Gość dawid14 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Witam od dłuższego czasu mam problem z pikaniem w mojej primerze coś jak nie zapięte pasy, tylko, że w przeciwięństwie do pasów jest to ciągłe pikanie. Okazało się, że to przez zamykanie bagażnika do którego dostaje się woda, po wyczyszczeniu pikanie zanikło, ale nie na długo. Nie wiem co jeszcze można zrobić w takiej sytuacji jakieś porady? Druga sprawa to zawór EGR, mam zamiar najpierw go wyczyscić nie wiem czy warto w ogóle się zabierać za czyszczenie czy odrazu wymienić go na nowy, a jak wymienić czy warto inwestować w zamienik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Czy masz hak holowniczy??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dlugi726 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 witam jesli chodzi o egr to mozesz go wyczyscic ale do tego dochodzi caly kolektor do czyszczenia u mnie trzeba bylo go opalac palnikiem taki byl nagar więc problem zrobic to samemu.z drugiej strony jesli egr po czyszczeniu bedzie mial jakas szczeline no tej blaszce to i tak jest do wymiany bedzie gwizdał jak cholera koszt jakies 650zł troche duzo ale nie to auto jesli wiesz o czym mowie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dawid14 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Czy masz hak holowniczy??? Tak mam hak holowniczy Czyszczenie zaworu egr z tego co słyszałem to koszt 100zł myślę, że jednak warto spróbować w ten sposób poradzić sobie z tym problemem. Dzięki za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Pytałem o hak, gdyż przewody od gniazdka są tak wpięte w instalację samochodu, aby przy podłączonej przyczepie wydawał dźwięk akustyczny podczas włączania kierunkowskazu. Pisałeś że miałeś mokro w bagażniku więc może jeszcze woda gdzieś siedzi w instalacji i robi przebicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość swistakpnc Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Witam. Jeśli chodzi o pikanie to bardziej nazwał bym to ciągłym piszczeniem. Również miałem ten problem tej "ciepłej zimy", byłem pewny że do przycisku bagażnika dostaje się woda, po rozebraniu włącznika, sucho. U mnie problem polegał na tym że plastik (taki czarny w kształcie łuku) w tym przycisku się blokował w jednej pozycji i uruchamiał włącznik co powodowało piszczenie. Ten czarny plastik unieruchomiłem klejem z obu stron aby się nie przemieszczał i teraz chodzi jak powinien. W razie wątpliwości, niezrozumienia mogę przesłać zdjęcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dawid14 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Dzięki za odpowiedz jutro będę to sprawdzał i mam nadzieję, że już będę wiedział co to jest. Pomyślałem, że to woda, dlatego, że jak się naciśnie ten przycisk bagażnika to wydostaje się z niego woda, wcześniej jednak elektryk mi ten przycisk uszczelnił ale to nie pomogło wiec może faktycznie to samo co u Ciebie, co ciekawe po paru dotknięciach przycisku piszczenie ustaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Coś Wy Panowie w Waszym forum P12 oszczędzacie na fotkach!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Każda fotka, a tym bardziej z zaznaczeniem lepiej pokaże problem i jego usunięcie. Z uwagi że mam fotkę zamka klapy P12, to może ktoś zaznaczy o czym mówi i gdzie tkwi problem??? Pozdrowionka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość swistakpnc Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Gdy miałem rozebrany przycisk po prostu nie pomyślałem żeby zrobić jemu od razu zdjęcie. A jeśli Pan posiada już zdjęcie to proszę przesłać jeśli nie stanowi to problemu (oczywiście ma być rozebrany/rozpołowiony) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Chyba w jakimś elemencie zamka lub przycisku się nie rozumiemy. Ale w swojej wypowiedzi pisałeś coś, cyt......."W razie wątpliwości, niezrozumienia mogę przesłać zdjęcie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki-toy Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Witam, Dziś i u mnie wystąpił ten sam problem. Brzęczyk od tylnej klapy jak się naciska powyżej rejestracji. Z tego co dziś rano na szybkiego sprawdziłem to jest problem z tym przyciskiem i będę go dziś lub najpóźniej jutro rozbierał. Przeanalizuję problem i jak co to zrobię fotki i tu wrzucę z opisem dla potomnych. Problem raczej tkwi w rozerwanej gumie zasłaniającej przycisk i wody dostającej się podczas min: mycia auta i deszczowej pogody. Dodatkowo wariuje mi zamykanie tylnej klapy potrafi się sama odblokować podczas zamykania z kluczyka i blokowania zamków. Pewnie jekieś zwarcie się tam zrobiło i trzeba się tym pobawić. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dawid14 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Czyli to samo co u mnie. Jak się okazało problemem była nieszczelna uszczelka, przez którą dostawała się woda do środka( mam na myśli tą uszczelkę którą jest przy tej klapie od tablicy rejestracyjnej i światłach cofania) już wcześniej zauważyłem, że ta uszczelka wydostaję się z tej szczeliny ale nie pomyślałem, że takie mogą być konsekwencje braku tej uszczelki w niektórych miejscach. Teraz pozostaje mi poszukanie takiej uszczelki bo stara co prawda się na razie trzyma ale tylko tak prowizorycznie.(jak ktoś nie wie o jaka uszczelkę chodzi to postaram się jutro zamiescic zdjecię. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Ja tą gumę dawno mam porwana ale odpukać nic się nie dzieje. Da się kupić gdzieś ten cały przycisk w gumie? (oprócz szrotów) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki-toy Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 (edytowane) Witam ponownie, Dziś rozebrałem całą tapicerkę klapy tylnej. Tak, jest to nieuniknione by dostać się do tego przycisku. Aby wyjąć część z rejestracją i światłami podświetlenia rejestracji i tym nieszczęsnym przyciskiem, należy odkręcić po dwie nakrętki koło światła cofania i przeciwmgielnego oraz dwie po środku rejestracji. Po demontażu okazało się że, było tam trochę syfu wokoło przycisku i w nim samym oraz cały wilgotny przycisk otwierania klapy. I jest to główny problem, ponieważ po rozebraniu tego przycisku blaszki po obu stronach podłużnego przycisku były już zaśniedziałe i straciły swoją sprężystość (powód, woda dostająca się przez gumę przycisku), a jedna z nich podczas odginania w celu poprawy odbijania przycisku pękła mi w dłoniach. Więc musiałem zrobić patent zastępczy z rzeczy jakie miałem obecnie dostępne w domu. A zastosowałem kawałki cienkiej blaszki sprężystej docięte na wymiar i powyginane w podobny kształt jak te poprzednie. Jak na razie patent spisuje się OK i zobaczę czy anomalia nie nawróci. Jak coś dam znać. po zmontowaniu wszystkiego tą gumkę na razie zakleiłem w środku taśmą przylepną oraz zakleiłem rozszarpaną gumę cyjanopanem. Nie jest to rewelacyjne połączenie, guma trochę zrobiła się twardawa w tych miejscach, ale wystarczy do czasu kupna jakiejś ze szrota lub może coś się trafi na alledrogo. Ps: Fotkę przełącznika jeszcze nie zgrałem z komórki więc jak tylko będę miał chwilę dłuższą od razu wgram tu. Załączyłem fotki. Witam, Dla informacji. Od ponad tygodnia zero problemu!!!! Chyba skutecznie naprawione. Pozdrawiam Edytowane 16 Stycznia 2012 przez dziki-toy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dawid14 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 witam ponownie z uszczelką na razie mam spokój, choć wydaje mi się, że problemem jest zamykanie tylnej klapy( orientujecie się w jakiej cenie jest ten przycisk?). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WhiteOwl Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Nowy ~450, używany ~75 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Brak uszczelki zemści się zimą po umyciu samochodu otwieranie bagażnika mamy z głowy i popsuty humorek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WhiteOwl Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Wiem że to jakiś czas temu i odświeżyłem temat, sorry, ale muszę zakupić ten włacznik, prosze o poradę. Mam hatchbacka 1.9 2003 rok. Na allegro znalazłem takie oferty: http://allegro.pl/wlacznik-stycznik-klapy-bagaznika-primera-p12-hb-i2514806858.html (Hatchback) - 89 i http://allegro.pl/stycznik-przycisk-otwierania-klapy-primera-p12-kom-i2494586068.html (kombi) - 50 Co prawda niewielka różnica, ale po co przepłacać? Czy ma ktoś może wiedzę, czy od kombi pasuje do hatchbacka? Wyglądają identycznie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 (edytowane) w katalogu nissan primera p12 część jest jedna a więc powinno pasować . Dla udowodnienia link do przysisku z sedana http://allegro.pl/przycisk-wlacznik-klapy-primera-p12-sedan-01-08-i2478860409.html Edytowane 3 Sierpnia 2012 przez michaell Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WhiteOwl Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 ok, zaryzykuję, dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 ok jak zamontujesz to się podziel z nami informacją . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WhiteOwl Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 oczywiście A więc ogólnie to przełącznik był do wymiany, ale to nie załatwiło problemu z piszczeniem. Okazało się, że jest jakiś problem z instalacją i po usunięciu przestało pikać. Pozdrawiam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pek Opublikowano 11 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2018 Witam. Miałem podobny problem, z pikaniem które dochodziło z przodu z pod konsoli a co było efektem uszkodzonego czujnika ABS. Po kilku tygodniach jazdy z tym pikaniem , efekt słyszalny był taki jak by nie trzymał jakiś stycznik, łapał i puszczał. Kontrolka ABS nie pokazywała błędu bo komputer ciągle musiał analizować ustawienia tego czujnika. Dopiero gdy po kilku tygodniach wywaliło błąd ABS, diagnoza zabrudzone koronki ABS przy piastach kół. Po ich oczyszczeniu ustało denerwujące pikanie i zniknął z wyświetlacza błąd ABS u. Samochód to nissan p12 dci 2,2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.