Gość Pyraldinho23 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Witam mam P-11 po lifcie i pewien problem z silnikiem, a mianowicie przepala mi olej silnikowy.Bylem u mechanika i stwierdzil ze remont silnika jest potrzebny rozplanowac glowice na nowo itd koszt-1500zł co myslicie na ten temat??jaka moze byc inna przyczyna spalania tego oleju??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 planowanie głowicy niema nic wspólnego z braniem oleju, jest potrzebne przy składaniu silnika. jaki masz silnik i ile oleju bierze że chcesz go remontować ? a co dokładnie chciał robić ten mechanior ? olej może brać przez pierścionki, albo uszczelniacze zaworowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanikadam Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Dokładnie, ale jeżeli spala w dużych ilościach i kopci to bedą prędzej pierścienie z doświadczenia i na logike. Ale jak juz robić taką majsterke to pierścienie i uszczelniacze zaworowe, planowanie głowy, dotarcie zaworów, odrazu bym panewki robił jak juz tłoki rozkręcane, nowa uszczelka pod głowice. Wiadomo oleje filtry i płyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pyraldinho23 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 silnik 1.8 oleju wziął mi 4litry od wrzesnia takze mysle ze to sporo ale kopcic nie kopci to co napisal mechanikadam powiedzial mi wlasnie ten mechanik nie wiem co o tym w sumie myslec znam go dosc dobrze i mysle ze sciemy by mi nie walił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 niestety ja przestałem wierzyć w remonty żaden mechanik nie ma technologi na to np dla przykładu wymiana panewek ciągnie za sobą szlif na wymiar remontowy 1 szlif u nas robi sie na 25 setek a drugi 50 setek ,,,a w japoni 12.5 i 25 ,,,,czyli połowę mniej ,,,,dokładniej ,,,,,, jak jest sprytny mechanik to ja bym panewek nie ruszał tz odkręcił tak jak są głowę sciągnął ił dać nowe pierscienie nominalne i zrobić głowicę nowe uszczelniacze to nie majątek ,,,, i skoro nie wyciąga silnika a wystarczy sciągnąć głowicę i miski od dołu ny tłoki po wyciągać to dla mnie strasznie daleko do 1500 zł ... ew jak dla mnie bym jeszcze zaryzykował i dał jak masz olej syntetyk przeszedł na półsyntetyk i pojeżdził troszkę np daj Valvoline 10w.40 .... i zobacz co sie dzieje ...a policz ile zrobiłeś tys kilometrów na tych 4 litrach ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 wymiana panewek ciągnie za sobą szlif na wymiar nie zawsze, je kiedyś jak panewki stukały (waliły) nie szlifowałem tylko założyłem nowe (nominalne) panewki i silniczek pracował cichutko i pięknie trzymał ciśnienie. pojeździłem tak dwa lata i auto poszło dalej, kupcy słuchali i słuchali, ale żadnego stuku z dołu nie usłyszeli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość R35 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Generalnie wszytkie QG18 maja problem. Gladz cylingorw wyglada jak by ktos przejechal po niej szlifirka. Wymina short engine i pierscieni. nic sie na to nie poradzi. Ten model tak juz ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daryka Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 a jaki masz przebieg ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Generalnie wszytkie QG18 maja problem. Gladz cylingorw wyglada jak by ktos przejechal po niej szlifirka. Wymina short engine i pierscieni. nic sie na to nie poradzi. Ten model tak juz ma. Pewien jesteś, że w każdym QG18DE który bierze olej gładzie są zjechane? Bo na gładzie to już nic się raczej poradzić nie da.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość R35 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Nissan jak auta byly na gwarancji wymienial krotki silnik bo nie szlo inaczej. Wszytkie QG18 maja ten problem. Jak sa delikatnie uzywane to spalanie oleju nie jest duze, ale generalnie widzialem setki tych silnikow w calej europie z tym problemem. Nie projektowalem tego cholerstwa , ale metode naprawy wiec jestem pewien. Nissan wydal nowy krotki silnik i pierscienie co rozwiazalo problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.