Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

ustawianie świateł przednich


Gość damiano1718

Rekomendowane odpowiedzi

Gość damiano1718

koledzy mam pytanie odnosnie swiatel w naszych primerkach! ja mam u siebie 50w zarówki na krótkie i 100wattowe na długie swiatła! i normalnie światła krótkie(mijania) sa takie krótkie że nie idzie jechać, nie widać nic prawie! mysle ze facet na przegladzie jak ustawil mi swiatla to chyba za nisko ustawił bo po jego ustawianiu nisko swieca! ustawial moze ktos z was swiatla w warunkach garażowych? macie jakis patent? a może to wina żarówek? widziałem ze koles mi krecił jakimś kluczem moze 8 moze mniejszym tam na silniczku czymś białym z tyłu lampy! dodam tylko ze swiatla mam podniesione!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie taką białą śrubką na silniczky się podnosi i opuszcza światła, a potem regulujesz z kabiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak CI Pawel napisal tak sie opuszcza i podnosi swiatla. Diagnosta dobrze CI ustawil swiatla. U Cie jest inny problem. Chodzi o to ze wlasnie tymi zarowkami wykonczyles sobie lampy jesli masz soczewki. Nie dosc ze te lampy sa przewidziane na 150-200tys km to jeszcze dobiles je tymi zarowkami. Masz wypalone soczewki i zadne silniejsze zarowki CI nie pomoga. WEdlug mnie masz dwa wyjscia. Pierwsze to albo regeneracja lamp lub zakup zamiennikow (ja zakupilem DEpo i zalozylem zarowki +30% sa wystarczajace) . Drugie to zalozenie przetwornic i zarnikow . Tylko wtedy bedziesz musial zamontowac w zderzaku spryskiwacze reflektorow zeby sie policja nie czepiala . A takze wozic ze soba drugi komplet zarowek H7 zebys mial na wymiane jak CI kaza wymienic >Oczywiscie przetwornice musisz dobrze schowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość damiano1718

wszystko ładnie, moje 1 pytanie to jak je dobiłem tymi żarówkami? 2 a co trzeba miec spryskiwacze reflektorów?(1 raz takie cos slysze ze sa wymagane) a po 2 to mam primere przed liftem czyli zwykłe lampy! mysle sobie ze rozbiore lampy i poczyszcze odblaski( mówią ze pastą do zebów dobrze sie czysci i nadaje blask) tylko czy lapy te sie rozbieraja :whistle: chyba łaczone na klej hmm... i ustawie sobie je tą srubka co micie tylko jak daleko od sciany odjechac zeby swiatła ustawić...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to jestes szczesliwcem ze masz przed liftem. One maja lepsze swiatla niz po lifcie (soczewki) . Myslalem ze masz po lifcie i dlatego napisalem Ci o soczewkach i o przetwornicach.

Moze byc jeszcze jeden patent ze masz nisko ustawione swiatla mijania . JAk ustawialiscie swiatla to jesli masz pokretlo korekcji swiatel bylo ustawione na zero.

Poza tym z tego co piszsesz to masz zarowki H1. Wymien te z dlugich tez na H1 55W . NIe bede wspominal ze te 100W sa niedopuszczone w Europie ale szkoda lamp (odblysnika ) i kostek popalonych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz oryginalne lampy czy jakieś zamienniki? ja mam TYC i są g.... warte.

oryginalne są chyba VALEO i podobno świecą dobrze.

 

kolejna sprawa to regulacja świateł lewo-prawo, a nie tylko góra-dół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość damiano1718

ze sa niedopuszczalne to dowiedzialem sie dopiero po zalozeniu i to jeszcze jak sprytnie malym druczkiem po angielsku na pudełku napisane! :whistle: lampy podajze mam valeo wiem ze swiatla sie ustawia na boki i góra dół tylko ze musze je poprawić! na bezpieczenstwie nie ma co oszczedzac, wiele ulic jest nie oswietlonych i wogóle! wole miec dobre swiatła! a jakie żarówki polecacie? nightbreaki? te z białym światłem? wymienilem na takie tyko ze sprezycnki te co trzymaja zaruwki sa wyrobione stae i nie przyciskaly mi ich do lampy i na wybojach nie msowaly i 1 poszłaaaaaa przez to ( spalila sie) mam dylemat! a slyszeliscie os czyszczeniu odblasków pasta do zebów? taki myk niby pomaga i nadaje blysk odblaskowi .a i jeszcze 1 jak facet mi ustawia swiatla to ten przelacznik w kabinie powinienem opuścic maxymalnie czy podnieść?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do przelacznika to swiatla powinny byc podniesione maksymalnie . tak jak CI wczesniej napisalem na przelaczniku powinno pisac 0,1 ,2 ,3 . Powinno byc ustawione na 0 . Wiesz co do zarowek to jak kupilem do swojego philipsa . CO do czyszczenia pasta do zebow to ja bym tego nie polecal . Mozesz to sam sprawdzic co sie bedzie dzialao z odblysnikiem . Wez kawalek folii aluminiowej i sprobuj wyczyscic ja pasta . ZObaczysz jaka sie zrobi czarna . Odblysnik to jest bardzo delikatna czesc. Jesli nie zalezy CI na czasie to( widze ze masz jeszcze orginalne) daj je do regeneracji. Wiem ze w Zabrzu jest firma ktora zajmuje sie regeneracja . Regeneracja soczewki (po lifcie ) kosztuje 160zl za lampe. Przed liftem bedzie napewno o wiele taniej. Jest to pelna regeneracja . tel. 500 409 373. Czesc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość damiano1718

wielkie dzieki koledzy! a wiesz moze na czym polega ta regeneracja mniej wiecej? a co sadzicie o tych zarówkach?

 

http://moto.allegro.pl/postojowki-led-w5w-t10-5-smd-wysokiej-mocy-plcc6-i1986548894.html

 

LUB

 

http://moto.allegro.pl/zarowka-osram-h1-night-breaker-plus-wawa-sklep-i1992398921.html

 

macie jakies doswiadczenie jak one swieca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...