Gość Neron-ek Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Moja Navarka zaczęła szwankować. Wszystko zaczęło się od spadku mocy bez żadnych błędów w komputerze. Winnym okazał się zawór SCV. Po wymianie w serwisie auto jeździ jak trzeba jednak pojawił się inny problem. Samochód bardzo często gaśnie. Nie ma problemu z odpaleniem i żadko gaśnie ze skrzynią w pozycji P jednak jak zapnę jakikolwiek bieg R, D, 1, 2 silnik natychmiast gaśnie. Początkowo gasł na zimym a teraz już nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły. Po odczytaniu błędów mam w silniku P0089, P0336 i w skrzyni P1705. Proszę o pomoc - na serwis mnie już nie stać ;-). Mam znajomego elektronika ale potrzebuję jakiegoś manuala do tego silnika - nawet odpłatnie. A może sprawa jest oczywista i poprostu trzeba wymienić jakiś czujnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 z tego co piszesz o zaworze SVC to chyba masz diesla . Niewiele CI bede mogl pomoc ale o bledzie P0089 jest temat http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/61649-p12-22-dci-kod-bledu-p0089/. Kod bledu P0336 to bedzie czujnik polozenia walu korbowego-sygnal poza prawidlowym zakresem. Tu bym chyba szukal problemu nie wszmym czujniku ale w sygnale od komputera do czujnika . . Natomiast kod 1705 to dotyczy automatycznej skrzyni biegow i oznacza czujnik polozenia przepustnicy- napiecie zbyt wysokie /niskie Nie wiem czy to Ci cos pompze ale masz materialy do skrzyni automatycznej do p11.144 i tam jest opisany blad P1705. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość R35 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 P0089- wydajnosc pompy paliwa - cisnienie jest wyzsze niz powinno byc-przyczyny to zawor ssacy pompy , powietrze miesza sie z paliwem gdzies, brak paliwa, padl czujnik cisnienia paliwa P0336- czujnikm polzenia walu- sam czujnik zdechl albo sie rozlaczyl P1705-elektryka-bez auta nic nie poradze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 z tego co piszesz o zaworze SVC to chyba masz diesla . Niewiele CI bede mogl pomoc ale o bledzie P0089 jest temat http://forum.nissank...od-bledu-p0089/. Kod bledu P0336 to bedzie czujnik polozenia walu korbowego-sygnal poza prawidlowym zakresem. Tu bym chyba szukal problemu nie wszmym czujniku ale w sygnale od komputera do czujnika . . Natomiast kod 1705 to dotyczy automatycznej skrzyni biegow i oznacza czujnik polozenia przepustnicy- napiecie zbyt wysokie /niskie Nie wiem czy to Ci cos pompze ale masz materialy do skrzyni automatycznej do p11.144 i tam jest opisany blad P1705. Tez ze mnie zapominalski. Dolaczam ten plik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Neron-ek Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 (edytowane) Po kilku dniach grzebania wiem więcej ale dalej brak rozwiązania. Dzięki za powyższe info. Sprawdziłem co tylko mogłem wg instrukcji w manualu. Błędy czujnika wału oraz ten od skrzyni już się nie pojawiają. Sprawdzone wiązki i wyczyszczone wszystkie połączenia. Pozostał tylko ten P0089. Sposób na odczyt błędu i Learning mode już przerabiałem po kilku kilometrach błąd powraca. Wg manuala czujnik ciśnienia na listwie powinien przy "idle" wskazać 1,7V tym czasem w moim przypadku jest skaczące 0,95 - 1,2V. Dodatkowo doszła kolejna dolegliwość. Na zimnym silniku odpalenie graniczy z cudem a jak już się cud zdarzy to wielka czarna plama sadzy na śniegu. Czy można gdzieś kupić sam czujnik ciśnienia? Jak zlokalizować ten zawór ssący pompy? Awarię samej pompy wykluczam chociażby ze względu na to, że samochód jak już odpali i nie zgaśnie to jedzie bardzo dobrze, moc bez zarzutu, spalanie w normie. Macie panowie jakieś pomysły co jest z tym autkiem? Edytowane 16 Stycznia 2012 przez Neron-ek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Moze jesszcze poczytaj to . Jeden z kolegow zebral w calosc . A nuz podejdzie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikard82 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 koledzy a bład p 1622 ? - tylko taki błąd wyskakuje - objawy: auto po odpaleniu nie trzyma obrotów i gaśnie, jeśli trzymamy mu gaz i ruszymy jedzie normalnie - w sensie ma odpowiednią moc ale gdy podczas jazdy wrzucimy luz i nie trzymamy gazu to zów zgaśnie...(navara 2007 r., 2,5 dti) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 (edytowane) Nie zaprogramowano w ECM kodu wtryskiwacza. Bez Consulta tego nie zrobisz. Każdy wtryskiwacz ma na obudowie kod QR i jego alfanumeryczną interpretację np: D021ABCD1A061234000000000000E6. Ciąg tych znaków trzeba wpisać do ECM korzystając z Consult'a-II Edytowane 3 Października 2013 przez sq9mcs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikard82 Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 i tak zostało właśnie dziś zrobione, poprawy brak, auto obrotów nie trzyma - odpala trochę popracuje i gaśnie, jak się trzyma mu gaz jadąc na biegu jałowym umiejętnie aby nie zgasło to jeździ normalnie. Jakieś podejrzenia? Mechanik mowi, że wtryski trzeba wyciągać i sprawdzić na stole.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertbydzia Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Za wolne obroty nie odpowiadają wtryski, lecz "pompa" więc tam szukaj, o ile wszystkie parametry temp, ciśnienia itp są poprawne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 A teraz masz jakieś błędy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikard82 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 nie po zakodowaniu wtrysków nie było błędów i nie było poprawy, dziś podjadę do niego i zapytam czy sprawdzenie wtrysków napewno ma sens bo ma mnie to kosztować 70zł za wtrysk czyli 280zł wyrzucę w błoto jak się poźniej ma okazać że to pompa... ( p.s czy ktoś wie wogóle gdzie we wrocławiu można takie wtryski sprawdzić?) ok problem rozwiązany - może komuś się przyda info... po zwiedzeniu kilku serwisów we Wrocławiu i kilkunastu teorii trafiłem w końcu do człowieka który naprawił moje auto a przede wszystkim dokonał dobrej diagnostyki ( Autotech Reymona 12 Wrocław - polecam!). Przyczyną okazał się wyciągnięty łańcuch rozrządu - koszt kompetnego rozrządu na allegro to 800zł lub 999zł - tutaj mamy wersję ze wzmocnionym łańcuchem - do tego 1000zł za wymianę. Navarka śmiga jak nowa i silnik pracuje super ))). Szkoda tylko, że poprzez małą wiedzę innych serwisów była unieruchomiona prawie 2 miesiące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mir-e Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 a ile to twoje cudeńko miało kilometrów jak zaczęło szwankować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.