krajesiak Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 (edytowane) Od kilku dni sterownik przełącza się na lpg kilka sekund po uruchomieniu silnika na zimno, temp. przełączania w programie to 30st.C. Chwilowo zapodział mi się gdzies interfejs do staga i niemoge podejrzeć jaką pokazuje temp. reduktora przy uruchamianiu. Nie wiecie co może być tego przyczyną? Wgrany jest najnowszy soft. Może walnięty czujnik temp? Wiecie może w którym jest miejscu? Edytowane 6 Stycznia 2012 przez krajesiak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 sprawdź czy czasem przewody od czujnika nie sa zwarte, a czujnik masz wkręcony w ZAVOLAKA, albo przy aktualizacji softu przestawił się w programie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 @DINO: Sprawa wyglada tak, że mam dwa czujniki w takim wypadku ponieważ przy starym reduktorze LI-02 od Landiego nie było czujnika i mam wstawiony czujnik w wąż od wody przy reduktorze i ciekawe skad teraz komputer czyta te informacje. Czy czujnik w zavolaku jest wymienny? Wykręcany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 tak, czujnik w ZAVOLAKU jest wymienny a czyta z tego do, którego jest podłączona wiązka od sterownika jak by co chyba gdzieś mam taki sprawny, jak masz padnięty to podeślę, tylko musze znaleźć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Myślę, że nie będzie potrzeby bo z tego co widzę po schematach w wiązce STAG'a jest jedno wyjście na czujnik temperatury, więc jeśli ten się popsuł będę mógł podłączyć go pod ten czujnik zamontowany na wężu. Ciekaw jestem tylko do czego w tej chwili jest on podpięty bo nie widziałem jakichś luźnych przewodów, druga sprawa, że też za bardzo się nie przyglądałem instalacji w tamtym miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 na pewno bez podpiecia pod program nic nie zrobisz, bo nawet zmieniając czujnik musisz ustawić go w programie, rozumiem, ze poza szybszym przełączaniem nie ma innych problemów?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Właśnie chciałem to dopisać, że bez kabla to takie gdybanie. Jest mały problem ale chyb związany z tym przełączaniem - zaraz po szybszym przełączeniu śmierdzi gazem w aucie, silnik trochę się dusi i nie jest mu łatwo złapać wyższe obroty, (pewnie wina słabo rozprężonego LPG), gdy sie trochę dogrzeje wszystko jest ok. Teraz stosuje taki myk ze wyłączam z centralki gaz jak odpalam i jadę na PB, jak wskazówka od temp.silnika drgnie przełączam na LPG. W sumie robi to moja dziewczyna bo jestem w delegacji, ma teraz zwrócic uwagę czy po przełączeniu z centralki na ciepłym też będzie go zamulało czy poleci normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 kupiłem przed wczoraj buzer i 2 termistory 4.7 i 10 K pani mnie symbolami zastrzeliła ale odpowiadają Stagowym i powiem tak jakieś grosze to kosztuje troszkę Epoxy i mam wklejony w M3 podpoiłem całą sekwencje pod zasilanie z PCstacjonara i fejs i patrzyłem czy wsio jest ok instalacja na dywanie wiec warto też o tym pomyśleć Dino Stag wkrótce dostanie 2 gie życie wsio gotowe ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 (edytowane) Okazuje się, że na wygrzanym silniku jak przełączyła na LPG zaśmierdziało w aucie - czyżby zavoli się kończył i puszcza bąki po kilkudziesięciu tys.km ? Instalacja śmigała ok, ale przed powstaniem tego problemu zaczynał być wyczuwalny moment przerzucania na lpg, było czuć delikatne szarpnięcie. Edytowane 7 Stycznia 2012 przez krajesiak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Dino Stag wkrótce dostanie 2 gie życie wsio gotowe ... @Tofu działaj, przetrzyj szlak to moze i jakieś nissmo jednopunktowe ktoś się pokusi na sekwencje przerobić. @krajesiak bez podpięcie nic nei zrobimy, może być tez, że ZAVOLAK-a trzeba regenerować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 jaki rodzaj wtrysku ma 1 punk nismo ,,,t Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 23 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Podlaczylem dzis pod kompa na zimnym silniku i ku mojemu zdziwieniu pokazalo temperature gazu 18 st. a reduktora 50 (!!). Myśle ze walniety jest czujnosciik temp reduktora bo watpie zeby gdzies w wiazce moglo zrobic sie zwarcie,tym bardziej ze jak silnik jest rozgrzany to pokazuje bardzo bliskie jak nie prawdziwe wartosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 to sprawdz opory ,,ew jak chcesz zrobić za grosze to sklep elektroniczny i termistory za grosze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 24 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 Jakie powinny być wartości ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 zależy jaki masz czujnik 2K 5 K 10 K ohm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 24 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 Czujnik Zavoli Zeta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 to chyba coś ok 5 K bo podłączałem wczoraj na pałę .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 temat zamykam bo po wymianie czujnika sprawa została rozwiązana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi