Gość mlodykulka Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 Witam. Posiadam Primerę 1.8 16V z 2000roku. Chciałbym się dowiedzieć jaki jest koszt założenia turbiny do tego silnika? Gdybym to robił to sam się za to zabiorę, problem miałbym chyba tylko z podciśnieniami. Proszę o pomoc, aha, i jeszcze pytanie jaka turbina będzie wystarczająca? Wiadomo że nie ma to być maksymalnie wyżyłowany silnik bo mi go poprostu szkoda.. I jakie moce osiągacie dzięki turbo w tym silniku? Pozdrawiam Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 taniej i lepiej włożyć VE albo SR20DE w twoim przypadku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mlodykulka Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 taniej i lepiej włożyć VE albo SR20DE w twoim przypadku Może jest taniej, ale nie będzie tego samego efektu.. silnik którego mi podałeś tzn. Sr20DE ma podobne osiągi do mojej primery... Pewnie tamten miał już dosyć, boje się ze tez na takiego trafię i wtedy osiągi słabe, i musiałbym go całego robić... wieć w tym przypadku mogłoby już wyjść drożej... Turbinka daje sympatyczny efekt... Więc zostaje przy pomyśle turbo do 1.8 Ale i tak dzięki za propozycje:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 SR20DE albo VE i Twój 1,8 podobne osiągi??? no cóż życzę powodzenia w projekcie pochwal się jak juz coś zrobisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mlodykulka Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 SR20DE albo VE i Twój 1,8 podobne osiągi??? no cóż życzę powodzenia w projekcie pochwal się jak juz coś zrobisz Mówimy chyba o SR20DE z primery gt? 150KM tak? Jeśli chodzi o ten silnik to tak:) podobne osiągi może na prędkość max nie ale przyspieszenie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 Mówimy chyba o SR20DE z primery gt? 150KM tak? Jeśli chodzi o ten silnik to tak:) podobne osiągi może na prędkość max nie ale przyspieszenie tak. osiągi podobne hmmm, życzę powodzenia w projekcie nie zapomnij o zmianach w silniku jak chcesz dołożyć suszarkę no i podawaj koszty na bieżąco aby było dla potomnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mlodykulka Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 osiągi podobne hmmm, życzę powodzenia w projekcie nie zapomnij o zmianach w silniku jak chcesz dołożyć suszarkę no i podawaj koszty na bieżąco aby było dla potomnych Ale mam rozumiec ze lepiej kupic 2.0 i do niego turbo? skrzynka chyba tez inna...? silnik to juz sie koszta robią a do silnika 2.0 jakie są koszty turbo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amper Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 stary jest wiele wersji silnika 2.0 w P11 kłania się wikipedia Model GA16DS o pojemności 1.6 oraz mocy 90 KM – wersje do 1993 roku Model GA16DE o pojemności 1.6 oraz mocy 90 - 102 KM Model SR20Di o pojemności 2.0 oraz mocy 116 KM montowany w modelach P10 do 1993 roku Model 2.0slx16V o pojemności 2.0 oraz mocy 115 KM montowany w modelach P10 do 1999 roku Model SR20De o pojemności 2.0 oraz mocy 130 KM montowany w modelach do 1999 roku Model SR20DEH o pojemności 2.0 oraz mocy 150 KM (GT) montowany w modelach do 1999 roku Model SR20DE o pojemności 2.0 oraz mocy 140 KM – wersja po 1999 Model CD20 diesel o pojemności 2.0 dysponujący mocą 75 KM Model CD20T diesel o pojemności 2.0 dysponujący mocą 90 KM Model SR20VE Neo VVL o pojemnosci 2.0 i mocy 187KM (na rynku japońskim oraz angielskim) stary jest wiele wersji silnika 2.0 w P11 kłania się wikipedia Model GA16DS o pojemności 1.6 oraz mocy 90 KM – wersje do 1993 roku Model GA16DE o pojemności 1.6 oraz mocy 90 - 102 KM Model SR20Di o pojemności 2.0 oraz mocy 116 KM montowany w modelach P10 do 1993 roku Model 2.0slx16V o pojemności 2.0 oraz mocy 115 KM montowany w modelach P10 do 1999 roku Model SR20De o pojemności 2.0 oraz mocy 130 KM montowany w modelach do 1999 roku Model SR20DEH o pojemności 2.0 oraz mocy 150 KM (GT) montowany w modelach do 1999 roku Model SR20DE o pojemności 2.0 oraz mocy 140 KM – wersja po 1999 Model CD20 diesel o pojemności 2.0 dysponujący mocą 75 KM Model CD20T diesel o pojemności 2.0 dysponujący mocą 90 KM Model SR20VE Neo VVL o pojemnosci 2.0 i mocy 187KM (na rynku japońskim oraz angielskim) a o turbo to ja się nie znam za bardzo wiec ci nie pomogę ale jak na mój gust to wystarczy SR20VE i stary dobry nierdzewny wydech kilka bajerów i jeździsz ja rakietą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 kolega żyje w przekonaniu że wytarczy kupić suszarkę za 700- 1000 zł i już coś pospawać i gitara ,,, nie wpadł na to że do turbo trzeba zmienić elektronikę podejrzewam żę wtryskiwacze i pompe paliwa na mocniejsze to tak na dzień dobry do tego dorobić flansze pod turbo i zmienić cały wydech dalej pasowało by odprężyć silnik czyli targanie głowicy ,,,,,,,ew odprężyć jakimiś tłokami ew można to pominąć choć nie do końca ,,,, pozatym do 1,8 nic nie znajdziesz a SR20 i jego odmiany są popularne ,,, rekord w wolnossacym SR20 to jak sie nie mylę należy co Coocbia ponad 170 KM a teraz chyba coś mocniejszego zdobił ,,, pomiajając to że silnik 1,8 jest dosyć nie udany to takie doprężanie go było by strzałem w kolano ,,,, a SR20 Gt mogę ci sprzedać po cenie rozrządu nowego 700 zł + skrzynia GT 400 + zmiana ecu +dolot + wylot elektryka = 150 KM 8,5 s d0 100 Km/h + dalesze modyfikacje ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Tofu, w Krk jeździ sunny z SR20DE zrobiony na 197KM -> http://imageshack.us/photo/my-images/215/20111023124148999.jpg/ Przy czym wg mnie VE nadal lepsze, tańsze pewnie też, kwestia tylko, że na DE też się da dużo mocy zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 pisałem o tym co wiedziałem ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mlodykulka Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 czy do silnika sr20ve i sr20de potrzebuję inna skrzynię biegów niż jest w 1.8 ? I jak to wygląda z ilością roboty przy SWAPIE z 1.8 na 2.0? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 okej-podepne sie zeby nie pisac kolejnego tematu ile trza zmienic i co przy swapie z qg18 na sr20DE albo co mozna z tym qg18 zrobic zeby nie byl slomok dot p11 lift Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.