hugh_h Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 ciekawy jestem jak to się zachowuje i jakie są koszty konserwacji regulacji itd, dla niektórych może być to dziwne ale tak dobrze napisałem chodzi mi o zasilanie ON + LPG, gdzie gaz jest tylko dodatkiem do ON. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 sprawa znana i dość kosztowna stosowana w ciężarowych samochodach, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 sprawa znana i dość kosztowna stosowana w ciężarowych samochodach, czy rozwiniesz myśl pytam o osobowe ... do tira zestaw kilkanaście k kosztuje w rok dwa się zwróci jak dużo jeździ a do małych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 osobowe nei mają sensu, to jest po prostu dotrysk gazu podczas pracy, nie zwróci się i szkoda kasy wydawać http://www.elpigaz.com/22757,1.dhtml Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 wiem jak działa pytam o opinie tych co mają i sprawdzili bo na pewno mają coś do powiedzenia sensownego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 to musisz sie podpytać na forum ciężarowych, (wagaciezka) może ktoś jest co to zamontował, ale raczej nie wróżę jakiejś świetności tego rozwiązania, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 no nie bardzo bo pytam o osobówki i ewentualnie dostawczaki co jest waga lekką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 to jak założysz to będziesz pionierem w wadze lekkiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 nie sadzę ... np teraz na alledrogo jest np300 diesel z lpg, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 możesz podlinkować i czy czasem to nie jakaś hybryda?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 31 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 nie wiedzę go już, ale zwykły + lpg w opisie było chyba że bierze 6ON +3lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariand87 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 instalacja jest jak najbardziej możliwa i już stosowana w silnikach ZS także w osobówkach. Mam kolegę gazownika i miał możliwość pracy przy takim silniku. Jednak koszty montażu są dość wysokie i trzeba naprawdę sporo latać aby się zwróciła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 nikt nie twierdzi, że jest nei możliwa, tylko właśnie w osobowych nie opłacalna ze względu na koszty, w ciężarowych pewnie je obniża ale też mam mieszane uczucia, jak jeszcze powoziłem zestawem, to mój DAF palił jakieś 28L/100 i było to dużo w porównaniu do innych, ale jest tu z czego schodzić a w osobowym jak pali około 9L/100 i zyskać 20% bo chyba jakoś tak wyliczają, przy tym za gaz też trzeba zapłacić itd to chyba gra nie warta świeczki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 u mnie w Ciechanowie do paru dostawczaków już pozakładali, ale z właścicielami (kierowcami) nie rozmawiałem, tylko z gościem co to zakładał i mówił że w busie palącym 13-15l/100km można zejść do 10l.ON + 3l.LPG i jeżdżąc ok.70kkm rocznie (jak my w firmie) zwróci się po 3 latach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 czyli oszczędzamy jakieś 6zł na 100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 o mam http://otomoto.pl/nissan-navara-nowa-niezawodna-technologia-C21373603.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 szkoda, że nie ma zdjęć instalacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Patrol 260 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=6&t=50647&hilit=lpg+w+dieselu&start=125 Super Moderator się myli i g wie, koleś jeździ od 4 lat,i nie chodziło mu o oszczędności tylko o zwiększenie momentu i osiągów, a instalacja to tania prosta konstrukcja mieszalnikowa jak w LPG pierwszej generacji. Wszystko opisane pod linkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 pewnie firmy instalujące coś takiego tez się mylą i niepotrzebnie walą takie ceny, jak to takie proste jest, z opisu jaki podałeś to wystarczy cofnąć się w rozwoju i założyć mieszalnik, do tego pewnie lubryfikacja daj jakiś opis bo trzeba się zalogować, większości ludzi co montują LPG chodzi o oszczędności a nie zwiększenie momentu i osiągów, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 http://www.forum4x4....eselu&start=125 Super Moderator się myli i g wie, koleś jeździ od 4 lat,i nie chodziło mu o oszczędności tylko o zwiększenie momentu i osiągów, a instalacja to tania prosta konstrukcja mieszalnikowa jak w LPG pierwszej generacji. Wszystko opisane pod linkiem. Trochę przeholowałeś z tą wypowiedzią masz nagrodę może Dino Ci zdejmie a generalnie z LPG do disla chodziło Popierwsze o ekologię a potem o wzrost mocy i moment obr a i ekonomicznie 30 % mniej Ropy gdzie lpg tańszy o 50% daje nam zniżkę rzędu 15% w spalaniu czy to warte uwagi ,,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Dino jakoś za bardzo na nie jest, patrol ma racje instalacja prosta i gdyby nie to że potrzebne papiery to bym ją sam założył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Trochę przeholowałeś z tą wypowiedzią masz nagrodę może Dino Ci zdejmie @Tofu po co, kolega może ma żal.pl o coś a mnie to akurat wisi, trzeba zdjąć, Dino jakoś za bardzo na nie jest, nie jestem na NIE, tylko szukam ekonomicznego uzasadnienia takiego rozwiązania w samochodzie do rodzinnego poruszania się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 w samochodzie do rodzinnego poruszania się i to jest chyba odpowiedź dlaczego nie możesz znaleźć go Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 faktycznie, przyjąłem złe założenie początkowe, moja wina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Patrol 260 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 (edytowane) Dino jakoś za bardzo na nie jest, patrol ma racje instalacja prosta i gdyby nie to że potrzebne papiery to bym ją sam założył Ale w czym problem, wiadomo że butle musisz kupić nową,czyli homologacja jest, węże rurki też nowe , elektrozawory i jakiś przełącznik to groszowa sprawa, więc na złomie tego nie będziesz szukał, mikser....i to wszystko. Kupujesz całą instalację w hurtowni, a każdy większy dystrybutor instalacji gazowych ma też montaż, więc wystawi Ci kwity z montażu z pocałowaniem w rękę, abyś mu zapłacił Vat od faktury. Ja w ten sposób kiedyś zainstalowałem pionierską instalację II generacji do audi V8 , nikt się tego nie podejmował więc zrobiłem to sam, a warsztat pocmokał i wystawił kwity. Zresztą po co Ci na to kwity????? Żeby dodatkowo płacić przy przeglądzie, tłumaczyć urzędnikom , policjantom , diagnostom, zainstaluj i śmigaj. P.S Kolega z linku który podałem ma to zainstalowane w kilku samochodach, w patrolu jest to połączone dodatkowo z instalacją do oleju roślinnego, kliknij do niego na PW wszystko Ci opisze jak wygląda sytuacja techniczna i prawna, eksperymentuje z tym od czterech lat. Edytowane 7 Stycznia 2012 przez Patrol 260 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.