Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Problem z wolnymi obrotami


ukaniopl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Podczas jazdy wystepuje u mnie nastepujacy problem:

Jadac puszczam gaz, wciskam hamulec i sprzeglo, gdy wskazowka obrotomierza zaczyna opadac, opada do 400-500 obrotow, az zatrzesie silnikime. Potem podnosi sie do poziomu 800-1000obrotow (wydaje mi sie, ze dzieje sie to przy nagrzanym silniku). Czasem silnik gasnie. Czasem tez podczas przyspieszania z niskich obrotw (2000)silnik szarpnie pare razy, ale nie jest to czesty objaw. Jest to uciazliwe, poniewaz auto moze zgasnac na srodku skrzyzowania . Problem wystepuje podczas jazdy zarowno na benzynie jak i na gazie. Auto ma przelatane 200kkm.

Poszukiwania zaczne od odpiecia przeplywki. Zastanawia mnie tez czy to nie kwestia rozrzadu, ale jeszcze nie slychac nic z silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalacja to Lovato Smart. Generacji nie pamietam, ale to sekwencja i nie mialem takiego problemu wczesniej. Dzis sprobuje pojezdzic z odpietam przeplywka i zobacze co silnik na to :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis sprobuje pojezdzic z odpietam przeplywka i zobacze co silnik na to :)

 

silnik na to zgłosi błąd i nie rozpędzisz nissmo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haha, wlasnie gadalem z kolega i powiedzial, ze po odpieciu przeplywki i uruchomieniu silnika autoadaptacja moze spowodowac, ze kolejny krok to wizyta w warsztacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczysc porzadnie przepustnice na poczatek, przeplywki nie odpinaj bo jedyne co tym spowodujesz to wywalenie check engine i przejscie silnika w tryb awaryjny. Madrosci kolegi tez mozesz wrzucic miedzy bajki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ukaniopl - tu się z Tobą nie zgodzę /a raczej z Twym kolegą/ kilka-naście razy odpinałem kostkę od przepływki, nawej jeździłem bez podpięcia i żadna kontrolka silnika mi się nie zapalała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mirekg9 ciekawa sprawa,, nei dalej jak wczoraj sprawdzałem czy TORQE na androida kasuje błędy w nismo, i odpiąłem przepływkę w byłym swoim aucie i wywaliło checka, auto nie chciało jechać, nie wiem u kogo jest dobrze, u Ciebie czy u mnie, w końcu przepływka służy chyba do czegoś przy pracy silnika,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kfiatekk1

Przerabiałem ten problem ostatnio u siebie. Po pewnym czasie, silnik gasł praktycznie przy każdym spadku obrotów.

Przeczyszczenie przepustnicy i silnika krokowego rozwiązało problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dino - pisałem, że nie zapaliła sie kontrolka, lecz spadek mocy był. Tak wracałem aż z Hamburga. Co prawda moc tradycyjnie powracała gdy silnik ponownie był odpalany.

A kontrolka silnika zapaliła mi sie dopiero w Polsce, po pół roku, jak było grzebane przy zaworze SCV.

Edytowane przez mirekg9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i dlatego że traktorek.

Gdy kupiłem Tinke w Hamburgu, to nie zwróciłem uwagi, że kostka jest całkowicie odpięta. W piąłem ją dopiero w Polsce i tak na odpiętym przepływomierzu zrobiłem z Niemiec do kraju w granicach 950-1000km. W kraju też ją często odpinałem i jak pisałem kontrolka się nie zapaliła. Dopiero ponowna kalibracja pompy w Centrum Boscha, doprowadziła Tinkę do "życia" i to za małe pieniążki.

Edytowane przez mirekg9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...