nie swieci sie kontrolka silnika podlaczalem drugi komputer silnika i to samo. Paliwo wogole nie dochodzi. Czy sterownik silnika steruję pompą paliwa?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzejp10 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 Panowie mam problem w Primerze p10 2.0 diesel mianowicie ojcu wysiadł alternator został oddany do naprawy. Po zamontowaniu go na miejsce okazało się, że żadna z kontrolek się nie zapala ani nie można go uruchomić. Dodam, że bezpieczniki te pod kierownicą jak i pod maską sprawdzone. Doradzicie coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.