zxvt1 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Witam. Posiadam primere P11 1.6 16v z 98r ze zwykłym gazem (nie sekwencja) Po zakupie samochód palił jakieś 18l gazu w mieście i był wyjątkowo zamulony. Mechanik wymienił reduktor na Tomassetto 100HP tylko tyle o nim wiem Po wymianie spalanie spadło do jakiś 13.5l gazu w mieście i około 11-12 trasa przy prędkości max 110-120 a moc znacznie się zwiększyła lecz z czasem zaczeła spadać Po 1000km udałem się na regulacje reduktora mechanik wsadził jakąś rure w wydech i niby wszystko ok ale moc jest znacznie nizsza niz świeżo co po zmianie reduktora Dzisiaj zabrakło mi gazu i musiałem przejechać jakies 6km na benzynie Dodam że jest odłączony przepływomierz (podobno uszkodzony jak twierdzi poprzedni właściciel) i silnik kręci się tylko do 2500 obrotów na benzynie Dziwi mnie to że po zatankowaniu samochód jakby odzyskał swój wigor Filtr powietrza był wymieniony jakieś 2000km temu, a kable i świece nie mam pojęcia (chwilowy brak wolnej gotówki) Dodatkowo mam chyba uszkodzony katalizator Prosze o podpowiedź jak kierować działania aby doprowadzić auto do w miarę przyzwoitego stanu przy jak najniższym wkładnie Z góry dziękuje za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 gaz regulowany na śrubkę, czy masz krokowca na wężu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zxvt1 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Regulowany na reduktorze i na węzu odchodzącym od filtru powietrza jak się nie myle, gazownik nie dość że polecony to działał naprawde sprawnie Dodam że do tej pory samochód mimo problemów zapalał na benzynie przy odłączonym przepływomierzu a teraz nawet po przejacheniu 100km nie ma szans żeby zapalił na ciepłym silniku Byłem na drugiej regulacji u gazownika i mówił że są problemy z katalizatorem itd. (znowu w wydech włożył szlałf który zachwiał orientacje mojego samochodu ) i z tego co zrozumiałem to problemy mogą być niezależne od gazu ale mogą powodować większe spalanie paliwa i spadek mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 wkłada Ci analizator spalin i pewnie mu CO czy coś za duże wychodzi a przepływomierz to moze strzał z gazu zabił ...co masz na wężu miedzy reduktorem a mixerem od gazu takie malutkie coś z pokrętłem czy dosyć spore z wtyczką 4 kabelkami ?? że tak napisze ,,,,, przepływka dosyć droga pare stówek ,,,, najlepszym wyjściem była by sekwencja zszedłbyś do 11.7 Po mieście i 8.7 po trasie i 10L przy 120Km/h ew 2 ga opcja to Blos byłem zadowolony choć autko troszkę przymulone 10 KM mniej !!!! choć na mixerach SR20DE ma 125KM zamiast 143 KM .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.