scuaz Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 jak niemają ???? mają , są śmiałkowie co sami łączą silnik ze skrzynia różnymi sposobami , np, spawają dzwony , skręcają na śrubki tylko potem strasznie wkórwia wymiana sprzęgła co 2tyś km tu robią na australijskim zestawie montarzowym i daja na to gwarancje , znaczy na wszystko silnik i montarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 nie to juz chyba lepiej dopłacic i wziasc ten 6.5 v8 diesel szkada ze nie maja konkurencji pewnie by to było duzo tansze Za nowy silnik ? ... a jak myślisz ... ile od kosztuje w USA ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość max233 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Wieci ja sie domyslam ze tak duzo to nie zarabiaja i ceny tych silników sa wysokie , dlatego mysle o tym 6.5 v8 180 hp ale tez znalazłem na stronie Diesel 6.5 V8 220 Hp , 610 Nm za prawie ta sama cene a on sie ruzni tylko maca czy jeszcze czyms ?? , i dziwi mnie to ze 6.5 lita ma tylko 180 hp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 i dziwi mnie to ze 6.5 lita ma tylko 180 hp a zdziwi cię to że te silniki robią po 2 miliony kilomwtrów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość max233 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Aha to wszystko jasne , a są jakieś zloty patroli w warszawie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Smyku Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Zawsze możesz wsadzić 4,2 tylko kwestia znalezienia dobrego, ale demon prędkości to nie będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość max233 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Witam własnie ten 4,2 chcialem kupic ale ni mogłem takiego znalesc ani nikogo kto by sie podjaol montażu . a mechanikom co muwia przyprowadz napewno da sie zrobic jest wielu ale takim dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Max; Jeśli potrzebujesz samochód do rodzinnej rekreacji, to pomyśl o sprzedaży Patrola i zakupie np. Land Cruisera HDJ 100 lub jakiegoś popularnego SUVa. Patrol, to niewygodna, typowo terenowa landara, generator problemów i skarbonka bez dna. Można go zaakceptować jeśli naszym hobby jest naprawianie samochodów lub na pierwszym miejscu stawiamy zdolności terenowe, pieniądze nie są żadnym problemem i ich topienie w błocie sprawia nam przyjemność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czopeder Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Bardzo mi przykro ... Nikt Cię nie poinformował że producent nie przewidział remontów tych silników ? żaden silnik 3.0 po remoncie nawet głowicy nie chodzi ... a jak chodzi to krótko Ten silnik to typowa jednorazówka ... nie wolno się do niego dotykać Zaraz, zaraz - remont czyli co? Spawanie? Ostatnio przez to przeszedłem, ale głowicę po prostu wymieniłem, więc zakładam, że samochód otrzymał drugie życie - dobrze myślę? Fajnie, że V8 pali tyle co mój 3.0 (11-15) na 34". Tyle że mój jest dodatkowo trochę objuczony stalowymi "gadżetami" Ale prawie 40k to w sumie sporo. Można za to już kupić jeżdżącego Y61. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość max233 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Dokładnie dostał prawie cały drugi silnik wyminiłem głowice i wszystko co znajduje sie w bloku . Narescie ktos to zalwazył bo wszyscy odrazu muwia ze te silniki to parchy i wogule moze to i racja ale jakos jezdza co z tego ze kupie silnik za 40 tys jak mi cos sie w nim popsuje to dopiero zaczna sie wydatki a mysle ze w tym 6.5 v8 czesci nie sa tanie ale mi sie zdaje ze troche za mało pali 6.5 v8 troche niechce mi sie w to wierzyc ale moze tak i jest Nie wiem czy wogule ktos to przeczytal dokładnie co napisałem rozpoczynajac ten post moj patrol jezdzi !!!! a chciałem sie po prostu spytac czy warto go zostawic sobie czy lepiej szprzedac Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 czytali czytali i wiedzą,że obecnie auto sprawne co do remontów 3.0 to więcej głosów jest ,że nie (nawet w aso ) 6.5 diesel pali tyle bo wypowiadajs się ci co już mają a części to co się ma zepsuć ?, poczytaj o tych silnikach ja jak zdecyduje się na v8 to będzie to benzyna a i 3.0di też da się jeździć , ten silnik nie lubi gwałtownego przyśpieszania ( start ze świateł i na każdym biegu do czerwonego pola) rozmawiałem z gościem co miał zaczipowanego 3.0 i stwierdził tak "przed wyjazdem w teren koło akumulatora zostaw 8tyś , jak wrucisz to napewno się przyda) a jak nie chcesz wymieniać silnika na inny w swym aucie to może sprzedaj i kup z 2.8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grishaboo Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 (edytowane) Max; Jeśli potrzebujesz samochód do rodzinnej rekreacji, to pomyśl o sprzedaży Patrola i zakupie np. Land Cruisera HDJ 100Zaczynam byc tego samego zdania. Około rok temu chciałem kupić patrola w automacie, cos rocznik 2000...2004 (do wyjazdów z rodziną, do żeglowania, i w lekki teren weekendami), ale jak się naczytałem o silniku 3.0 to jechać tym na wakacje do Chorwacji to jak zagrać w rosyjską ruletkę. na patrola namówił mnie kolega który ma jeszcze takie coś z silnikiem 3.3 (już chyba zabytek). Niestety mariaż z Renualt wyszedł jak wyszedł. Edytowane 8 Stycznia 2012 przez grishaboo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 jako ciekawoste to napisze ,że są 3.0 z przebiegiem powyżej 400tyś km i jakoś jeszcze jadą , ale jak ten wynik osiągneli nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czopeder Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Ja ponad 160 tyś. przejeździłem właściwie bezawaryjnie, a ciągałem parę ciekawych rzeczy - m.in. maszynę wiercącą studnie - czyli wychodzi na to, że 4 razy spokojnie objechałbym ziemię. A co do tych awarii, to z tego co mi opowiadał kolega, który też jeździ Patrolem - '05 w Automacie - to LC 100 w dieslu też potrafi tak pie*dolnąć, że hej. A nie wiem czy do tamtejszego diesla części nie są rzadsze, a w związku z tym droższe. Przez rok obok mnie wynajmowała dom pani, która miała właśnie taką setkę i w zimie samochód ciągle jej zdychał. Co chwilę lądowała z nim w serwisie. Mam też w okolicy znajomego, któremu z kolei zwierza się inny sąsiad, który ma takie akcje z Patrolem jak ta pani z Toyotą... Wszystko widać kwestia tego, na jaki egzemplarz się trafi. Kolega od Patrola z 2005 ma go dwa lata i poza świecącą się czasem kontrolką oleju, nie ma z nim problemów. A kontrolka zaczęła się pojawiać po przeglądzie w ASO... Ewan McGregor z Charlie'm Boormanem i ekipą udali się na wyprawę ze Szkocji do RPA przez Afrykę właśnie dwoma Patrolami obładowanymi sprzętem - bez problemów. W wielu rajdach samochody serwisowe to - poza pickupami - na ogół właśnie Patrole Y61 z silnikami 3.0. Turbiny tak samo padają w LC, a umierająca głowica to akurat rzeczywiście wada Patrola. Ale dopóki jest dobra turbina, to podobno nie należy się obawiać głowicy, bo nie powinno być większych problemów z chłodzeniem. Tak przynajmniej twierdzili ci, którzy robili głowicę i turbinę mojego Patrola. Choć gdzieś też natknąłem się na teorię jakoby 1 i 4 cylinder miały "upośledzone" chłodzenie. Nie róbcie to niepotrzebnie dużej złej reklamy, bo jak przyjdzie co do czego, to za cholerę nie sprzedamy samochodów . Mój już jest gotów na następne 180.000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grishaboo Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Może masz rację czopeder, a moze trafiłeś na normalnie eksploatowaną sztukę - ja szukałem już dość dlugo odpowiedniego egzemplarza, Trochę ofert od handlarzy widzialem i już z handlarzy zgezygnowalem a automatów jak na lekarstwo na prywatnych ludzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość max233 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Witam powiem tak moze te 3.0 rzeczywiscie sa wadliwe ale i tak wole patrola z 3.0 silnikiem niz land rovera czy cos w tym stylu . Patrol ma cos w sobie i powinno mu sie wybaczac niektore wady jezeli chodzi o Land Cruisera HDJ 100 to koszt takiego samochodu to jakies 70 - 80 tys za ładnego pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grishaboo Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 jezeli chodzi o Land Cruisera HDJ 100 to koszt takiego samochodu to jakies 70 - 80 tys za ładnego a w tej cenie mamy V8 + patrola rocznik około 2002..2004 , i w sumie jedyne co mu brakuje w porównaniu z LC to chyba torsen i w ogóle międzyosoiowy układ róznicowy, którego brak jest mankamentem w patrolu gdy jeździmy po czarnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość max233 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Dokładnie jak miał bym dam 70-80 tys za land cruisera to juz bym wolał kupic silnik V8 za 40 tys z załozeniem i patrola za 30 tys ładnego , bo niby silnik w toyocie jest dobry ale ile moze jeszcze pojezdzic rok dwa trzy i tak samo koniec i remont , a patrol + v8 dożywocie a w toyocie ma sie co psuc ona jest naładowana eletryka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 czy ja wiem , z tym brakiem automatów na rynku ja chciałem manuala trafił się automat , mnie on się nie nadaje , twierdzę że 3.0 jest za słaby do tej skrzyni i tylko szkoda paliwa na mieszanie obrotami a i czasmi się zastanawiam dlaczego nie jeep , ma mocny silnik , bardziej konfotowy , a le cóż mam manie patrolową i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grishaboo Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Tak, z tym że za parcha 2002 dać 70...80 tys, niedługo mu rama przerdzewieje, blachy pordzewieją, to nie wiem..... Silnik będzie miał wieczny, ale buda pójdzie papa za jakis czas. Zeby taki zestaw kosztował z 50tys to jeszcze rozmumiem, ale 8 dych ociera się o 2..3 latka suva, pachnącego nowością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 ale suwem to można zjechać z drogi a patrolem troche dalej zajedziesz a tak pozatym to słabo patrol wypada z suwem w porównaniu komfortu , osiągów i spalania zależy kt co lubi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grishaboo Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Wiem, porównanie trichę bez sensu, ale kwota rzędu 80tys raczej mi się kojarzy z lśniącym prawie nowym autem niż z rdzewiejącym parchem. Ale masz rację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 jak kupować to gu4 , zawsze to troche młodszy a jak już na dożywocje to zawsze można rdze opanować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grishaboo Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 czy ja wiem , z tym brakiem automatów na rynku ja chciałem manuala trafił się automat , mnie on się nie nadaje , twierdzę że 3.0 jest za słaby do tej skrzyni i tylko szkoda paliwa na mieszanie obrotami Ja od 2008 jezdżę automatem Tiptronic w audi A6 C5 i od tego czasu manulanej skrzyni nie chcę. Własnie to audi chcę wymienić na dobrego patrola w automacie, no i susza.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 tylko audi ma podobna mac do patrola i jakoś jedzie a patrol jest z założenia słabo idzie a w automacie jeszcze gorzej najbardziej drażni mie jak chce delikatnie przyśoieszyć a skrzynia zmienaia bieg na wyższy i tylko poziom hałasu wzrasta przypuszczam że na manualu bez zmiany biegu jednak by lepiej przyśpieszył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.