buladag Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Cześć. Sprawa wygląda tak, jak jadę to z tyłu słyszę szum toczenia opon, jazdę po wodzie, szum wiatru tak jakby drzwi były niedomknięte czy szyba uchylona. Sprawdziłem, drzwi domknięte (na równo z budą są), uszczelki całe, okno domknięte, mała szybka siedzi mocno. Ma ktoś jakis pomysł co może być przyczyną? z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 To nie jest Mercedes albo Volvo U siebie też słyszę, jak jadę po mokrej drodze, co prawda szumu powietrza i opon nie słyszę, ale wodę tak. Efekt bardziej odczuwalny, gdy złożone mam tylne siedzenia. Dodam, że w moim drugim aucie, również kompakt pokroju Almery, też jest takie coś słychać, nawet mocniej, bo auto lekkie, 915kg. Ale z kolei w terenowej Vitarze już tego nie słyszę, ale to inna bajka, auto wyższe i masywniejsze. Możesz pobawić się w regulację drzwi na zamku, będą się ciężej zamykać, ale za to lepiej dolegać i możliwe, że efekt zniknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 12 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Jak wyregulować zamek? Jest wkręcany na 3 śruby bez możliwości zmany ich pozycji w otworach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 W drzwiach się chyba nie da, a na karoserii??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vixo Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Na karoserii dwie śrubki luzujesz i ustawiasz:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 no ale jak równo siedzą to może je jedynie troszkę przeciągnąć do wewnątrz ,,,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Co do karoserii to próbowałm dziś odkręcić te śruby, niestety bezskutecznie, ukręciłem dość solidny śrubokręt. Tak czy tak tam też nie ma możliwości wkręcenia tego zaczepu w pozycji innej niż jest aktualnie (łby śrub wchodzą w gniazda) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Chyba sie mylisz.... Regulacja musi być. Wiadomym jest, że zamek w drzwiach jest na stałe przykręcony na 3 śruby, ale na błotniku-nadkolu musi być regulacja. Zaczep może mieć okrągłe otwory, tecz przesuwany będzie na karoserii, gdyż nakrętki są wewnątrz karoserii i tam otwory już będą owalne. Tak miałem np. w Nubirze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 W sumie nie pomacałem w nadkolu czy sruby wystają, tak czy tak odkręcić mi się ich nie udało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.