tadzio Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Witam kolegow ,posiadam almere n15 z 99r. dzisiaj bylem do przegladu technicznego i nagadano mi ,ze berdzo mam pordzewiale przewody hamulcowe wszystkie do wymiany. Pojechalem do znajomego mechanika on mnie uspokoil ze nie tak szybko sa samochody starsze i nie ma koniecznosci wymiany przwodow,ato ze przwody tak wygladaja to powod zluszczania sie zewnetrznej warstwy ochronnej przewodow i konserwacji i ze wystarczy je dobrze wyczyscic i zakonserwowac.Mam pytanie jak to jest naprawde z tymi przewodami i co radzicie w tej sytuacji . dzieki pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemektom1992 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Przewody mogą być skorodowane, a w układzie hamulcowym jest duze ciśnienie i prędzej czy później może zacząć cieć i okaże się brak hamulców. Miałem taką sytuacje kiedyś, były skorodowane, ale pomyśłałem nie cieknie to po co wymieniać. No i w najmniej oczekiwanym momencie na autostradzie z lawetą, po wciśnięciu hamulca okazało się, że pedał w podłogę a auto jedzie. Także to jest nasze bezpieczeństwo a na tym nie powinno się oszczędzać. a można zrobić to samemu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Popieram w calej rozciaglosci wypowiedz kolegi . Wiem ze przewody hamulcowe sa drogie (sam kupowalem ten elestyczny do tylu cena od 40 -80zl) ale te miedziane mozna kupic na metry i zakuc nakretki . Wyjdzie o wiele taniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesiekf Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 A czy możecie podać parametry tych przewodów (średnica, grubość ścianki)? Żebym wiedział jakich szukać. I jeszcze drugie pytanko: czy tu mowa o takiej: http://przewody-hamulcowe.pl/5-rurka-miedziana rurce miedzianej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 z tego co widziałem po sklepach to raczej jest to uniwersalne tz gwinty a długości od 20 cm w górę najlepiej mieć pomierzone choć to trudna sprawa ,a do zarabiania końcówek są jakieś ustrojstwa albo też słyszałem o baryłkach jak w gazie ,,, wiec kupowanie gotowych albo znaleść kogoś kto to z metra ogarnie ,,,będzie dorabiał na bieżąco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ToMiPlis Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Jest oferta gotowych zestawów w granicach 150 zł, sam się do takiego przymierzam http://pwpnet.pl/ind...k=07.95%3E04.00. http://allegro.pl/pr...2152207348.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 U mnie w Almerze 1998 jakiś czas temu wymieniali, chyba z rok temu. Przegniły z tyłu, blisko przejścia w ten przewód giętki. Płyn wyciekł. Znajomej przez te przewody nie chcieli auta na przeglądzie puścić. U mnie skończyło się na wymianie kompletnych rurek na miedziane, zarówno z lewej jak i z prawej strony. Jak Ci przegnije z jednej to spodziewaj się że niedługo pójdzie druga strona. Cena imprezy to było coś ponad 300 PLN. Musiałbym poszukać dokładnie. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.