Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Sterowanie centralnego zamka i alarmu


JacekJQ
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj wysiadłem z samochodu zaknąłem drzwi nacisnąłem przycisk z zamkniętą kódką na kluczyku i ... nic!

Nacisnąłem jeszcze raz i jeszcze raz i dalej nic. Na cóż padła bateryjka. Zamknąłem kluczykiem poszedłem do sklepu. Wróciłem próbowałem otworzyć przyciskiem ale nie udało się. Otworzyłem kluczykiem. Wsiadłem pijechałem do domu. Wysiadłem i z przyzwyczjenia zamknąłem auto jak zwykle czyli z guziczkiem !!!. Zamek się zamknął, alarm uzbroił. Powtórzyłem 5 x działa. Dzisiaj rano otworzyłem i zamknąłem. Wszystko ok. Poprzednio taką sytuację miałem wiosną. Czyli jednak to nie bateryjka w kluczyku.

 

Jakieś pomysły albo dobre rady?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaklocenia/interferencje?

Centrum miasta/parking podziemny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaklocenia/interferencje?

Centrum miasta/parking podziemny?

W obu przypadkach parking naziemny. Pierwszy pod domem drugi koło marketu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W obu przypadkach parking naziemny. Pierwszy pod domem drugi koło marketu...

 

W obu przypadkach parking naziemny. Pierwszy pod domem drugi koło marketu...

Hi, jeszcze może być tak: jak bateria traci pojemność jej wydolność zależy od temperatury otoczenia. Jeśli pilota potrzymamy w dłoni lub wewnęytrznej kieszeni bateria ogrzeje się i uzyska pozorną wydolność do zasilania odbiornika, wtedy pilot działać powinien, gdy zaś się ochłodzi mogą być kłopoty z otwarciem zamka z odległości. Dlatego trzeba cyklicznie baterię niestety ale wymieniać. pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Wczoraj wysiadłem z samochodu zaknąłem drzwi nacisnąłem przycisk z zamkniętą kódką na kluczyku i ... nic!

Nacisnąłem jeszcze raz i jeszcze raz i dalej nic. Na cóż padła bateryjka. Zamknąłem kluczykiem poszedłem do sklepu. Wróciłem próbowałem otworzyć przyciskiem ale nie udało się. Otworzyłem kluczykiem. Wsiadłem pijechałem do domu. Wysiadłem i z przyzwyczjenia zamknąłem auto jak zwykle czyli z guziczkiem !!!. Zamek się zamknął, alarm uzbroił. Powtórzyłem 5 x działa. Dzisiaj rano otworzyłem i zamknąłem. Wszystko ok. Poprzednio taką sytuację miałem wiosną. Czyli jednak to nie bateryjka w kluczyku.

 

Jakieś pomysły albo dobre rady?

 

Witam

Dzisiaj miałem podobny przypadek, chciałem otworzyć i nic otworzyłem "ręcznie" wkładam kluczyk przekręcam i co i nic!!!!!. Świeci się tylko lampka od poduszki, Czy może ktoś wie co to morze być? Bardzo proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dzisiaj miałem podobny przypadek, chciałem otworzyć i nic otworzyłem "ręcznie" wkładam kluczyk przekręcam i co i nic!!!!!. Świeci się tylko lampka od poduszki, Czy może ktoś wie co to morze być? Bardzo proszę o pomoc

Dwa klucze nie działają?Jeśli to nie bateria to może to być immobilaizer.Spróbuj odpiąć klemę od akumulatora i po kilku sek.wpiąć z powrotem(będzie konieczne ponowne programowanie radia i automatu domykania szyby) Edytowane przez manix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Miałem podobnie, wymiana baterii nie pomagała. Drugi klucz albo nie działał od razu, albo po kilku godzinach przestawał działać.

Kluczyki padają w różnych miejscach, o różnych porach.

 

Infolinia oraz serwis Nissana radzi otworzyć kluczykiem (kto ma alarm musi ręcznie wprowadzić PIN odblokowania) i należy przeprogramować kluczyki.

Procedura programowania: włożyć do stacyjki, próbować odpalić samochód (powinien nie pozwolić immobiliser uzbrojony), wyjąć kluczyk i włożyć raz jeszcze.

 

Jako wyjaśnienie dlaczego tak się dzieje podają różne pomysły (w większości niedorzeczne):

 

- zabawa pilotem czyli naciskanie guzików _bez_ zasięgu samochodu (jakby pilot dostawał zwrotną informacje od samochodu :)

- kaprysy pogody

- za bliskie trzymanie kluczyków przy telefonie komórkowym

Edytowane przez ciacho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Byłem ostatnio zmuszony do wymiany baterii, w kluczyku bo raz otwierał a cztery nie.

Tak wiec do kluczyka idzie bateria CR 2016 , co jedynie nadaje się do zegarka a nie pilota w kluczyku .

Zobaczyłem że kluczyk wspaniale mieści najbardziej pojemną baterie z 20 tek i idealnie się mieści  CR 2032!

Jeśli by trzeba było wymieniać baterie w kluczyku to bardzo polecam najmocniejszą baterie CR 2032. 

Teraz otwieram samochód i zamykam, nie wyciągając kluczyka z kieszeni ,zasięg działania bardzo wzrósł ,teraz bardzo szybko kluczyk komunikuje się z centralką nawet z 30 metrów.

Na fabrycznej baterii  CR 2016 działanie kluczyka było tragiczne !

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd  masz te dane??? ORYGINALNA bateria w kluczykach to CR 2032 i takie są zalecane w instrukcji (str.8-38). Ja w obu pilotach mam takowe od nowości i służą do dziś (5lat) Naprawdę nie wiem skąd u Ciebie 2016?

Edytowane przez manix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ORYGINALNA bateria w kluczykach to CR 2032 i takie są zalecane w instrukcji (str.8-38). Ja w obu pilotach mam takowe od nowości i służą do dziś (5lat) 

 

Potwierdzam, mam tak samo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z instrukcji obsługi ,druk książki -Kwiecień 2010.

Przeglądy i czynności wykonywane samodzielnie -rozdział 8-31 (zalecana bateria CR 2016) !!

W środku kluczyka była bateria Panasonic CR 2016!

W drugim komplecie kluczyków ta sama bateria Panasonic CR 2016!

Na stronie 8-38 to ja mam temat opon.......

O to, pokazuje jak nissan z chodzi na psy....

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie ,2032 ,książka maj 2007.Żeby nawet na bateryjkach oszczędzać? Pewnie chodzi o to że padnie wcześniej,serwis=kasa wyciągnięta od klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie o to chodzi aby tak zrobić samochód aby klient  często witał w aso po gwarancji...

Tylko u mnie bateria padła po roku i sześciu miesiącach!!

W drugim kluczyku nówce nie używanym bateria ledwo zipie...

Nawet ostatnio jak byłem w aso z problemem z teleskopami od klapy ,to kierownik serwisu sam mi powiedział Panie nie kupuj pan nissana bo to już nie jest NISSAN.

Nawet z bateriami już wykombinowali, ale nic nie przebije tego -http://www.youtube.com/watch?v=ENb9pzVLI5o

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat to jest norma wśród wielu firm,że pod rożnymi markami ,na różnych kontynentach sprzedają to samo auto.Np.co do nissana tiida była sprzedawana w Ameryce Płd. jako..DODGE TRAZO,a dacia logan jako nissan Aprio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo auto! Czyli od A do Z to jest te samo auto ale pod wieloma nazwami.

Ale Dacii duster  zmienić -zderzaki ,grilla emblemat i wmawiać że to jest nissan to przegięcie .....

Bo reszta to Dacia Duster nawet w środku, Nissan Terrano to nie jest to jest francuski frankenstein ....

 

Przypomniałem sobie o wytłoczeniach w kluczyku jak go otwieram tam gdzie jest miejsce na baterie .

Są wytłoczone takie informacje - Siemens VDO ,grafika baterii i wytłoczenie CR 2016!

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...