piur69 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Witam, mam pytanie na które nie znalazłem odp na forum- czy to normalna usterka że tylne pasy( wszystkie 3) blokują się, słychać pykanie i wtedy trzeba zwinąć pas do końca żeby rozwinąć na całą długość. zaczęło mi to przeszkadzać 4 miesiące temu- Zuzia z fotelikiem się nie zawsze dopnie za 1 razem, a na szrocie ostatnio była taka sama almera tylko po walce z jeleniem i tylne pasy chciałem wziąć, ale tak samo miała...sedan 1.4 N15 '98 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Ostatnio na forum w N16 koledzy opisywali ten sam problem, posiadali 3 pasy z napinaczami (auto sprowadzane). U mnie (N16, auto PL, 2 pasy z napinaczami, środkowy dwupunktowy) czegos takiego nie ma, pasy działają analogicznie jak te z przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piur69 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 W mojej N15 z przodu działają poprawnie, może nie zawsze zwijają się tak szybko jak bym chciał, ale z tyłu masakra, zapięcie fotelika to walka, dodam że środkowy pas mam z górnej części kanapy, czyli też jest zwijany(sedan). Moja almera nie jest sprowadzana, też krajowa. Zobaczę jeszcze temat o którym wspomniałeś buladag... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Tam niesttey też nie doszliś,y do tego o co "come on", jedni mają normalnie, inni tak jak opisujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piur69 Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 nie wiem czy to coś zmienia, ale dowiedziałem się niedawno że almera N15 1.4 75koni była produkowana na rynek niemiecki, więc almera była kupiona w salonie w Szczecinie, ale składana była niby z myślą o niemiaszkach, może w almerach z silnikami 87 kM jest normalnie bo składali je akurat w innej fabryce albo coś w tym stylu? Tylko co ma piernik do wiatraka, w obu przypadkach powinno być idealnie, w końcu to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binladen Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 wiecie aktycznie tez mialm ten problem , czasem tez sie blokowaly i nie mozna bylo ich rozwinąc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piur69 Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 po opisaniu sprawy gościowi który zajmuje się pasami(regeneracją a nie czarowaniem opornikami jak miał to zaznaczone w opisie)- dostałem odpowiedź- "witam niektóre auta tak mają to jest blokada żeby nie popsuć sprężyny ja to uważam za bezsensowne rozwiązanie bo zawsze sprężyna jest nawinięta nie do końca ale takie coś stosują jak pan chce to może pan sobie to wyrzucić i wtedy nie będzie tykać na zewątrz zwijacza pod takim przeżroczystym bądz czarnym dekielkiem są takie 3 kółka trzeba je wyrzucić i będzie rozwijał się normalnie pozdrawiam" obadałem, ale nie do końca- mam foty jak to wygląda, gdzie się znajduje, ale nie powiem czy działa, bo przekombinowałem - szukając najpierw zdjąłem niebieskie wieczko z drugiej strony i sprężyna spadła z dzynksa który ją trzymał, teraz pas się nie zwija, a że i tak był pochlapany jakimś olejem, zmienię go( na szrocie niedaleko stoi almerka w której pas identycznie się przycina) i tym razem wiedząc co i gdzie, postaram się nie popsuć nic więcej, a jedynie usunąć 3 kółka. Oto foty: http://zapodaj.net/9...45c1eb.jpg.html http://zapodaj.net/d...3874b3.jpg.html http://zapodaj.net/c...9018b9.jpg.html a więc po wymianie pasa nic się nie zacina, bo pas z '96 nie ma tych 3 kółeczek wcale jak sądzę, bo nie ma na boku na nie miejsca... Dodaję zdjęcie pasa przed liftem N15- tu problemu nie ma http://zapodaj.net/1...c0d2ca.jpg.html Myślę że temat można zamknąć. a jeszcze w międzyczasie wyczytałem na forum, że: "P.S. Napewno to wiesz. Tylne pasy maja specjalny mechanizm do montazu fotelików. Kiedu już uda ci się zapiąć, musisz wtedy wyciągnąć maksymalnie pas ze "szpuli" i z powrotem go popuścić tak aby był ciasno - wtedy sią sam zablokuje i będzie cały czas sztywny. Ponowne rozwinięcie możliwe jest dopiero po całkowitym zwinięciu" U mnie pas dopinam bez żadnego luzu- na styk jest, więc nie ma to znaczenia, ale warto wiedzieć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.