Gość Tofu Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Wiem ze to nie nissan ale takie autko mi zostało i dzieki koledze Dino za sprezentowanie Staga 200 jak i innym kolegom za mapa i magika (REGENERACJA) Noo i Extradd za Gumki do niego .... reasumując Pozbierałem dokupiiłem i zrobiłem ========================================================================================================= właściwie wielo punktowy wtrysk LPg w aucie z jednopunktowym wtryskiem PB choć to takie umowne ========================================================================================================= Autko Fiat Tempra 1,6 8v 78 KM z kat ...... Zaczniemy od Tego że 2 generacja sie nie sprawdziła wiec wpadłem na pomysł by leżący Stag od Kolegi i inne graty wykorzystać jako że jedyne autko zostało to Fiat Tempra to ...postanowiłem podziałać dodatkowa motywacja że na 2 gen zjadał ogromne ilości lpg 16....L do rzeczy Graty Stag 200-4 cylindry 1 Sekwencja z AC reduktor Magic 3 Po myciu i czyszczeniu mam nadzieję że chwilę pośmiga jeszcze Filtr czaja FL 02 po modyfikacji podstawy Matrixy Duże Hx albo HD544 ...dysza na dzień dobry to 2.7 mm zobaczymy co z tego wyjdzie butla w koło zawór 6 mm butla do jazdy na wstecznym ,,,, ------------------------------------------------------------------------------ DLA TYCH CO MYŚLĄ ŻE SIE NIE DA TO WYTŁUMACZĘ ------------------------------------------------------------------------------ jak działa Spi a Mpi w zasadzie tak samo oba wtryskują paliwo taką dawkę która idzie na cylindry i jest to sterowane przez Ecu ....... przy czym dla MPi wielopunktu działa 4 wtryskiwacze dla każdego cylindra osobno a dla Jednopunktu jeden wtryskiwacz daje dla 4 .......... w każdym przypadku dostajemy sterowanie czyli czas wtrysku PB i tylko to nam jest potrzebne coprawda zamiast 1 dużego wtryskiwacza LPG dajemy 4 szt na każdy cylinder to zasada pozostaje taka sama ////// ------------------------------------------------------------------------------------------------------ Dla mojego przypadku jest też opcja że nadaje sie wtryskiwacz Bosch Mono jet tronik który posiada dosyć długie czasy wtrysku jak na wtryskiwacz PB jednop ,,, i tylko dla tego da sie to wykonać !!!!!!! czasy wtrysku to 1-6 ms ..... tak jak mówili koledzy z forum gazowego ,,,,,,, wczoraj działaliśmy chwilę jeszcze serwo zmienione zostało ,,,,,udało się zrobić wiertki .serwo i podpiąć centralkę (Stag 300 nowsza mniejsza ) i przeciągnąć kabelek co czujki na butli ,,,,centralka od Bingo poszła pod maskę ,,,,,,hahahhaha Przepchałem sie przez gumę w grodzi gdzie idzie któraś linka trzeba było jednak wywalić tą gumę -Stag został zamontowany na kolumnie za akumulatorem równolegle do pompy hamulcowej -reduktor przymocowany do podstawy akumulatora - reszta jak na fotkach -sygnał od wtrysku wzięty zaraz przy nim tam był już rozcięty tak samo prąd pod stacyjkowy i sygnał obrotów przy cewce Pomarańczowy + 12 V a cewka brazowo zielony ,,, wtryskiwacz PB ma 4 kable wpięte było Bingo w biało zielony z ustaleń miał być żółto zielony ,,,no nic ,,,sygnał jest mapa sie rysuje niestety na dziś wyszły mankamenty jeden wtrysk nr 3 od gazu ma uszkodzony obwód i muszę to naprawić jak i zasilanie centralki a tu fotki ,,, Tu widać że mam takie autko i pozostałości po Bingo reduktor i mixer ,,, a poniżej widać czasy wtrysku PB zarejestrowane przez STaga jutro reszta fotek jak to wygląda w całości i czy jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 no nareszcie coś się dzieje bo tak to tylko gadasz i gadasz, ja bym raczej wiercił kolektor pod gaźnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 no właśnie jeden kolega z LPG,,,um co ma golfa 1,8 robił na Stag4 i nie wyszło mu to za bardzo stag fiksował dał techa jest ok ,,,,to dał właśnie tak jak pos sekw ,,,, też myślałem że przy Pb dać 2 szt albo 3 albo jedną H2100 a on dał tak właśnie 4 czarne hany ma ,,,, zobaczymy faktycznie mialeś objeście do zasilania centralki i musiał gdzieś świrować kabel od wtrysku ,,,bo nr3 nie działa,,,,,, ale jak poprzepinałem wtyczki to dalej nr 3.... wiec wiązka ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 ma golfa 1,8 robił na Stag4 i nie wyszło mu to za bardzo stag fiksował dał techa jest ok ,,,, TECH ma za***isty suport i do tego inny algorytm, zresztą sam wiesz, bo nasz wspólny znajomy, co na codzień powozi stalowym rumakiem po KRA, po zmianie na TECH-a ma banana na twarzy, @Tofik a co to za wartości ciśnienia itd na tej mapie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 a tam ci DZiś wyszedł wał po całości ,,,,,, M3 sie zesrało do obiegu i zagazowało cały układ ..... Wiec szukam reduktora ... i zrobiłem kolejne jajo .... wsadziłem reduktor podciśnieniowy spowrotem ,,,,i tak zasilanie zaworów podpiołem pod zasilanie cewki po stacyjce a by wyciąć PB odpiołem Staga i już ... chodzi nie trzeba żadnych przełączników bingo czy czego kolwiek !!!!!! szukam reduktora na gwałt i już M3 nie zakładam ,,,mam co prawda jeszcze te gumy z vitonu od Wiesz kogo ,,,,, ale mam chyba dosyć z M3 ..... myślę o zavoli N do 150 KM na S ke sie chyba tylko rozwierca ...ew co po propnujesz .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 mam MIII w domu , niedługo będe znaojmkowi wymieniał alaskę na golda, bo założyli mu ją do 140KM w espace, ale nie będzie to za szybko, no mam chyba gdzies jeszcze OMVL drima starego ale sprawny był mogę podesłać, byś musiał ewentualnie przejrzeć co i jak a zestaw naprawczy chyba 30-40zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 DZieki ,,sam nie wiem czy nie dać nowego i pokój ,,,,lepsza taka opcja niż smigać na PB sam nie wiem już sie dziś załamałem normalnie ,,,,węże twarde płyn wylewa sie przez zbiorniczek ,,,a ja sie zabierałem za strojenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 http://www.drypa.pl/kategoria231_REDUKTORY_LPG_-_Do_sekwencji.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 a skond takie moce w zavoli >>>>?>?? podobno to tosamo wiec pewnie Nka wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Moce się nie zmieniły, teraz tak zaczęli pisać. Żeby zrobić z Nki Eskę, chyba wystarczy rozkręcić i wyjąć sprężynkę. Z resztą N spokojnie u Ciebie obrobi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 no wiem 80 KM ... Nka już nowa zapłacona i tak sie odrobi ,,, no coś nie tak zavolak podłączony ale wywala błąd 3 go wtrysku Dino chyba nie matrix padł tylko Stag bo wiązka ok ... zapytaj o tego Techa ,,,,bo wysłałem już mixer z bingiem i mam tylko PB ew jeszcze zmostkuje wtryskiwacze LPG i zobaczymy co z tego wyjdzie niech myśli że to motor na 2uch garach ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 pomiń ten wtrysk i zobacz jak będzie, czyli co chcesz TECH-a na próbę?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 wiiec tak zrobiłem tak sprawdziłem wiązkę i wszystko idzie aż po wtyczkę staga nawet sprawdzałem w środku na pinach w stagu ,,,wiec dałem sobie spokój ... TO musiało Ci padać nie matrix,,,no nic,,, oczywiście walka trwała dalej kupiłem 3 trójniki 4 mm os skody odłączyłem 3 i 4 wtrysk z emulatora wiec stag widział już tylko 2 wtryski przełączyłem a matrixa dałem 1 i 2 podłączyłem pod 1 i 4 rty skrajne ,,,,, trójnik + trójnik daje 6 wyjść 2 na 2 matrixy a 4 w kolektor ,,,zjechałem z ciśnieniem na 1,00 B i jako tako na pałę sie to ustawiło na wolnych sonda zapitala ale poszarpuje silnikiem ,,nie bardzo wiem co z tym zrobić ,no i coś wypisał mi raz o pętli ,,, dysze dałem swoje od Raila 2.7 mm ,,, zobacz na mapkę ,,,szkoda że nie widziałeś wcześniej zielony wyglądał jak pagórek wiec zacząłem przesuwać i trudno było to ogarnąć ,,,, tak czy inaczej Ecu coś tam stroi ,,,,,choć poszarpywanie na wolnych dziwna sprawa myślę żę wiertki i dł wężyków odpowiada za to ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 no ciekawie to wygląda, a jakim sygnałem idziesz na matrixa?? bo przecież masz tylko jeden, czyli jak by dać na wszystkei i wysterować jako full-grup, powinny cykać wszystkie w matrixie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 nie to strasznie rozjechane dziś walczyłem troszkę nie zrobiłem obrazków ,,,generalnie jest wypłaszczony mnożnik poniżej jedynki ,,ale łapie zakłócenia czasy po 100 ms ...a dysze dałem twoje dziś ale praca mi sie nie podoba poszarpuje silnikiem na wolnych ,,,ponoć nawet Stag 4 nie dał rady z sczytywaniem sygnałów ,,, a teraz smiga na techu ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 z tym poszarpywaniem i czasami to popróbuj z inną wartością napięcia obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 opcja 5 v i 12 v mam 12 v bo wpięte w cewkę ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 eee nie było tam płynnej??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 nie w S200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 a no top OK, a te piki to nie mogą być z zapłonowego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 chyba obetnę dysze jeszcze ,więcej bo grubo poniżej 1x jest teraz ale mapy zaczęły się tulić do siebie ,,,to co na foto to totalny kosmos jest troskę info zebrałem ,,,trzeba robić doświadczenia a pogoda się ze,,,, a z zakłóceń to takie czasy wychodzą że wywala błąd pętli ,,, zapłonowy nie ma czujnika położenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 @Tofu a powiedz mi jak masz połączone wyjścia wtryskiwaczy ze sterownika i do sterownika?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 tz emulator ,,,no mam między wtryskiwaczem a ecu ecu znajduje sie za gaźnikiem na grodzi ,,, wiec dosyć krótka droga a stag jak na foto kabel do staga jest minimalnie dociety tz na wymiar ,,,i polutowane to PS z Techa chyba lipa jak nie zmienię wtyczek na S300 albo 4 co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 TECH ma też zamiennik zamiast S200, Ty mi nie pokazuj bałaganu pod maską tylko namaluj i wklej jak masz połączone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 nie wiem oco ci chodzi idą 4 kable od staga do serownika i 4 na wtryskiwacz z czego wyciorem 3i4 i są odpięte w obu kierunkach tylko 1 i 2 jest zczepiony ze sobą i łapią ten sam sygnał razem ,,, w ustawieniach jest ustawione 2 cylindry motor bike ,,, w innej opcji przyczepiał się o błąd 3 wtrysku ,,, a z matrixa wychodzi 2 wężyki 5 mm rozchodzą nie na 2 trójniki 4 mm i idzie na 4 wiertki takie doraźne rozwiązanie ,,, zrobię aktualne fotosy zavolaczek ładnie sie schował matixa tez nie widać ,,,, co do techa jak mają to ja chętnie bym zakupił choć dokładanie i przekładanie wiązki + 130 zł ,,, mi sie nie uśmiechało ,, choć p&p sterownik ,,,to inna sprawa ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.