Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Y61 long-sklepy


Gość Tosiek__
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam na imię Łukasz i miło mi wiatć na tym forum jestem posiadaczem Y61 long i odrazy chcę go podnieść do góry, przeszukałem całe forum i dowiedziałem się mnóstwo rzeczy. Chciałbym się dowiedziec gdzie mogę kupić potrzebne graty do liftu 3 czyli amory, sprężyny, 2xpanhard regulowany, dłuższe przewody i jak coś jeszcze to proszę podpowiedzieć :)aha i jeszcze dotboxy (nie wiem czy dobrze napisałem). To tego chciałbym zapakować jeszcze body kit 2 lub 3 zależy jaki będzie. Czy do body liftu potzebne będą jakieś dodatkowe modyfikację??Poprostu chciałbym zakupić te wszystkie części w jakimś sklepie żeby nic nie patentować. Tylko nie wiem w jakim sklepie :)

Edytowane przez Tosiek__
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok to już co i jak wiem dziękuje za adresy, a przy lifcie 2 w Y61 long wystarczą same amorki i sprężyny czy jeszcze cos trzeba powymieniać. Z wyszukiwarki skorzystałem ale konkretnej odpowiedzi nie znalazłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz jeszcze www.wyprawa4x4.pl - robiłem u nich swojego Patrola. Jak wejdziesz w "realizacje", to zobaczysz, że trochę sprzętu się przez nich przewinęło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o kurcze :) przy 37 to musiałem w swoim wranglerze zakładać lift 4,5 +2 body lift co daje 6,5 :) a przy 37 trzeba kupywać jakieś poszerzenia aby nie obcierały na wybojach lub żeby nie wystawaly poza zarys auta??i jaka najlepsza felga do takich opon??z jakim et i ile cali?Naprawde jestem mile zaskoczony że wejdą 37 :dribble:

Edytowane przez Tosiek__
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy 2" według mnie 35x12.5 jest optymalne

a tak z ciekawości zapytam , czym byś napędzł te 37" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednego patrola mam ale potrzebuje drugiego y61 long i teraz tak 4.2 bardzo cięzko dostać a podobno 2,8 i 3,0 są wybuchowe i nie wiem zbytnio którego kupić. 4,2 odpada więc zostaje 2,8 lub 3,0. Waszym zdaniem który jest najmniej awaryjny??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.8 , moim zdaniem te 2.8 to ludzie sami psują ,ja wsio sprawne to będzie chodził

a 4.2 turbo diesla mam na zbyciu ale krótki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.8 , moim zdaniem te 2.8 to ludzie sami psują ,ja wsio sprawne to będzie chodził

a 4.2 turbo diesla mam na zbyciu ale krótki

czyli lepiej kupić 2,8 niż 3,0??wiem że 2,8 to zbyt mało na opone 37 no ale noż :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli lepiej kupić 2,8 niż 3,0??wiem że 2,8 to zbyt mało na opone 37 no ale noż :)

zdecydowanie tak

ewentualnie z miejsca będziesz zchodził na malą skrzynie :rofl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje że ten 2,8 nie rozsypię się tak szybko tak 3,0 :unsure:

przyczyny wybuchającej głowicy w 2.8 :

chłodnica (brudna lub zamulona)

wisko zepsute

mając te sprawy ogarnięte głowica nie wybuchnie i nawet na 37" będziesz jeździł

no ewentualnie pompa wtryskowa ale to da się tanio załatwić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc decyzja podjęta, Y61 long silnik 2,8, lift 2, zderzak przód i tył, jakaś wyciągarka itp. :) Mam nadzieje że ten 2,8 nie rozsypię się tak szybko tak 3,0 :unsure:

 

Pewien jesteś, że te 100-kilka(naście?) wystarczy do takich opon i doatkowej masy zderzaków, wyciągarki i całej reszty?

 

A 3.0 tak znowu szybko się nie sypią, mój żył świetnie od 2002 do 2011 (dalej by pożył, ale nie chciałem czekać, aż turbina zdemoluje wszystko pod maską). W każdym razie parę ładnych latek one na ogół chodzą. A jakbyś trafił egzemplarz poniżej 100.000 km lub jakiś już zrobiony, to raczej nie powinieneś mieć szybko problemów. Choć to nigdy nie wiadomo, nawet Hemi się sypią ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.8 absolutnie bije na głowe 3.0 , naweet ta praca jak tranzita

na 35" jeździłem przez chwile , odczuwalny spadek poniżej 2tyś obr , ale szło przywyknąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma co, zostaję przy 2,8 :)a przy body lifcie 2 trzeba cos konkretnego zmieniać czy wystarczy same poduszki włożyć ??wtedy miał bym 4 liftu

Edytowane przez Tosiek__
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 cale w zawieszeniu no i 2 cale w budzie co daje nam 10cm to już fajny monsterek będzie przy oponie 37. I obzerwujac lift to taniej będzie właśnie 2lift(amorki i spreżyny)+2 body lift niż 3 lub 4 ltf bo wtedy zaczynają sie schody a to trzeba 2xtrackbar no i doxboxy itp. no i tu koszty rosną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...