Gość Mateo 2.0 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Witam wszystkich, opiszę swój problem i jak to się stało: Silnik nie ma ciśnienia na cylindrach, pompa oleju sprawdzona (słyszałem, że czasem zawór kulowy lubi się zakleszczyć). Stało się to w sposów taki, że odpaliłem autko, silnik pracował normalnie 10 sekund i zgasł. Od tego momentu nie chciał już odpalić. Mechanik sprawdził napinacz łańcucha i jest ok, mówił że rozrząd był przestawiony o 1 ząbek to ustawił i dalej nic. Piszę i proszę o porady bo nie chciał bym aby zrzucać głowice, a okazało by się ze nie trzeba było (może jest coś co mogło spowodować podobne skutki). Kolejne pytanie to czy silniki te są bezkolizyjne, bo podobno w książce odnośnie naprawy jest tak napisane. Za wszelkie sugestie i porady serdecznie dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuh1305 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Brak ciśnienia to koniec pierścieni wypierdziło uszczelke dziura w tłoku wykrzywione zawory urwane zawory pęknięta głowica zerwany gwint w świecy nieszczelne zawory Skoro z łańcuchem rozrządu jest wszystko ok i jest dobrze ustawiony to żeby sprawdzić/naprawić to trzeba głowice zdjąć. Mierzyłeś ciśnienie? Jakie są wartości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radar64 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Jak brak kompresji na wszystkich cylindrach to tylko przestawiony rozrząd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.