borasmax Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 nie stać mnie aby na raz wywalić 3-4k zł na taka inwestycje, wiec chce zebrać w jednym miejscu listę potrzebnych części i kupować je po kolei. Moje autko to zdrowa niemiecka seria 90 konna +podtlenek LPG +zaślepiony EGR. przewałkowałem parę naście tematów o zwiększeniu mocy w moim GA16DE. z tego co się orientuje do wykonania takiej modyfikacji są mi potrzebne: -kolektor ssący pochodzący z primery 1.6 100 konnej z oznaczeniem 73 -wałki pochodzące z silnika GA16DS -przepustnica pochodząca z modelu GTI -wtryski paliwa pochodzące z n14 200sx -pompa paliwa wallbro 225 -kolektor wydechowy 4-2-1 polerowany ocynk + reszta wydechu przelotowy FI 55 również ocynk+ tłumik końcowy(i tu nie wiem co dać) -filtr powietrza stożkowy K&N+ o rurowanie -przyspieszenie zapłonu -tarcze, zaciski od GTI -sprężyny od GTI jeśli coś pominąłem bądź pomyliłem proszę o sprostowanie i ew. cenę tych części Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mody19933 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Mam troche podobny projekt u siebie ,róznica jest spora jak najbardziej jestem za rozwojem ga16de ,jednak szczerze mowiac bedzie Cie to drogo kosztowac musisz dorzucic do tego jakis piggyback(ecumaster) = koszty strojenia i roboty,wałki to najprawdopodobniej z sentry ,kolektor ssacy z sentry zeby wtryski podpasowały i pewnie jeszcze o czyms zapomniałem,jesli upierasz sie na 1.6 to rób swoje ale rozsadniejsze i tansze jest wrzucenie silnika z almery gti czy tam primery wyjdzie Ci taniej a bedziesz miał 143 150km w seryjnie. kupic anglika czesci poprzekładac albo skompletowac osobno. cenowo wyjdzie podobnie .Mnie tuning ga16de kosztował ok 3500 natomiast z twoja lista czesci byłoby drozej,Ja troche załuje bo teraz staciłem 3,5 i zbieram na sr20ve .Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borasmax Opublikowano 19 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 przełożenie silnika z GTI to pójście na łatwiznę wszystko wyciągamy z rozbitego angola i przekładamy. chce posiadać nie powtarzalnego 1.6 fajnie by było mieć 1.6VE no ale na razie to strefa marzeń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 mam przepustnicę z P10 i wtryski z SR20 jak chcesz jak Ci to pasuje ,,, to po taniości przepustica jest coś podtaczana przez Coobcio wtryski chyba dawały radę 173KM ,,, a dolot kosztował mnie 1/3 ceny samego filtra K.N ,,,, i filtry po 20 zł ,,,,, Wielko Walcowy filtr powietrza http://allegro.pl/f20-ar296-filtr-powietrza-opel-monza-rekord-2-3td-i2013346872.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spawacz1111 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 a ja doradze Ci cos szybszego i tanszego.wałek sobie mozesz szukać niewiadomo gdzie i kto wie ile zaplacisz i ile wydasz.daj swoj do regeneracji i mozna napawac krzywki.koszt ok 300zł i mozna powiedziec ze masz nowy wałek rozrządu(przyrosty moga byc od 10 do nawet 50% w zaleznosci od typu krzywki).głowice oraz kolektor wypoleruj(papiery scierne od 320 do 2000 i pasty polerskiej),koło zamachowe lżejsze ok 1kg.za duzo cudów nie bedzie ale juz taki projekt mialem przyjemnosc wykonac i mialem przyjemnosc poczuc róznice w kolegi primerze i niedlugo dowiem sie ile konikow przybyło dzieki strojeniu i hamowni.licze ze przynajmiej 15KM dojdzie a jak na wolnossacy to nie jest zly wynik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś pan Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Ja powinienem mieć gdzieś jeszcze te wałki ale musiałbym poszukać jeżeli jeszcze będą potrzebne to poszukam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borasmax Opublikowano 19 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 (edytowane) bardzo był bym wdzięczny gdybyś poszukał mam jeszcze prośbę do kogoś by ocenił moją listę zakupów czy wszystko jest dobrze, i pytanie odnośnie kolektora ssącego i wtrysków od jakiego nissana będą najlepiej pasowały i będą najbardziej wydajne Edytowane 19 Lutego 2012 przez borasmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś pan Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Wałki znalazłem jak jesteś dalej zainteresowany to pisz na PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borasmax Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 ku mej uciesze kolektor ssacy ma oznaczenie 73c4-1 ale poszukiwania kolektora od sentry w ciagu dalszym. walki jak widac wyzej od DS juz sie znalazly mam pytanko gdyz plastikowa srubka do regulacji obrotow mocno sie wyrobila zastanawiam sie na wymiana przepustnicy na nowa(uzywke z allegro) i pytanko czy podeszla by od modelu GTI i czy taka zamiana da jakis porzytek domyslam sie ze musze kupic wtedy tez przeplywomierz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś pan Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Przepustnica od GT-ka pasować powinna ale nie będzie współdziałać z komputerem musiałbyś wymienić komputer z wiązką a dopasowanie wiązki do normalnego silnika równa się z cudem przepustnicę też mam i jeszcze parę innych rzeczy bo zostały mi po mojej Almerze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binladen Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 nie pasuje to jest od sr20 i jest inna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borasmax Opublikowano 23 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 a mozna kupic ta plastikowa srubke do regulacji obrotow w przepustnicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś pan Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Borasmax to tak jakbyś kupił samochód bez silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 (edytowane) Mi 128KM z GA16DE udało się uzyskać po następujących modach: MODYFIKACJE: SILNIK: - Wałki rozrządu DS - Wałek ssący +6* UKŁAD WYDECHOWY: - Kolektor rurowy 4-2-1 - Wydech przelot fi 55m ze zwykłej stali by Tomala UKLAD DOLOTOWY: - Rura ssąca aluminiowa fi 70mm w nią wklejony MAF sensor - Duża przepustnica gazu fi 60mm z Primery P11 GT - Kolektor ssący wyportowany STROJENIE: - ECU Master DET II - wysoko wydajna pompa paliwa Wallbro GS342 - podniesione ciśnienie paliwa nastawnym regulatorem Auto Gauge Więcej o projekcie można przeczytać na mojej stornce: http://www.coobcio.pl/?p=410 Jak ktoś by chciał jeszcze więcej mocy przy czym nie tracić nic z ulicznego charakteru silnika najlepiej i najprościej by było go doprężyć np. po przez splanowanie głowicy o 1-1,5mm. Edytowane 24 Lutego 2012 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borasmax Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 (edytowane) wałki z DS sa:) dzieki Piotrusiowi kolektor ssacy 73 ale juz rozmawiam z panem ktory ma silnik z sentry:) moze beda walki z sentry i listwa wtryskowa:) teraz CAI pomoze ktos z lista zakupów do zimnego dolotu? jak duzy ma byc filtr i jakiej firmy? jakie kolanka i jaka stal? pozostanie 4-2-1 najdrozszy wydatek i reszta wydechu ecu master i pompka paliwa lista jeszcze dluga:) jak sie uda bede probował pobic magiczne 130 KM czy jest roznica w przepustnicy z almerki gti i primery gt? kolega z forum sprzedaje i zastanawiam sie nad kupnem i jak sprawa wyglada z przepływomierzem i instalacja silniczka krokowego? Edytowane 7 Marca 2012 przez borasmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mody19933 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Filtr zapodaj fujity,lub kn ale ja podobno fujita lepiej filtruje i jest sucha,przepustnica to to samo,nie wiem co do przepływki czy z gt czy ta dac w grubej rurze,silnikczki krokowe chyba beda msusiały wypasc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 (edytowane) Przepustnica z tego i z tego CI podejdzie, kolekotr ssacy modyfikuj pod nią puki jest wyjęty, bowiem wyfrezujesz z niego pół kg wiórów PS. seryjna pompa paliwa da radę jak się w pełni wykorzysta potencjał wtrysków paliwa. A co do kolekotra 4-2-1 to powinien się znaleść u mnie taki na półeczce Edytowane 11 Czerwca 2012 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.