boren Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Witam, w mojej p11 padł klakson. szukam jakiejś instrukcji jak to wymienić. czy ktoś może mi pomóc? pozdrawiam boren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Wystarczy popatrzeć i zdemontować stary i w odwrotnej kolejności zamontować nowy . Max 5 min pracy z pomocą browarka . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuh1305 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Tak jak kolega wyżej napisał. Z tego co pamiętam to tam są dwa (przynajmniej u mnie są dwa) otwierasz maske odpinasz zasilania odkręcasz sruby mocujące wyjmujesz klakson/klaksony przykręcasz nowe klaksony czy tam klakson podpinasz zasilanie zamykasz maske sprawdzasz czy działa proste jak ten przysłowiowy drut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Rzadko spotykane aby padł klakson, przecież są 2 i oba padły? niewydaje mi się. Obok akumulatora w stronę silnika jest puszka z bezpiecznikami , wąska na ok 6cm długa na ok 15cm , na niej są napisy który od czego jest, bezpiecznik 10A HORN jest od klaksonu, sprawdź go, następnie po prawej stronie samochodu pod maską przed przednim prawym kielichem amortyzatora jest też puszka z przekaźnikami, otwórz ją i trzeci od tyłu samochodu po prawej stronie samochodu przekaźnik taki mniejszy od reszty czarny jest od klaksonu, po wciśnięciu kierownicy tak by zatrąbić przekaźnik powinien pukać, jeśli nie puka to masz odpowiedź, a jeśli puka to sprawdź na wciśniętym klaksonie czy prąd dochodzi to trąbików, to będziesz na 100% pewny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuh1305 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Mógł wcześniej zespuć się pierwszy i przez jakiś czas działał tylko jeden a potem padł drugi. Ale ja bym zrobił tak jak napisał kolega wyżej a jeżeli nie to to jeszcze można zobaczyć czy pod kierownicą wszystko jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boren Opublikowano 9 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 dzięki za podpowiedzi...popatrzę na to co pisaliście pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Nie we wszystkich primerkach są dwa. U mnie jest jeden. Chyba że ktoś kiedyś wymontował drugi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.