GreeN_OnE Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Koledzy proszę mnie oświecić. Chciałem pomierzyć napięcia na swoim przepływomierzu, zgodnie z opisem na forum (żołty kabel plusik i minus z aku). Na mierniku skala ustawiona na 20V i nic nie pokazuje. Dopiero po zmianie skali na 200mV wartości następujące 7mV na obrotach jałowych i to samo przy 2500obr/min, puściłem pedał gazu i dopiero jak obroty spadły prawie do zera napięcie wzrosło do 22mV. Czy to możliwe ze mam aż tak padnięty przepływomierz czy źle dokonałem pomiaru bo już zgłupiałem bo raczej ciężko to źle pomierzyć :/ ? Dodam jeszcze, że silnik dławi mi się jak schodzą obroty po przygazówce, więc wszystko wskazuje na przepływomierz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 złe wskazania, coś źle łączysz, http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/66604-p11-problem-z-moc-primera-p11/page__p__733195__hl__warto%C5%9Bci%20przep%C5%82ywomierza__fromsearch__1&?do=findComment&comment=733195 aa i jeszcze jedno, jak masz wtyczkę z pięcioma kabelkami to zewnętrzny jest od termistora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreeN_OnE Opublikowano 9 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Mam takie wtyki przy mierniku i nie bardzo jest jak to wepchać w tą wtykę od tyłu:) Próbowałem na wiele sposobów i pokazuje tak wartości jak napisałem. Posprawdzam jeszcze napęcia na wtyczce po rozpięciu wg opisu. Dzięki za podpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 wbija się szpilkę w przewód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 (edytowane) i powinno być 1.3V na wolnych obrotach, 1.5V to znaczy że już źle pracuje (auto albo nie wkręca się na obroty tak jak powinno albo na jałowymi biegu spadają obroty i nierówno pracuje). Przerzuciłem już kilkadziesiąt takich przepływomierzy i wiem co mówię. Czasami nawet mimo tego że pokaże nawet te 1.3V to okazuje się że po podmiance przepływomierza na "pewny" auto jeździ tak jak powinno mimo takich samych wskazań. Korzystam w warsztacie z komputera diagnostycznego dedykowanego do Nissana. Edytowane 9 Stycznia 2012 przez MacGayver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreeN_OnE Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 (edytowane) Zrobiłem tak jak koledzy pisali, pomiar ze szpilką i dalej takie same napięcia jak powyżej czyli 7mV. Wkurzylem się i ściągnąłem troszkę izolacji i bezpośrednio czujką sprawdzałem i dalej to samo. Żółty kabel w środku? Może zły kabel mierze?Mam 5-cio kablową wtyczkę i przepływkę z termistorem . Wtyka zapięta -> [x][][][][] w 5cio przewodowym sygnał jest na 1 wszy kablu od lewej u mnie kolor czarny. Napięcia jakie mi wyszły: wolne obroty: 1,38V [powinno być 1,0 - 1,7V] 2500 obr/min: 1,8V [powinno być 1,5 - 2,1V] >4000 obr/min: max 2,4V [powinno być >3V], czyli przepływka do wymiany. Czy próbował ktoś podebrać sam wkład z innego auta? Edytowane 12 Stycznia 2012 przez GreeN_OnE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/70131-p11-sr20de-przeplywomierz/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreeN_OnE Opublikowano 22 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Dziękuję pięknie za pomoc Przepływka wymieniona na nową 0280218005 i przełożony termistor i objawy dalej te same tylko w mniejszym stopniu ale dalej się dławi z wysokich obrotów na gazie jak i na benzynie. Normalnie załamka, już nie mam siły do tego auta. Ponadto wywala błąd 0420. Czy po wymianie przepływki 3eba robić jakiś reset kompa albo coś? Może jakieś inne sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filtron1 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 kolego trzeba zrobic reseta lub skasowac błedy bo komp ciągle widzi błedne dane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreeN_OnE Opublikowano 23 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Były usunięte wszystkie błędy przed założeniem nowego. Wczoraj wywaliło znowu check, na całą noc akumulator odpięty był i dalej to samo. Check nie zniknął obroty spadają na chwilkę to zera i się podnoszą. Dzieje się tak w mniejszym stopniu niż na starym przepływomierzu, zwykle jak jadę na 2gim biegu i wcisnę sprzęgło. Auto na nowym przepływomierzu ma więcej mocy i szybciej wchodzi na obroty. Muszę posprawdzać napięcia na nowym przepływomierzu, aż mnie załamka bierze, gwarancję już straciłem bo przełożyłem termistor. Nienawidzę tego auta z całej siły, ciągle się coś w nim psuje już mniej problemów miałem z 17letnim Renault 19 i nie ma jak go sprzedać bo nic nie warte, a za dużo kasy władowałem w naprawy:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 a jaki błąd się pojawił?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreeN_OnE Opublikowano 23 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Cały czas wywala błąd 0420 niesprawności katalizatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 załóż tulejkę i powinno pomóc, akurat ten błąd nei ma wpływu na prace silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Proponuję zerknąć w serwisówkę, jest kupa rzeczy do sprawdzenia przy P0420 (też go mam teraz więc jestem na bieżąco): 1. wydech (nieszczelność - ja mam najprawdopodobniej tutaj źródło problemu), 2. dolot (j.w.), 3. zapłon (u mnie do wymiany czyjnik stuku - też może być stąd problem), 4. wtryski, 5. iskra (świece, cewka), I dopiero po tym wszystkim wymiana kata albo tulejka. Wszystko jest w serwisówce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreeN_OnE Opublikowano 23 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Nie w tym rzecz, po wymianie przepływomierza na nowy mam dalej takie same objawy jak przed czyli dławi silnik po zejściu z obrotów, a błąd 0420 może być właśnie przez to dławienie czyli zła dawka silnik się dławi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 a może czas wymienić łańcuch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 A przepustnica była czyszczona? Adaptacja zrobiona? Bo objawy pasują... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreeN_OnE Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 (edytowane) Właśnie z łańcuchem też nie bardzo bo auto ma 114tys. km były robione pierścienie przy 92tys. i łańcuch był w stanie bdb poza tym auto zawsze odpala za 1wszym razem i ma dobre osiągi, nie szarpie i łańcucha nie słychać. A przepustnica była czyszczona? Adaptacja zrobiona? Bo objawy pasują... Właśnie to w następnej kolejności zrobię, czyszczenie przepustnicy i korkowca. Jutro ściągnę rurę od dolotu i spróbuje popatrzeć na przepustnicę czy brudna jak tak to zabieram się za czyszczenie. Przepustnica wyczyszczona, krokowy wyczyszczony i silnik uzdrowiony Pozwoliłem sobie wykorzystać zdjęcie kolegi z forum i przygotować mały opis przekładki przepływomierza, żeby wszystko było już w jednym temacie: Edytowane 23 Stycznia 2012 przez GreeN_OnE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.