Gość lukasz6 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Witam. Mam przeciekającą maglownicę i planuję oddać ją do naprawy. Mam pytan czy regeneracja na coś się zda czy lepiej poszukać dobrej z rozbitego samochodu. Proszę o opinię bo mój mechanik twierdzi że w kraju nie ma takiego warsztatu aby to zrobił bardzo dobrze. Kiedy znowu zacznie przeciekać to tylko kwestua czasu. Co o tym myślicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Ja swoją regenerowałem i nie cieknie, jaką mechanik ma pewność że nie kupisz gorszej albo takiej która się za pare mies. sypnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcopolo2010 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Ja też regenerowałem całą uszczelniłem i juz rok i nic nie cieknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Panowie a ile kosztowała Was regeneracja??? U mnie w Łodzi jeśli dobrze pamiętam, to ok.600zł - lecz nie pamiętam już czy z wyjęciem z samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 U mnie chyba też 600 z wyjęciem tak coś mi się zdaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Regeneruj, a nie używki żadne. Rozmawiałem ostatnio z gościem co regeneruje te maglownice i powiedział że moja na razie tylko spocona trochę ale że nie leje i jeśli nie ubywa płynu od wspomy to można się wstrzymać chwilę (a finansowo to dla mnie istotne obecnie bo się sprzęgło szykuje do roboty). Używane kupisz i kupisz to samo co masz, czyli kupę złomu od Nissana/Renault. Przy regeneracji używa się dużo lepszej jakości uszczelniaczy. Te od Nissana ponoć po taniości poszły i zamontowali bubel już w fabryce.\ Regenerować. Tylko i wyłącznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Potwierdzam, nie bawić się w używane tylko regenerować swoja ja regenerowałem rok temu koszt 750 razem z wyjęciem maglonicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.