jasiek22 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Witam Ostatnio znalazlem w necie informacie że silniki w Navarze d22 od 2006 roku nie mają wady fabrycznej ponieważ zastosowano tam już jakiś inny układ wtryskowy i system pompy oleju. Czy ktoś wie może czy ta informacja którą znalazłem jest prawdziwa? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość R35 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Nie prawda. YD25 to bardzo stara jednostka napedowa... reanimowana i caly aczas dodaja cos. Ogolnie wszytkie maja wady. Panewki i lancuch rozrzadu to glowne wady. Poza tym padaja turbiny, wtryski ( czesto dochodzi to przelania i spalenia dloka ). Ogolnie nie za ciekawa sprawa. Wspolczuje tym co to cholerstwo maja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek22 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 (edytowane) Ale wszystkie pompy które sprawdziłem na aukcjach allego pasują do d22 od 02-05 czyli w 06 musialy być wprowadzone inne i to by potwierdzało tą informacje którą znalazłem w internecie Edytowane 13 Stycznia 2012 przez jasiek22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość R35 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 D22 od stycznia 2006 do stycznia 2007 robiono tez w RPA. Generalnie co jakis czas wychodza nowe edycje czesci i jak ktos nie wiem to poprostu mowi ze nie bedzie pasowac bo ta czesc jest od np 2006r. Nie znaczy ze czesc jest wyzszej jakosci... bardzo czesto jest odwrotnie. Poprostu znalazl sie inny tanszy producent. Jak chcesz wiedziec cos wiecej to wyslij mi VIN i nr genuine nissan part numer ktory chcesz to Ci powiem co bylo przed , teraz i po. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Bobcat Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 (edytowane) Witajcie Miałem D22 (nie Navara) i przy 110 tyś , padł motorek - Nissan zrobił to w ramach gwarancji, a problemy zaczęły się od 60 tyś. stuki na zimnym silniku, po drodze wymiana rozrządu. Uratowało mnie jedynie to że przeglądy robiłem co 10 tyś. Po naprawie silnika poleciała turbina. Na dzień dzisiejszy D22 ma 330 tyś i nie ma problemu. Pozdrawiam Edytowane 17 Stycznia 2012 przez Daniel Bobcat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość R35 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Nissan naprawiam jednostki napedowe w D22 jeśli się , że tak powiem łapia w widełki. Jasiek22 jutro zobacze co i jak.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciej79 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Jestem tutaj nowy więc zacznę od przywitania Mam okazję kupić nissana pickup d22 2003r. za całkiem przyzwoite pieniądze. Auto serwisowane w ASO właściwie do dzisiaj, z przebiegiem około 230 tysięcy. Pochodzi z bardzo pewnego źródła. Od paru dni chodzę i drapię się po głowie czy za parę kilometrów silnik się nie skończy. Wiem, że do tej pory auto jeździło bez awarii. I tutaj pojawiają się moje pytania do doświadczonych kolegów stąd: Czy można w jakiś sposób przeciwdziałać awarii tego silnika wymieniając wadliwe elementy - jeśli tak jakie są koszty ? Jaki jest koszt naprawy uszkodzonego YD25 przy najgorszym scenariuszu? Jeśli nie trafiłem z tym pytaniem do odpowiedniego tematu to z góry przepraszam. Za ewentualne podpowiedzi, odpowiedzi i sugestie serdecznie dziękuję. Pozdrawiam wszystkich czytających mój post Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość R35 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Jasiek22... przepraszam.. nie zapytałem o która pompe Ci chodzi. Jak bedę wiedział to Ci podam numery cześći. Maciej79. Podaj moze VIN to zobaczymy co było robione.. może jest jakas duża histora albo nic. Generalnie w tej wersji odrzanego kotleta YD25 padaja głownie panewki... Jesli ona jest z 2003 to być może ,że ktos robił juz silnik na gwarancji. Nie mniej z tym przebiegiem i z YD25 to może się stać wszytko...nie chcę straszyć , ale widziałem juz bardoz dużo tych aut silników... kilka lat temu sniły mi się po nocach:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciej79 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Jasiek22... przepraszam.. nie zapytałem o która pompe Ci chodzi. Jak bedę wiedział to Ci podam numery cześći. Maciej79. Podaj moze VIN to zobaczymy co było robione.. może jest jakas duża histora albo nic. Generalnie w tej wersji odrzanego kotleta YD25 padaja głownie panewki... Jesli ona jest z 2003 to być może ,że ktos robił juz silnik na gwarancji. Nie mniej z tym przebiegiem i z YD25 to może się stać wszytko...nie chcę straszyć , ale widziałem juz bardoz dużo tych aut silników... kilka lat temu sniły mi się po nocach:) R35 Dziękuję za odpowiedź, VIN będę posiadał w czwartek to się odezwę. Pozdrawiam. maciej79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek22 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 (edytowane) Mi bardziej chodziło o to co jest przyczyną awarii niektórzy piszą że jest to wada konstrukcyjna i nie da się nic z tym zrobić niektórzy zaś piszą że wyszła wadliwa partia panewek. Ostatnio czytałem również ze od 2006 roku wychodziły d22 bez wady (z innym systemem pompy oleju i układem wtryskowym). Jestem już po remoncie tego silnika ale chciałbym wyeliminować tą wadę a nie tylko jej skutki, a z tego co zdążyłem wywnioskować to chyba pracujesz w ASO i znasz ten problem bardzo dobrze Pozdrawiam Edytowane 18 Stycznia 2012 przez jasiek22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość R35 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Nie pracuje w ASO ale blisko... ze tak powiem sa rzeczy ktore wszly z pod mojej reki Generalnie YD25 do odgrzany kotlet. Stara konstrukcje Nissan stara sie co jakis czas unowoczesnic. Problem z panewkami jest od poczatku po dzis dzien + nowy problem z lancuszkiem rozrzadu. Generalnei dbac o olej, nie przegrzewac i nie wysilac jednostki przed osiagnieciem temperatury pracy jak i nie odstawiac jak goraca - turbina lubi sobie zdechnac w takim przypadku. Przyczyny awarii... jest ich wiele i generalnie dzilajac razem sa jak wirus. Njgorzej bylo z jednsotkami pomiedzy 2001 -2006. Ilosci wadliwych nie moge ci pdac ale pozniej bylo lepiej , ale nie kolorowo. W tamtych latach glownie byl problem gladzia cylindrow i pierscieniami oraz panewki. Jedno naprawiono , ale panewki do dzis lubia padac. Tak jak pisalem podstawowa rzecz konrola j.w. . Nie wiem czy wiesz ale Twoja D22 mial robiona kampanie zwiazana z rozrzadem wiec nie powinno byc problemu w tej chwili ( nie wiem ile masz przejechane w 2004 bylo 67 tys ). Co to pompy to byla rowniez taka sama montowana po 2006r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ankarat Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 W moim D22 (2004r.) padły panewki (a w konsekwencji kilka innych rzeczy w silniku) - właśnie się remontuje. Czy ktoś jest w stanie powiedzieć jak wygląda awaryjność jednostek z lat 2009-2010? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek22 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Dzięki R35 za podanie trochę informacji o moim aucie:)) Rozrząd i tak wymieniłem bo po remoncie silnik zaczął wydawać metaliczny odgłos i myślałem że to rozrząd więc wymieniłem kompletny ale to nie pomogło co się później okazało były to łożyska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość R35 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Jak juz pisałem YD25 to odgrzewany kotlet...poprstu Nissan z uporem maniaka poddaje modernizacji ta przestarzałą i wadliwa konstrukcje... szkoda bo batrząc na Was naprawde kochacie swoje auta. Genralnie czy jest to auto roczne czy 10cio letnie to problemy są te same. Ja bym wywalił to cholerstwo i wstawił ZD30. D22 robia z nim w RPA. Co Wam mogę powiedzieć... panewki napewno , lańcuszek tez , turbina , w nowszych akumulator ciśnieniowy i wtryski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek22 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Czyli tak naprawdę te nasze remonty nic nie dają a problem powróci czy dobrze rozumiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość R35 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Szczerze mowiąc magą... najlepiej uzywać wysokiej jakości zamienniki orgnalnych cześci no i dbać o te silniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robold Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Trafiłem na taką stronę: http://www.navaraownersclub.com/2009/10/the-infamous-d22-engine-problem/ Czy prawdą jest, że problem z panewkami jest w silnikach z numerami do YD25DDT1219661 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek22 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Wadliwe są wszystkie od numeru 030003 do 831727 Jest to końcówka numeru VIN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 28 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 Czy dotyczy to też d40 czy tam coś zmieniono? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek22 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 (edytowane) Dotyczy to silnika tylko w d22 Edytowane 29 Stycznia 2012 przez jasiek22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robold Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Jasiek22 - podajesz, że wadliwe są wszystkie silniki w samochodach z końcówką numeru VIN 030003 do 831727. Moje pytanie dotyczy samego silnika - gdy nie znany jest numer VIN z którego został wyjęty. Czy ktoś miał problemy z panewkami w silniku o numerze powyżej YD25DDT1219661 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość R35 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Szczerze mowiac pozostale tez nie sa wolne od wad... szkoda bo te jednostki sa bardzo popularne a i sam Nissan traci na wizerunku po tylu problemach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robisum1 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Panowie czy moze mi ktos cos powiedziec o aucie, jego historie itp.jesli podam numer vin . Prosze o odpowiedz na priv. gdyż autko mam dopiero do kupienia a nie chce numeru podawac na ogolnym forum bo wlasciciel moze sobie tego nie życzy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gremlin Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Witam! Posiadam Nissana D22 o nr. VIN: JN1CPUD22U0142930 z 2006r z przebiegiem 180 000km. Czy możecie mi pomóc i powiedzieć czy jest w grupie "zagrożonych" ?? W necie znajduję rozbieżne informacje dotyczące VIN Będę wdzięczny za informacje! Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek22 Opublikowano 11 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Wadliwe są wszystkie od numeru 030003 do 831727 Jest to końcówka numeru VIN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.