Gość Tosiek__ Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 (edytowane) Witam mam na imię Łukasz i miło mi wiatć na tym forum jestem posiadaczem Y61 long i odrazy chcę go podnieść do góry, przeszukałem całe forum i dowiedziałem się mnóstwo rzeczy. Chciałbym się dowiedziec gdzie mogę kupić potrzebne graty do liftu 3 czyli amory, sprężyny, 2xpanhard regulowany, dłuższe przewody i jak coś jeszcze to proszę podpowiedzieć :)aha i jeszcze dotboxy (nie wiem czy dobrze napisałem). To tego chciałbym zapakować jeszcze body kit 2 lub 3 zależy jaki będzie. Czy do body liftu potzebne będą jakieś dodatkowe modyfikację??Poprostu chciałbym zakupić te wszystkie części w jakimś sklepie żeby nic nie patentować. Tylko nie wiem w jakim sklepie Edytowane 11 Stycznia 2012 przez Tosiek__ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Zadzwoń do Andrzeja www.karlowicz4x4.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Smyku Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 www.mss4x4.pl z Krakowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tosiek__ Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Ok to już co i jak wiem dziękuje za adresy, a przy lifcie 2 w Y61 long wystarczą same amorki i sprężyny czy jeszcze cos trzeba powymieniać. Z wyszukiwarki skorzystałem ale konkretnej odpowiedzi nie znalazłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czopeder Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Masz jeszcze www.wyprawa4x4.pl - robiłem u nich swojego Patrola. Jak wejdziesz w "realizacje", to zobaczysz, że trochę sprzętu się przez nich przewinęło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tosiek__ Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 dziękuje za adres, fajny sklep tylko jeszcze muszę się dowiedzieć co potrzeba do liftu 2 Y61 long konkretnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 przy 2" w zasadzie nic więcej nie trzeba auto prowadzi się idealnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tosiek__ Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 dziękuje za odpowiedz a jaka oponka maxymalnie wejdzie do takiego liftu 35x12,5 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 37/12.5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QbaKJ Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Zadzwoń jeszcze tutaj: http://www.vallgren.pl/ Artur "Lutek" zna się na rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tosiek__ Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 (edytowane) o kurcze przy 37 to musiałem w swoim wranglerze zakładać lift 4,5 +2 body lift co daje 6,5 a przy 37 trzeba kupywać jakieś poszerzenia aby nie obcierały na wybojach lub żeby nie wystawaly poza zarys auta??i jaka najlepsza felga do takich opon??z jakim et i ile cali?Naprawde jestem mile zaskoczony że wejdą 37 Edytowane 14 Stycznia 2012 przez Tosiek__ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 max -25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 przy 2" według mnie 35x12.5 jest optymalne a tak z ciekawości zapytam , czym byś napędzł te 37" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tosiek__ Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 jednego patrola mam ale potrzebuje drugiego y61 long i teraz tak 4.2 bardzo cięzko dostać a podobno 2,8 i 3,0 są wybuchowe i nie wiem zbytnio którego kupić. 4,2 odpada więc zostaje 2,8 lub 3,0. Waszym zdaniem który jest najmniej awaryjny?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 2.8 , moim zdaniem te 2.8 to ludzie sami psują ,ja wsio sprawne to będzie chodził a 4.2 turbo diesla mam na zbyciu ale krótki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tosiek__ Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 2.8 , moim zdaniem te 2.8 to ludzie sami psują ,ja wsio sprawne to będzie chodził a 4.2 turbo diesla mam na zbyciu ale krótki czyli lepiej kupić 2,8 niż 3,0??wiem że 2,8 to zbyt mało na opone 37 no ale noż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 czyli lepiej kupić 2,8 niż 3,0??wiem że 2,8 to zbyt mało na opone 37 no ale noż zdecydowanie tak ewentualnie z miejsca będziesz zchodził na malą skrzynie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tosiek__ Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Więc decyzja podjęta, Y61 long silnik 2,8, lift 2, zderzak przód i tył, jakaś wyciągarka itp. Mam nadzieje że ten 2,8 nie rozsypię się tak szybko tak 3,0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QbaKJ Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Przy 37" dobrze by było zmienić przełożenia w mostach i wtedy 2,8 spokojnie da radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Mam nadzieje że ten 2,8 nie rozsypię się tak szybko tak 3,0 przyczyny wybuchającej głowicy w 2.8 : chłodnica (brudna lub zamulona) wisko zepsute mając te sprawy ogarnięte głowica nie wybuchnie i nawet na 37" będziesz jeździł no ewentualnie pompa wtryskowa ale to da się tanio załatwić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czopeder Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Więc decyzja podjęta, Y61 long silnik 2,8, lift 2, zderzak przód i tył, jakaś wyciągarka itp. Mam nadzieje że ten 2,8 nie rozsypię się tak szybko tak 3,0 Pewien jesteś, że te 100-kilka(naście?) wystarczy do takich opon i doatkowej masy zderzaków, wyciągarki i całej reszty? A 3.0 tak znowu szybko się nie sypią, mój żył świetnie od 2002 do 2011 (dalej by pożył, ale nie chciałem czekać, aż turbina zdemoluje wszystko pod maską). W każdym razie parę ładnych latek one na ogół chodzą. A jakbyś trafił egzemplarz poniżej 100.000 km lub jakiś już zrobiony, to raczej nie powinieneś mieć szybko problemów. Choć to nigdy nie wiadomo, nawet Hemi się sypią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 2.8 absolutnie bije na głowe 3.0 , naweet ta praca jak tranzita na 35" jeździłem przez chwile , odczuwalny spadek poniżej 2tyś obr , ale szło przywyknąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tosiek__ Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 (edytowane) nie ma co, zostaję przy 2,8 :)a przy body lifcie 2 trzeba cos konkretnego zmieniać czy wystarczy same poduszki włożyć ??wtedy miał bym 4 liftu Edytowane 15 Stycznia 2012 przez Tosiek__ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 a po co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tosiek__ Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 2 cale w zawieszeniu no i 2 cale w budzie co daje nam 10cm to już fajny monsterek będzie przy oponie 37. I obzerwujac lift to taniej będzie właśnie 2lift(amorki i spreżyny)+2 body lift niż 3 lub 4 ltf bo wtedy zaczynają sie schody a to trzeba 2xtrackbar no i doxboxy itp. no i tu koszty rosną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.