ukaniopl Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Witam, Podczas jazdy wystepuje u mnie nastepujacy problem: Jadac puszczam gaz, wciskam hamulec i sprzeglo, gdy wskazowka obrotomierza zaczyna opadac, opada do 400-500 obrotow, az zatrzesie silnikime. Potem podnosi sie do poziomu 800-1000obrotow (wydaje mi sie, ze dzieje sie to przy nagrzanym silniku). Czasem silnik gasnie. Czasem tez podczas przyspieszania z niskich obrotw (2000)silnik szarpnie pare razy, ale nie jest to czesty objaw. Jest to uciazliwe, poniewaz auto moze zgasnac na srodku skrzyzowania . Problem wystepuje podczas jazdy zarowno na benzynie jak i na gazie. Auto ma przelatane 200kkm. Poszukiwania zaczne od odpiecia przeplywki. Zastanawia mnie tez czy to nie kwestia rozrzadu, ale jeszcze nie slychac nic z silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 jaka instalacja gazowa, pomierz i przeczyść przepływkę i przepustnicę, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaniopl Opublikowano 9 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Instalacja to Lovato Smart. Generacji nie pamietam, ale to sekwencja i nie mialem takiego problemu wczesniej. Dzis sprobuje pojezdzic z odpietam przeplywka i zobacze co silnik na to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Dzis sprobuje pojezdzic z odpietam przeplywka i zobacze co silnik na to silnik na to zgłosi błąd i nie rozpędzisz nissmo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaniopl Opublikowano 9 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Haha, wlasnie gadalem z kolega i powiedzial, ze po odpieciu przeplywki i uruchomieniu silnika autoadaptacja moze spowodowac, ze kolejny krok to wizyta w warsztacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Wyczysc porzadnie przepustnice na poczatek, przeplywki nie odpinaj bo jedyne co tym spowodujesz to wywalenie check engine i przejscie silnika w tryb awaryjny. Madrosci kolegi tez mozesz wrzucic miedzy bajki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 ukaniopl - tu się z Tobą nie zgodzę /a raczej z Twym kolegą/ kilka-naście razy odpinałem kostkę od przepływki, nawej jeździłem bez podpięcia i żadna kontrolka silnika mi się nie zapalała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 @mirekg9 ciekawa sprawa,, nei dalej jak wczoraj sprawdzałem czy TORQE na androida kasuje błędy w nismo, i odpiąłem przepływkę w byłym swoim aucie i wywaliło checka, auto nie chciało jechać, nie wiem u kogo jest dobrze, u Ciebie czy u mnie, w końcu przepływka służy chyba do czegoś przy pracy silnika, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kfiatekk1 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Przerabiałem ten problem ostatnio u siebie. Po pewnym czasie, silnik gasł praktycznie przy każdym spadku obrotów. Przeczyszczenie przepustnicy i silnika krokowego rozwiązało problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 (edytowane) dino - pisałem, że nie zapaliła sie kontrolka, lecz spadek mocy był. Tak wracałem aż z Hamburga. Co prawda moc tradycyjnie powracała gdy silnik ponownie był odpalany. A kontrolka silnika zapaliła mi sie dopiero w Polsce, po pół roku, jak było grzebane przy zaworze SCV. Edytowane 9 Stycznia 2012 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 może to przez to, że traktor?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 (edytowane) Może i dlatego że traktorek. Gdy kupiłem Tinke w Hamburgu, to nie zwróciłem uwagi, że kostka jest całkowicie odpięta. W piąłem ją dopiero w Polsce i tak na odpiętym przepływomierzu zrobiłem z Niemiec do kraju w granicach 950-1000km. W kraju też ją często odpinałem i jak pisałem kontrolka się nie zapaliła. Dopiero ponowna kalibracja pompy w Centrum Boscha, doprowadziła Tinkę do "życia" i to za małe pieniążki. Edytowane 10 Stycznia 2012 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.