Gość TrzebaPomagacSwoim Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Witam wszystkich. Mam poważny problem... od niedawna jestem posiadaczem nissana 100nx targa Sytuacja wygląda następująco.Pojechałem do sklepu, zrobiłem zakupy, wszystko elegancko, wracam do auta, a tu nagle rozładowany akumulator do pełna, nie moge odpalić tylko puka coś w rozruszniku tak cyk cyk cyk.. wziąłem jakichś łebków przepchnęli mnie kawałek, odpaliłem z popychu. jadąc włączyłem na skrzyżowaniu światła, i zgasł. popchnęliśmy go kolejny raz, dojechalem do domu jakis 1 km, i nagle pod kamienicą zaczęła mi się gotować woda w zbiorniczku wyrównawczym otworzylem korki i w nim i w chlodnicy i z obydwu wyleciał wrzątek. poźniej odczekałem, i kolejny raz odpaliłem na popych po czym.. po jakichś 7 minutach jazdy auto znowu zgasło w jeździe, jak dodalem gazu zaczęło jechać, aż w koncu zupełnie stanęło, ledwo dało się skręcić kierownica, i wcisnąć hamulec, wszystko jakby się zablokowało ( więc zaciągnąłem go na holu do domu. dziś przyszedł znajomy, popatrzył poszperał, i stwierdził, że to nie uszczelka pod głowicą( a takie były moje przypuszczenia) tylko pompa wody.. czy ktoś może mi pomóc ? bardzo zależy mi na zdiagnozowaniu co to jest, bo nie chce tego auta stracić.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanikadam Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Jak Ci tak powiedział kolega to zobacz tę pompe wody, choć z opisu też bym obstawiał uszczelke pod głowicą. Zobacz w jakim stanie jest olej silnikowy. A czy zaraz po odpaleniu auta i lekkim zagrzaniu też bulka ze zbiorniczka wody?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ZBYL111 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Witam kolego ja bym zaczą od tego ,Jeśli po piewsze akumulator sie rozładował - brak ładowania z tego co pamiętam pasek na alternatorze nie napina pompy wody chyba że nie ma wspomagania troszke to dziwne po zapaleniu przy poprawnej pracy alternatora nie powinno zabraknąć prądu jeśli masz wspomaganie teoretycznie jeśli są dwa paski klinowe żeby staneły musiało by nie kręcić się koło na dole na wale korbowym jeśli masz dwa paski eden napędza pompe wody (gotowanie)drugi Ladowanie (brak prądu ) pozdrawiam daj znać jak rozwiążesz problem ciekawy soryki głupio zabrzmiało pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość R35 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Nie wiem jaka masz jednostke napedowa ale np przy GA16DS bez wspomagania to jeden pasek jest od alternatora i pompy wody ale juz przy wspomaganiu , a czytajac to chyab masz to wiec pompa chlodzenia i wspomagania masz jeden i drugi od alternatora. Generalnie sprawdz paski napiejrw czy sa i w jakim stanie. Potem pompa chlodzenia i napiecie ladowania na alternatorze, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binladen Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 a sprawdz czy nie scielo klina na kole pasowym na wale , jak ktos je kiedys odkrecal moze nie dociagna i sie wybilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.