Gość Yeryfriko Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Cześć , dziś pisze w nietypowej sprawie , od niedawna mam p10 2.0gt 150 km oczywiście na gazie , problem jest w tym że po przełączeniu na gaz samochód opada z sił , obroty można wkręcić na max 5,5 - 6 k i zbiera sie dużo dużo wolnej , wyprzedzanie to niezła adrenalina , dziś zajrzałem pod maskę i zacząłem sprawdzać po kolej , samochód włączony na lpg i podkusiło mnie żeby odłączyć przepływomierz powietrza , nagle słyszę ze samochód lekko wszedł na obroty około 1000 wcześniej z 900 , zdziwiło mnie to zachowanie bo wpajane mi było ze przepływomierz ma sie nijak do gazu tylko to PB.. sprawdzam obrotomierz gazuje i spokojnie dochodzi do 8k obrotów, nie mam pojęcia czy coś jest z przepływomierzem ? Dodatkowo myślałem nad zamontowaniem filtra stożkowego jakieś dobrej marki + wyrzucenie kata i zmiana na strumienicę plus jakiś sportowy tłumik. Ale wracając do tematu czy przepływomierz powietrza może mieć az tak znaczący wpływ na gaz ? Może jakieś inne pomysły bo ręce opadają mi , gazownik podłączył pod kompa mówi ze wszystko dobrze, sonda nowa dedykowana do tego modelu , wcześniej gaz w ogóle nie chodził ale usterką było zapowietrzona instalacja grzewcza przez zepsuty termostat i parownik nie dostawał ciepłego płynu z obiegu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Ale wracając do tematu czy przepływomierz powietrza może mieć az tak znaczący wpływ na gaz ? jak napiszesz jaką masz instalację to wtedy można coś powiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yeryfriko Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Typ to BRC , 2 generacja czyli mieszalnikowa z elektroniką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 to przepływka nie ma nic do tego, coś jest starabanione, z regulacją sprawdź sondę lambda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yeryfriko Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 z tego co gazownik powiedział to sonda jest good bo sprawdzał na komputerze.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 jak wypniesz przepływomierz, to silnik idzie w tryb awaryjny i nie reguluje mieszanki, no chyba, że się mylę , tylko używa standardowej mapy, jeżeli masz krokowca sterowanego lambdą to może być tak, że masz gaz wystrojony za ubogo i się nie rozpędzi, podepnij sondę w wydech i sprawdź AFR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yeryfriko Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 okej , pojade do jakiegoś gazownika i zapytam jaki jest AFR , najlepszy stusunek słyszałem 1:15.3 bo szczerze to lipnie sie na tym znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 zobacz w dział Tuning tam jest rozpiska ,,,15 to na ekonomicznie mając sondę tak nie może być .... ma być ekologicznie 14.7 dla PB a 14,3 dla gazu jak pamiętam ,,,, a ta sonda dosyć specyficzna jest ,,, zakres 0-5 V i pośrednie stany napięciowe to są bogato a 0V ubogo ,,, choć Ecu mierzy spadki napięć ,,,, wiec nie masz szans tego zrozumieć ,,,, wiem że przy pełnym bucie wchodzi w 5 V jak byś się pod nią podłączył z długim kablem do kabiny i podłączył miernik to byś widział co się dzieje ,,, a Dino P10 sie broni przed trybem awaryjnym przepływka czy czujnik temp nie powoduje tego ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.